vain sun riettaassa mielikuvituksessa.Alkuperäinen kirjoittaja päätös&lunatic;24968237:Lunatic on päättömän palstapano...
vain sun riettaassa mielikuvituksessa.Alkuperäinen kirjoittaja päätös&lunatic;24968237:Lunatic on päättömän palstapano...
Kamoon, kyl sut ja etenkin Lunatic tunnetaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24968576:vain sun riettaassa mielikuvituksessa.
Sanoppa se...kyllä palsta tietää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24968639:tähän sopii jo vanha sanonta että "kyllä palsta tietää". paremmin kun ite..
Eihän panemisessa ole mitään pahaa, ihmetyttää vain kuinka kiivaasti yrität kieltää.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24968639:tähän sopii jo vanha sanonta että "kyllä palsta tietää". paremmin kun ite..
Sul on pitkät vehkeet ja lunis on mahtavan notkee...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24968839:kun noin tietävä olet niin kerro mullekkin miten panna ihmistä jota ei ole koskaan nähnykkään
Onko sulla peruukki vai omat hiukset?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24968639:tähän sopii jo vanha sanonta että "kyllä palsta tietää". paremmin kun ite..
nyt on pakko sanoa että pelottavan tutun näkönen tissivakoAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;24965367:
no ei minulla ole mitään peruukkia, siellä vaan musta hiuskoru iso kukka on päässä, ehkä sen takia, muuten inhoan mun kampaus, liian lyhyeksi leikattu, ei sopii minulleOnko sulla peruukki vai omat hiukset?
Laita meille joku kunnon selvä kuva, jooko? Joka on otettu kunnon kameralla.
Sinun siis ei tarvitse kavahtaa ketään.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;24961992:Mä yleensä kavahdan niitä kieroutuneita yksilöitä, jotka ovat kiinnostuneita musta seksuaalisessa mielessä. En halua olla tekemisissä pervojen kanssa.
No en kyllä oo, ainakaan vielä mikään tähti. Mutta kyllä minä laulan vakituisesti kahdessa yhtyeessä ja lisäksi erilaisissa, lyhytaikaisemmissa projekteissa. Tosin käyn joskus huvikseni karaokessakin, harvemmin tosin enää, kun laulunhimoa saa purettua bänditreeneissä ja keikkailemallakin aika tehokkaasti. =)Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;24968162:Susyanne on oikeesti semmonen tähti, ihan oikee laulaja.
Komeitahan nuo on, maailman komeimpia ja ihanimpia. Vaativuus riippuu niin persoonasta. Meillä nuo kaikki neljä on ihan erilaisia. On tosi voimakkaasti dominoiva, lutunen nallukka, pari duracelia... Ovat laumakoiria, joten kun lauman kesken saavat olla, niin ei tarvi ihan niin paljoa virikkeitä, mutta liikuntaa reippaasti.Malamuutti on muuten yks komeimmista koirista mitä tiedän! :heart: Onko yhtä vaativa persoona mitä puhutaan tai annetaan ymmärtää? Tarviiko paljon virikkeitä?
Ei sitten tuoreempaa löytynyt
Kikatus, mitä sulla lukee käsivarressa?