Kamalin lahja jonka olet saanut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaulin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täyttäessäni 18 vuotta, kiikutti mummini minulle ehkä koomisimman lahjan koskaan. Sain häneltä lahjaksi Hyvinkään taidemuseon mainoskynän. Olipa mummi käärinyt sen jopa lahjapaperiin.

Toinen muisto ei sitten pidä sisällä mitään hauskaa mutta kerronpa silti. Exäni päätti heittäytyä romanttiseksi ja osti meille yhteisen reissun Latviaan kolmeksi yöksi. Aivan ihana lahjahan tuo olisi ollutkin mutta perille saavuttuamme alkoi miehelle viina maistumaan ja katastrofi oli valmis. Kaksi päivää kuuntelin sitä, kuinka hän ei kanssani enää halua olla ja kuinka hän olisi tuonut erään toisen naisen reissulle mieluummin mukaan. Kaksi kokonaista päivää jaksoin vääntää itkua Latvialaisen hotellin huoneessa, jonka jälkeen varasin itselleni lennon kotiin, jätin miehen yksinään Latviaan ja päätin kaksi vuotta kestäneen suhteemme. Sitä lahjaa en koskaan tule unohtamaan - matkasta puhumattakaan!

Viimeksi muokattu:
mulle anoppi jostain ihmeen syystä edelleen 10 vuoden aikana ostelee iiiisoja t-paitoja ja yöpaitoja ja AINA muistaa mainita että koko on sitten XXXXL, että ehkä mahtuu. mä olen niin arka etten uskalla sanoa vastaan muttaq v**tuttaa joka kerta niin maan perusteellisesti, vaikken pieni olekkaan...

miehen mummo on sellanen että sen mielestä jouluna kuuluu antaa paaaaaaaaljon lahjoja. leveilee usein rahoillaan, mikä huvittaa suunnattomasti, ja kehuu joka vuosi miten paljon lahjoja on taas tulossa. paketeista paljastuu usein yves rocherin kylkiäisiä, serlan oravia sun muuta tällaista... :) mäkin sain kerran fleece asun joka oli kokoa xxl, käytän kokoa m. omistin samanlaisen ja olin sen saanut jostain tyyliin eurolla "kun tilaat sen ja sen verran saat tämän asun 1e hintaan!"

anoppi toi mulle ja miehelle joskus lahjaksi hammasharjat. :D

miehen mummo on sellanen että sen mielestä jouluna kuuluu antaa paaaaaaaaljon lahjoja. leveilee usein rahoillaan, mikä huvittaa suunnattomasti, ja kehuu joka vuosi miten paljon lahjoja on taas tulossa. paketeista paljastuu usein yves rocherin kylkiäisiä, serlan oravia sun muuta tällaista... :) mäkin sain kerran fleece asun joka oli kokoa xxl, käytän kokoa m. omistin samanlaisen ja olin sen saanut jostain tyyliin eurolla "kun tilaat sen ja sen verran saat tämän asun 1e hintaan!"

anoppi toi mulle ja miehelle joskus lahjaksi hammasharjat. :D

niin ja lisään vielä että en nyt ole mitenkään kiittämätön, mutta ärsyttää se roinan määrä. yksi lahja riittäisi mainiosti jos se olisi oikeasti käytännöllinen eikä turhaa p*skaa mikä jää ajelehtimaan nurkkiin.... :)

varvassukat, vaikka antaja tasan tiesi että vihaan niitä. joululahjaksi toivoisin esim. suihkusaippuaa tai pyykinpesuainetta koko vuoden tarpeiksi. mielummin jotain tällästä kuin jotain krääsää. :D

sain ex-miehen tädiltä alushousut kun olivat katsomassa vastasyntynyttä poikaamme. pitsiset ja kauniit olivat mutta kokoa M kun oma kokoni on XS.. muutenkin ostaisin mieluummin itse alushousuni. ex-anopilta sain aina kaikenlaisia kummallisia lahjoja esim. puolillaan olevia rasvapurkkeja, wc-paperia, terveyssiteitä, käytettyjä koruja ja hiustarvikkeita ym.

No jaa... Pappa toi aina ulkomailta tuliaisia meille... sain joka ikinen kerta nuken. vielä siinäkin vaiheessa, kun olin 16v :D
No, ei nyt ehkä mitenkään hirveä lahja ollut, enemmänkin hymyilytti koko juttu...kannoin sit nuket parhaan kaverin pikkusiskolle, joka oli aina oikein hyvillään uudesta lelusta :D

[QUOTE="mamacita";24959646]sain ex-miehen tädiltä alushousut kun olivat katsomassa vastasyntynyttä poikaamme. pitsiset ja kauniit olivat mutta kokoa M kun oma kokoni on XS.. muutenkin ostaisin mieluummin itse alushousuni. ex-anopilta sain aina kaikenlaisia kummallisia lahjoja esim. puolillaan olevia rasvapurkkeja, wc-paperia, terveyssiteitä, käytettyjä koruja ja hiustarvikkeita ym.[/QUOTE]

Onkohan meillä sama ex-anoppi... Tai mulle hän oli vaan anoppikokelas. Melkein aina saatiin lahjaksi esim. yksi rulla vessapaperia tai joku avattu käsirasvapurkki tai käsisaippua.

Kummeiltani sain 18v lahjaksi kirjan: 1800 luvun suomalaista taidetta. Ja minä kun en todellakaan ole mistään taiteesta kiinnostunut. Ai niin ja samaisilta kummeilta ihan aikuisiällä sain hajustettua kirjepaperia. Ja poikani kun syntyi, hän sai lahjaksi vaaleanpunaiset kukilla koristellut kengät.

En oo mitää kammottavaa vielä lahjaks saanu, mut kauhuskenaario on se, et joku sukulainen tuo jonku hirvittävän patsaan/lampun/minkälie, semmosen mikä on nii kauhea et sitä ei voi pitää muualla ku kaapissa jemmassa ja mielellään unohtaa sinne. Sit myöhemmin sama henkilö tulee käymään ja sen mieliks pitäis kaivaa se karmiva esine jemmasta johki pöydälle et se näkee et sitä käytetään.

Yhteistyössä