Sua kaksi vuotta vanhempi .Alkuperäinen kirjoittaja minä79;24951327:Minkä ikäinen sä olet, jos saa kysyä?
Aivan ihana tatska! Tai ainakin se mitä siitä tuossa näkyy.
Eikö sitä jo kaikki tiedä? Ei se vaan uskalla laittaa omalla nikillä kun sitten ei voisi haukkua muita 'naamansa levittelijöitä'.Varma tieto?
ite piiparinenAlkuperäinen kirjoittaja Isä;24951431:Okei, kerta näitä kuvakyselyjä tulee pilvinpimein meikäläisestä, ni tässä tänää otettu kuva:
Olkaat hyvä.
rouva on hyvä vaanNyt mulla soi päässä Kings of leonin biisi sex on fire päässä. "Heeeeeiei, your HEAD is on fire....". Kiitti päätön
Sama sälli.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24951442:ite piiparinen
mites mopo kulkee
Laita sä ensin oikea kuva itsestäsi.laita isä oikea kuva sinusta
emmää kehtaa laitan sulle sitten joskus yv:Nä jahka kotiudun täältä ulkomailta tiedätkö kuka olen??Alkuperäinen kirjoittaja Isä;24951535:Laita sä ensin oikea kuva itsestäsi.
Tiedän, mites reissusi on mennyt?emmää kehtaa laitan sulle sitten joskus yv:Nä jahka kotiudun täältä ulkomailta tiedätkö kuka olen??
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24951329:täytyy välillä ulkoilla :xmas:
En polta sisällä, rööki on rekvisiittana. :saint:Poltatsä sisällä?! Vai onko toi edes oikea rööki..
tämä selvä! ei siis erota viittaa mekostaAlkuperäinen kirjoittaja Tämä selvä!;24951820:Päätön siis ulkoilee mekko päällänsä
Halloween meinki selkeesti ollu??Kerrankin mummelilla meikkiäkin.
Tavallisesti en jaksa enkä viitsi pakkeloida:
Juuh. Viime viikon Halloweenjuhlissa otettu kuva.Halloween meinki selkeesti ollu??
Hieno kirjoitusTuol o uus VillaNanna: Äiti