sama vieras
Huh, kauan sä olet jaksanut ja kestänyt "puhumattomuutta" tai miksi kehumattomuudeksi tuota nyt kutsuisi Mulle on ollut aina tärkeää saada niitä kehuja ja haleja ja olisin kyllä lähtenyt jo heti alkuunsa pois suhteesta (jos sellaista olisin voinut koskaan aloittakaan) jos en olisi niitä saanut. Mukavaa, että kuitenkin jaksat vielä kehua omaa miestäsi!Mä olen ihan alusta asti "vaatinut" näitä asioita. Ennen kuin edes muutettiin yhteen, oltiin jo käyty näitä "voisitko joskus kehua mua" keskusteluita läpi.
Mä kyllä kehun häntä usein komeaksi ja seksikkääksi ja hänella on maailman paras peppu yms.
---
Pisti vielä mieleen, ettei hän ole koskaan sanonut edes suomeksi että rakastaa mua. Heittää joskus englanniksi "i love you" tekstarissa tms. Ei kykene sanomaan suomeksi tuota, ei silmiin katsoen.
Mullekin tuli asperger mieleen, ja sellaista ihmistä ei oikein voi muuttaa
Voisikohan miehesi suorittaa "tehtävän", jota hän ehkä pitäisi hölmönä ja turhana, mutta jonka sanoisit olevan sulle todella iso ja tärkeä asia? Pyytäisit miestä kirjoittamaan vaikka 3 tai 5 asiaa joista hän sinussa pitää, tekstiviestillä tai kirjeenä, miten hän haluaakaan, ja millä kielellä haluaa. Miten nyt hänelle olisi helpointa. Tavallisessa keskustelussa ei ehkä tule jaettua niitä satunnaisia kehuja ja haleja, mutta jos antaisi tuollaisen tarkan tehtävänannon, siihen voisi olla helpompi vasta kuin sellaiseen yleiseen "voisitko sä joskus sanoa jotain kivaa" -pyyntöön.