maalaisromanttisen sisustuksen liian "joka paikassa nähdyt","kaikilla" olevat jutut?

• Viestiketjun aloittaja "punainen"
  • Ensimmäinen viesti
"punainen"
älkää kukaan pahastuko mutta nyt jutellaan näistä ;)

mun mielestä ainakin tähtityynyt on semmonen mitä en ikinä itelle ostais,niitä näkee niin paljon kaikilla.kuten myös tähtiviltit.mitäköhän muuta...no aika paljon blogeissa näkee myös näitä tarroilla numeroituja portaita.tai riviera maison tarroja joka kohtaan lätkittynä,muutenkin näitä tekstitarroja moneen huonekaluun lätkittynä.

mä ite en välitä nopeasti kerralla tehdyistä hankinnoista,vaan hankin tavarat pikkuhiljaa.rakastan katsella persoonallisia koteja,joista ei välttämättä edes osaa tyyliä sanoakaan :)

cvcv
En viitsi blogia linkittää, mutta mä meinasin oksentaa erään lastenhuoneesta. Tähtilamputkin niiden tähtityynyjen lisäksi :) mut itse jos tykkää niin mikäs siinä. On vaan niin hassua kun ei mitään yksilöllisyyttä vaan mennään tietyn kaavan mukaan kaikessa. Sit puhutaan siitä persoonallisuudesta joka on oikeasti matkimista.

Tämä oli (poikkeuksellisesti ollaksen en pidä sisustuksesta -aiheinen) asiallinen aloitus ja silti se saa minut miettimään, että mitä jos sittenkin hankkisi tähtityynyjä ja carpe diem- tarran...

Mummelissa elää sitkeä vastarannan kiiski?
:D

• Tykkää
Reactions: Wolt
"vieras"
Joo. Tähdet kyllästyttää. Toinen on nuo tekstit: Home, Bread, Carpe Diem jne. Ja se valkoinen väri, Riviera Maison ja uusvanhuus on jo vähän väsyttävää. Nuo on ehkä ne pahimmat. Yksittäisenä juttuna mikään noista ei niin hirveesti häiritse ja nuohan on ihan kauniitakin, mutta kun nuo kaikki yhdistetään ja siitä tulee tää nykyinen vakkarisisustus, niin ei oikein sytytä.

Liika on liikaa ja tuo on jo nähty niin moneen kertaan.

"punainen"
itsekin rupesin tässä just miettimään,että vähän vaikeaa olla menemättä virran mukana,kun tuntuu nyt olevan niin pinnalla maalaisromanttinen sisustustyyli.kaupat pursuaa juuri näitä valkeita laatikoita teksteillä ja monet pikkuputiikit samaa tyyliä olevasta kaikesta pikkukrääsästä.

"vieras"
[QUOTE="punainen";25021755]itsekin rupesin tässä just miettimään,että vähän vaikeaa olla menemättä virran mukana,kun tuntuu nyt olevan niin pinnalla maalaisromanttinen sisustustyyli.kaupat pursuaa juuri näitä valkeita laatikoita teksteillä ja monet pikkuputiikit samaa tyyliä olevasta kaikesta pikkukrääsästä.[/QUOTE]

Pöh.

Osta laadukkaita design-huonekaluja ja sisustustavaroita.

"punainen"
[QUOTE="vieras";25021728]Joo. Tähdet kyllästyttää. Toinen on nuo tekstit: Home, Bread, Carpe Diem jne. Ja se valkoinen väri, Riviera Maison ja uusvanhuus on jo vähän väsyttävää. Nuo on ehkä ne pahimmat. Yksittäisenä juttuna mikään noista ei niin hirveesti häiritse ja nuohan on ihan kauniitakin, mutta kun nuo kaikki yhdistetään ja siitä tulee tää nykyinen vakkarisisustus, niin ei oikein sytytä.

Liika on liikaa ja tuo on jo nähty niin moneen kertaan.[/QUOTE]

aivan,siis just se kun ne kaikki löytyy samoista kodeista,ei ne tavarat yksinään oo munkaan mielestä rumia.mutta uusvanhasta;itse suosin mieluummin vanhaa ja tuunattua kuin uusvanhaa.(huoh,ikuisena seuralaisenani on pakkomielle yrittää olla persoonallinen)

pohtija
On vaan niin hassua kun ei mitään yksilöllisyyttä vaan mennään tietyn kaavan mukaan kaikessa. Sit puhutaan siitä persoonallisuudesta joka on oikeasti matkimista.
Mä vaan mietin aina tuollaisia "syytöksiä" lukiessa, että mitäs jos nuo paljon parjatut joukon mukana kulkevat lampaat oikeasti tykkäävät juuri siitä tyylistä, mikä heillä kotonaan on. Tuo nykypäivänä toitotettu yksilöllisyys voi olla hyvinkin kaukana myös sellaisesta "värikkäästä, sekalaisesta kodista", jos ainoana tavoitteena on muiden huomio tyyliin "hei tsiikatkaa, kun oon näin erilainen, että näytän Peppi Pitkätossulta ja olen sisustanutkin Huvikummun tyyliin"...

Mä en ihan osaa nyt selittää tarkkoja ajatuksiani, mutta toivottavasti joku bongasi jonkunlaisen punaisen langan tosta mun ekasta kappaleesta. Pointti oli lähinnä se, että miten kukaan voi arvostella sitä, mikä kellekin on yksilöllistä ja persoonallista sisustusta. Joku voi sisustaa koko elämänsä esimerkiksi liioitellun maalaisromanttiseen tyyliin, jos se vaan on hänen juttunsa. Joku toinen taas tuollaiseen Huvikumpu-tyyliin ja jollain kolmannella se oma juttu sisustuksessa on vaikkapa metalli ja lasi.

"punainen"
Mä vaan mietin aina tuollaisia "syytöksiä" lukiessa, että mitäs jos nuo paljon parjatut joukon mukana kulkevat lampaat oikeasti tykkäävät juuri siitä tyylistä, mikä heillä kotonaan on. Tuo nykypäivänä toitotettu yksilöllisyys voi olla hyvinkin kaukana myös sellaisesta "värikkäästä, sekalaisesta kodista", jos ainoana tavoitteena on muiden huomio tyyliin "hei tsiikatkaa, kun oon näin erilainen, että näytän Peppi Pitkätossulta ja olen sisustanutkin Huvikummun tyyliin"...

Mä en ihan osaa nyt selittää tarkkoja ajatuksiani, mutta toivottavasti joku bongasi jonkunlaisen punaisen langan tosta mun ekasta kappaleesta. Pointti oli lähinnä se, että miten kukaan voi arvostella sitä, mikä kellekin on yksilöllistä ja persoonallista sisustusta. Joku voi sisustaa koko elämänsä esimerkiksi liioitellun maalaisromanttiseen tyyliin, jos se vaan on hänen juttunsa. Joku toinen taas tuollaiseen Huvikumpu-tyyliin ja jollain kolmannella se oma juttu sisustuksessa on vaikkapa metalli ja lasi.

niin...no mäkin hain just tota tuolla kun puhuin että vaikeaa olla menemättä virran mukana,kun kaupat pursuaa kivannäkösiä tavaroita,jotka haluaa ostaa,ja niin moni muukin,ja kun nopeasti sisustaa näin,saattaa vahingossakin tulla tusinakoti? oon huono selittämään. enkä mä yököty tai naura kenellekään selän takana jos on tämmönen massasissustus,mutta MUN mielestä vaan on mukava ostaa tavarat pikkuhiljaa ja myös oikeaa antiikkia. äh,parempi olla snaomatta mitään kun en kuitenkaan osaa selittää oikein! :)

Yhteistyössä