Rahoitusneuvottelija ja palkka 2300e/kk, mites muilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei juhlita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei juhlita

Vieras
Aloitin juuri työt rahoituseuvottelijana ja palkkani on yllämainittu. Tässä faktaa kaikille, jotka luulevat pankissa olevan hyvät palkat :).
Kertokaapa muutkin pankin työntekijät palkkatasostanne?

Mun mies on nimikkeellä rahoitusneuvoja (oletan olevan sama asia). Hän on myös taloushallinnon tradenomi, ikää 26-vuotta ja työvuosia rahoitusneuvojana takana oliskohan myös parisen. Palkka on bruttona 2800e

Joissakin pankeissa toimenkuva voi silti vähän vaihdella, vaikka nimike on sama. Meillä rahoitusneuvottelijoiden palkka voi heittää tonnillakin, koska osalla kuuluu vähän muutakin siihen lisäksi.

Mä olen pankissa palveluneuvoja. Käytännössä työskentelen lainojen kanssa, mitä meillä rahoitusneuvottelijakin tekee. Ko. pankissa työvuosia 9 ja palkka 2150 €. Tiedän monta, jotka tienaavat tehdastyössä reippaasti vähemmillä työvuosilla saman. Pidän palkkaani todella paskana, eikä siihen tässä työpaikassa voi juurikaan vaikuttaa. Tredenomi on koulutus

[QUOTE="vieras";24967312]Mä olen pankissa palveluneuvoja. Käytännössä työskentelen lainojen kanssa, mitä meillä rahoitusneuvottelijakin tekee. Ko. pankissa työvuosia 9 ja palkka 2150 €. Tiedän monta, jotka tienaavat tehdastyössä reippaasti vähemmillä työvuosilla saman. Pidän palkkaani todella paskana, eikä siihen tässä työpaikassa voi juurikaan vaikuttaa. Tredenomi on koulutus[/QUOTE]

Mulla on työ aikalailla samanlaista, kuin sinullakin. Olen myös tradenomi ja työvuosia takana vasta 4. Mun palkka on 2880e.

Itse olen koulutukseltani tradenomi ja työvuosia takana kuusi. Olen sijoutusneuvojana pankissa ja oma kuukausipalkkani on liki 4000e. Myös meillä samalla nimekkeellä työskentelevillä voi kuukausipalkka vaihdella sadoillakin euroilla.

Olen tradenomi ja virallinen nimike on pankkitoimihenkilö. Käytännössä mun työ on aika vaihtelevaa ja siihen sisältyy asiakasneuvonnan lisäksi paljon muutakin. Mulla on työvuosia takana vasta vuosi. Palkka on 2600e.

Mun mies on tradenomi ja Nordeassa töissä. Sillä on palkka 3800euron paikkeilla ja valittaa, että huono palkka :O. Muut tradet näköjään saa helposti vähemmänkin.

Minä ja mies olemme molemmat koulutukseltamme KTM:iä, eli ekonomeja. Ollaan melkolailla samanlaisissa töissä. Ero vaan se, että miehen palkka on 5000-7000e välillä ja mun palkka on vajaa 3000.. :)

Yhteistyössä