Mitä ajattelisitte jos saisitte tietää, että miehenne käyttäisi huumeita kun käy baarissa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Perheellinen, yli kolmekymppinen mies.. Olen hieman järkyttynyt kun kuulin tästä, tämä mies on nimittäin kunnollisuuden perikuva, urheilullinen ja järkevä. Ja siis on säännöllisesti käyttänyt vuosikausia. Onko tämä miten yleistä?

Ei kyllä yleistä omassa lähipiirissä.
Oma linjani äärimmäisen tiukka huumeidenkäytön suhteen, miehen laittaisin kusitesteihin pistokoetyyliin, jos jotain valittamista tässä ehdossa, saa lähteä pois.

Taitaa olla piristäviä. Amfetamiinia ja semmosta.

Kovempia siis kuin mitään pilveä. Ei se nyt minua niin hetkauttaisi. Mut kun kuulin, että se on tuttu vieras yhden diilerin talossa, niin huh huh. Jotenkin uskomatonta. Kiinnosti vaan tietää miten yleistä se nykyaikana on, kun en noissa baareissa ite niin notku, enkä tiedä minkälaista porukkaa siellä on.

Kovempia siis kuin mitään pilveä. Ei se nyt minua niin hetkauttaisi. Mut kun kuulin, että se on tuttu vieras yhden diilerin talossa, niin huh huh. Jotenkin uskomatonta. Kiinnosti vaan tietää miten yleistä se nykyaikana on, kun en noissa baareissa ite niin notku, enkä tiedä minkälaista porukkaa siellä on.

No esim. Helsingin yöelämässä ihan "normaalitkin" ihmiset käyttää huumeita. Ei se mitenkään super harvinaista ole. Amfetamiinia (piriä) kai lähinnä. Kokaiinia kun Suomessa on vaikeampi saada.

Kyllä se ikävä kyllä taitaa olla aika yleistä, piriä saa helpommin kuin pilveä. Tässä se porttiteoria sitten tuleekin ilmi: kun samat ihmiset kauppaa kannabista ja vahvempia niin helposti saadaan pirille uusi käyttäjä kun kannabiksen puuttuessa houkutellaan kokeilemaan piriä johon jääkin sitten oikeasti koukkuun.

mun mies ei muutenkaan käy missään ilman minua, puhumattakaan huumet... en tiedä olinko järkytynyt, tuskin paljon, olisin huolissaan enemmän mikä hänet vaiva

[QUOTE="vieras";24974652]Vastahan kerroit että miehesi on poissa aina suuren ison päivästä, ja että näette vaan muutaman tunnin illasta.[/QUOTE]

Ootko ihan tosissaan? Kyllä hän on pois suuren osan ajasta, mutta ei hän baareissa istuu vaan hoita omat työt. Ei se ilman mua lähtee mihinkään baariin

Epäilisin että se joka siitä kertoo, on erehtynyt henkilöstä. Ellei sit mies kertois itse. En tiiä mitä ajattelisin. Ei se käy baareissa, eikä halua huumeita kokeilla. Ayahuascasta se on joskus ollu vähä kiinnostunu, mutta enpä usko että oikeesti kokeilis vaikka tulis tilaisuus.

Viimeksi muokattu:
Ootko ihan tosissaan? Kyllä hän on pois suuren osan ajasta, mutta ei hän baareissa istuu vaan hoita omat työt. Ei se ilman mua lähtee mihinkään baariin

7152.jpg

Yhteistyössä