Onko itsetyydytys pettämistä?

No ei tosiaan ole :D

Tuli tässä ketjua lueskellessa mieleen yksi tapaus teinivuosilta... Tyttö oli pojan luona yötä ja aamulla herätessä pojalla oli aamustondis päällä.. Tyttö oli niinku ei olis huomannutkaan ja kyseli sivumennen jotain, että onkos poika hänestä unta nähny... Poika totes, että enpä nähny... Ja tyttö jätti pojan, koska tämä sikapaskiainen unissaan häntä petti ja muita himosi.. Snif :'( :headwall: (noooo, teinit on teinejä :D)

• Tykkää
Reactions: idunnor
"Gabi"
Me emme asu miesystävän kanssa yhdessä ja haluamme olla uskollisia joten siis helpotamme oloa itsetyydytyksellä jos siltä tuntuu ja kumppani on omassa kodissaan juuri silloin.

Ei itsetyydytys ole pettämistä. Mies kyllä haluaa nähdä kun teen sitä itselleni. :D

Ihmnen joka ei itsetyydytystä harrasta on jotenkin tunnevammainen. Tykkään itestäni sen verran et tykkään hommailla ihan "keskenäni" toisinaan :) Mies samaten ja se ei ole meillä mikään tabu josta ei saa puhua. Mies saattaa käydä kädellä iltaa varten ihan vaan siksi et saisin pitempään seksiä ja varmemmin orgasmin kun se kestää kauemmin mun kans ;)

öeööe
mun mielestä itsetyydytystä saa kukin harrastaa mielensä mukaan...

MUTTA jos meillä ei olis yhteistä seksiä ja mies runkkais, niin kyllä mä ottaisin sen henkilökohtaisesti.. että toinen haluaa orkkuja, mutta ei mun kanssa... eli siis jos meillä ei oikeesti olis yhtään seksiä ja tuntisin että hän ei enää mua halua.... ei se sillonkaa se runkkaaminen olis kielletty mutta kyllä se kertois että seksittömyyden syy on meidän parisuhteessa tai mussa, ei hänen halussaan.... ja olis vakavan pohdiskelun paikka. ..

"meikä"
En sanoisi, että on pettämistä. Mutta varmaan itsetyydytys voi olla parisuhteessa ongelma, jos toinen vaan runkkaa ja sillä verukkeella jättää huomioimatta toisen. Kyllä mä ainakin loukkaantuisin, jos mies kieltäytyisi seksistä mun kanssa jatkuvasti kun "just runkkasin". Ja tiukkista tai ei, mutta mä loukkaantuisin siitä jos mies tietoisesti hakisi virikkeensä muista naisista, vaikka vaan kuvista.

Miksei olisi? Ne on kuitenkin kaksi ihan eri asiaa.
Kyllä se mun mielestä silloin on väärin. Miksei niitä tarpeita silloin voi tyydyttää toisen kanssa jos toinen ei siihen yksinään pysty? Ei se ole pettämistä mutta kyllä se itsetunnolle käy jos toinen valitsee mielummin oman käden kuin puolisonsa (olettaen että siihen on mahdollisuus).

dsfgsdgf
Alkuperäinen kirjoittaja HyäkkäysVaunu;24948157:
Ei, mutta ei se oo soveliastakaan jos puolisokin on puutteessa...
Jos saan valita rakastelenko 16 vuotiaan kanssa vai 40 vuotiaan kanssa, niin arvaatko kumman valitsen?

Entäs paneminen 40veen kanssa, vai runkkaminen 16 vuotiaalle? Arvaatko?

Koitapa.

No, lienee itsestään selvää, että normaalitilanteessa ei. Muuttaako tilannetta jotenkin se, jos toinen haluaa vähemmän, eli it ei olisi sen vähemmän haluavan oikeus. Ajatuksia?
Minusta tämä riippuu siitä vaikuttaako omankäden toiminta yhteistoimintaa lamaannuttavasti vai kannustavasti.

Toki tuo taitaa olla sellainen homma, ettei toinen tuota voi siitä huolimatta ns. "kieltää" toiselta. Se on vähän sama kuin kieltää korvan raaputtamisen tjms...

virheistä oppinut
Mun mielest on pettämistä jos mukana touhussa on vempeleitä.

Mieheni jätin hänen rakasteltuaan tekovaginaa ja mies siis kosti näin mulle yllätettyään mut ensin vibran kanssa:(

Yhteistyössä