Se on sit meidän liiton päätös...

• Viestiketjun aloittaja "suru puserossa"
  • Ensimmäinen viesti
"suru puserossa"
Ollaan oltu 6vuotta onnellisesti naimisissa ja kaikki ok.
Kunnes mieheni jäi kiinni runkkaamisesta,se on tämän liiton loppu.Koensen että mieheni on pettänyt minua enkä voi hyväksyä asiaa:/
Olenko niuhottaja?

kolmas pyörä
Jos mies nyt lupaa jättää käden ja suostuu pariterapiaan niin voisitko vielä kuitenkin jatkaa?
Käsket heti sen käden poistua kodistanne ja miehelle teet selväksi ettei enään tapaile kättä ,
ei sitä liittoa muuten pysty korjaamaan jos kokoajan se kolmaspyörä roikkuu mukana, joko sinä tai käsi.

• Tykkää
Reactions: kittyb
meillä
Haluaisin kyllä muuten joskus nähdä miehen, joka EI runkkaisi vaimoltaan salassa.
Sun täytyy tulla sit kattoon mun miestä, se kun ei runkkaa salassa vaan mä ihan tiedän sen, että runkkaa...

Joskus kertoo mennessään, et menee (ja kertoo siis siksi etukäteen, et jos sattuisin vaix antaan niin ei tarttis runkata) tai sit jälkeenpäin.

• Tykkää
Reactions: kittyb
Alkuperäinen kirjoittaja meillä;24947934:
Sun täytyy tulla sit kattoon mun miestä, se kun ei runkkaa salassa vaan mä ihan tiedän sen, että runkkaa...

Joskus kertoo mennessään, et menee (ja kertoo siis siksi etukäteen, et jos sattuisin vaix antaan niin ei tarttis runkata) tai sit jälkeenpäin.
Joo, siis tiedän kyllä että näinkin voi olla asiat :D Ehkä muotoilin viestini huonosti. Pointti: 99% miehistä RUNKKAA.

Hm...
[QUOTE="suru puserossa";24947828]Ollaan oltu 6vuotta onnellisesti naimisissa ja kaikki ok.
Kunnes mieheni jäi kiinni runkkaamisesta,se on tämän liiton loppu.Koensen että mieheni on pettänyt minua enkä voi hyväksyä asiaa:/
Olenko niuhottaja?[/QUOTE]

No olet! Runkkaaminen on ihan normaali asia!

"Sisko"
Meillä mies ainakin runkkaa silloin tällöin, se on ihan NORMAALIA. Tykkään myös itsekin joskus hoidella itseni ja mieheni tietää tämän, eikä pahoita siitä mieltään. Vaihtelu virkistää!

Blue
Aivan oikein ap, jokaisella meistä on rajansa siinä mitä katsoo pettamiseksi. Jos miehesi on rajasi ylittänyt ja et voi elää asian kanssa niin pakkohan se on sitten erota.

Sen tosin haluaisin sitten nähdä mistä löydät uuden miehen joka kunnioittaa vakaumustasi ja suostuu pysymään loppuelämänsä erossa kädestään... Voi sulle tulla yksinäinen vanhuus, mutta mitäpä sitä ei uhraisi periaatteensa eteen. :)

Yhteistyössä