Tekstasin eilen 3 ihmiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suosittu Ihminen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Äh, älä tuosta masennu!
Ihmiset (varsinkin pienten äidit) ovat sellaisia, että viestit luetaan, kun ehditään ja niihin vastataan, kun muistetaan.
Kannattaa soittaa, jos on jotain kiireellistä asiaa.

[QUOTE="noh";25015454]minäkin pitäisin tuota ihan hyvänä vastausprosenttina.. etenkin äitinä ei sitä ehdi/muista heti vastata[/QUOTE]

Niin se vaan on että äitiys tekee toisista imbesillejä tai itsekeskeisiä paskoja.

Mulla on neljä lasta, ja tasan tarkkaan olen aina kyennyt vastaamaan visteihin joko heti tai viimeistään parin tunnin sisällä. Ei voi olla kenellekään ylivoimaista.

[QUOTE="a p";25015481]Ainoa joka vastasi eilen, oli äiti itsekin. toiset lapsettomia ystäviä.[/QUOTE]

Mullekin aina äidit vastaa, lapsettomat ei! Niillä on niin kiire. Mut jos ne ei ole tienneet vastausta vielä, tai sitten siihen ei tarvitse vastata niin eivät viitsi mitään ok-viestiäkään laittaa.

Mä en pidä tekstareita niin kiireisinä, että niihin pitäisi aina vastata edes saman päivän aikana. Tietenkin jos jotain sellaista kysytään, johon vastausta odotetaan heti tai pian, niin vastaan, mutta jotain kuulumisia tai tuletko ensi viikolla jumppaan, niin niihin vastaaminen saattaa jäädä ja ihan vain unohtua. Parempi soittaa, jos haluaa vastauksen heti tai pian.

Minä en ole koskaan pitänyt tärkeänä vastata ihmisten tekstareihin välittömästi, ellei niissä kysytä jotain asiaa mikä pitää hoitaa välittömästi.. Riippuu paljon toki asiasta mitä viesti koskee. Itse asiassa koko meidän suku on samanlainen.. Vastataan kun keretään/muistetaan. Onneksi kaverini tietävät sen.. Ja myös sen, ettei mulle kannata soitella ilta yhdeksän jääkeen ellei ole kuolemassa tai joku ole kuollut.

Yksi kaverini on sellainen, joka käy toisinaan iltaisin ja yö aikaan vähän kierroksilla (elää vahvasti tunteilla).. Saattaa laittaa yöllä tekstarin (jota en kuitenkaan kuule), että häntä pelottaa jokin asia eikä saa unta jne jne jne pitkiä tilityksiä. Minä luen aamulla herättyäno sen ja muistan vastata ehkä iltapäivällä, että vieläkö pelottaa..?

Yhteistyössä