mikä mulla on?? palstalääkärit ja hoitajat auttakkee..

• Viestiketjun aloittaja "Laura"
  • Ensimmäinen viesti
"Laura"
Mua pyörryttää ihan jatkuvasti, kuvottaa, paleltaa ja sitten taas yhtäkkiä onkin kylmä hiki päällä. Ruokahalut on ihan kadoksissa ja varsinkin kaikesta makeasta tulee ihan pienemmissäkin määrin huono olo. Sitten välillä tuntuu että olis kuumetta, mutta eipä sitten olekkaan. Alkaa kyllästyttää ihan todella!! Oon 27vuotias eikä mulla oo mitään perussairauksia, niin luulis nyt että joskus olis terve päivä ja hyvä olo. Osaisiko kukaan sanoa mistä tää vois johtua???

"laura"
Jotain verikokeita multa otettiin joku aika sitten, mutta ne oli kunnossa. Hb on 123. Eli sekin on mulle ihan normaali. Meillä ei suvussa taida olla diabetesta, mutta eihän se tietenkään mahottomuus oo että se mulla olis. Muita siihen viittaavia oireita ei ole...kai.

"sssss"
ylä- tai alavatsavaivoja, närästystä, kivut? tulehduslab. ja kun näin mammasivuilla kun ollaan, raskaustesti,niskahartianseudun lihasten kireys, voipi olla tietenkin pari tautia samaan aikaan päällä.

"laura"
Itseasiassa mua sattuu kyllä vatsaan aika usein ja kipu kohta vaihtelee. Närästystäkin löytyy. Ja sellaisia kummallisia pahoinvointikohtauksia. Raskaana en ole...mutta olin kyllä hetki sitten...raskaus jouduttiin keskeyttämään rv6 kun ultra löydös oli epänormaali.

"..."
tulee mieleleen yhtenä juttuna raskaudenkeskeytyksen jälkeinen tulehdus, mut tietty kantsii lääkärille joka tapauksessa mennä jossain vaiheessa.
Epäilisin että tulehdus kohdussa aiheuttaisi ennemmin alavatsakipuja/kouristuksia, vuotoa, ja kuumetta. Onko näitä ap:lla? Entä mikä on hetki sitten, onko raskaudenkeskeytyksestä siis viikko, kuukausi, vai päiviä?

Minua kiinnostaa miksi "sssss" kysyit vatsavaivoista että onko niitä? Viittaako johonkin?

"laura"
No siis keskeytys tehtiin imukaavinnalla torstaina. Alavatsaan ei koske, eikä ole vuotoa. Mutta oireet pahentu mielestäni toimenpiteen jälkeen...en sitten tiedä. Liikaa tekijöitä..ehkä mun vaan on pakko suunnata tohtorin tykö. Kiitos tosi paljon vastanneille. Mietin muuten sitäkin, että voisiko hcg olla vielä ohollaan..? Aiheuttaisko se oireita vielä..?

"laura"
Osaisko joku vastata vielä tohon hcg juttuun? Tai voisko joku liikkeellä oleva virus aiheuttaa tällästä? Onko kellään ollut? Mä niin toivoisin että olis joku "simppeli" juttu ja menis nopeesti ohi, eikä tarttis mennä lekuriin. Noh. Toivossa on hyvä elää vaikkei Toivo siitä tykkääkään.

Yhteistyössä