Olen hormoonihirviö, taas hermot meni

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25016810]Jep jep. Onnea vaan;)

KAi muútat takaisin Viroon ,että suomen sossun ei tarvitse sinua(kin) týnnä katrastasi? Täällä on parempiakin kohteita julkisille varoille.[/QUOTE]

En ole muuten kertakaan ollut sossunasiakas sillä tavalla että tarvitse rahaa sieltä pyytä:). Onneks, enkä halua että musta se tuu, ihan vaan kun osaan itsekin rahaa tehdä

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25016822]Kyllä se oli sun asiakas, voit ihan itse etsiä ne vanhat kirjoituksesi ja lukea ne läpi. Just äsken niitä vähän selailin, harmittaa todella paljon lapsiesi isän puolesta. Hän kävi töissä, hoiti sinun liikettäsi, hoiti lapsia, remontoi taloa, oli sinun haukuttavanasi, ja samaan aikaan sinä vain strippasit ja ryyppäsit jossain ihan muualla.

Kaiken huippu on että sinun silmissäsi näillä lapsilla on nyt uusi isä, jota pitää juhistaa näin isänpäivänä.[/QUOTE]

Huom!

Olen avautunut jo missä olimme tutustuneet, eli ei ainakaan mun työpaikalla:)

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25016879]Jep jep.

Oikeasti, pysy nyt vaan kiltisti naimisissa sen miehesi kanssa ja hänen elätettävänään; lapset ja yhteiskunta kärsivät vähemmän.[/QUOTE]

tuskin kärsi, kun en sossuun ole menossa:)

Voi ei, oikeasti VM. Etkö voisi keskittyä elämääsi ilman, että tarvitsee taas kaikkea kertoa täällä? Miksi ihmeessä olet noin kovasti hakemassa huomiota täältä?

Sen verran kerron henk.koht. elämästäni, että isäni on minua 17v vanhempi :)

Kai lapsesi viettävät isänpäivää isänsä kanssa?

Venakko Milanna
Voi ei, oikeasti VM. Etkö voisi keskittyä elämääsi ilman, että tarvitsee taas kaikkea kertoa täällä? Miksi ihmeessä olet noin kovasti hakemassa huomiota täältä?

Sen verran kerron henk.koht. elämästäni, että isäni on minua 17v vanhempi :)

Kai lapsesi viettävät isänpäivää isänsä kanssa?
en mä mitään sen enempää kerro mitä palsta ei tiedä, korjaan vaan heijän tieto

"niin"
[QUOTE="vieras";25016822]

Kaiken huippu on että sinun silmissäsi näillä lapsilla on nyt uusi isä, jota pitää juhistaa näin isänpäivänä.[/QUOTE]

mun mielestä tämä on kans tosi väärin. Noin pieniä lapsia on helppoa manipuloida rahalla/leluilla siihen, etteivät enää tykkää oikeasti isästä vaan uudesta isästä...ja kun sellaista ei edes ole kuin uusi isä!

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
"What"
Onko noin tyhmää ja kauheeta akkaa olemassa, täh? Miten voit olla totta. Säkin olet tuon miehen kanssa RAHAN TAKIA, ET MINKÄÄN MUUN, LAPSEN TEET SIKSI ETTÄ JOS JÄIS VAIKKA SILLEKKI PERINTÖÖ. Rahaa vaan aattelet, et muuta. Kyllä se viä omaan nilkkaan kopsahtaa, ja me nauretaan tai nyt jo nauretaan :D

"Siiri"
[QUOTE="vieras";25015393]Ihanko todella jaksaa jututsa toiseen uskoa et savanna/venakko on jokin OIKEA henkilö??[/QUOTE]

Minäkin ensin epäilin tätä, kunnes näin tämän henkilön eilen kaupungilla.. Olen varma, että oli hän, yhden näkemäni kuvan ja puhetavan (puhui lapsilleen) perusteella, ja raskaanakin oli..

Yhteistyössä