J
jjkö
Vieras
mut kun mä haluun mä haluun tajuutteko mä haluun ja minut pitää hakea kotoontanikin vielä kun mä haluun
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Pitäisikö niiden siis tehdä sulle sisätutkimus, jotta sä tietäisit voitko alkaa tekemään remonttia?
Sulla on viikkoja jo 37, sulle annettiin lupa mennä näytille synnärille jos on kipuja ja särkylääke ei auta (sitä Panadoliakaan tuskin kannattaa vetää hullun lailla), joten mene näytille synnärille jos olosi on tukala.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;24933158:Sullehan tarjottiin mahdollisuutta mennä näytille, jos oot kipee tms....kukaan ei oo käskeny syödä 3 pakettia panadolia päiväs.
No moro
Julkisen terveydenhuollon tehtävänähän nimenomaan on tehdä tutkimuksia, jotta pariskunnat osaisivat ajoittaa remonttinsa oikein.
On se joskus vaan niin vaikeaa, juu.
Herranen aika sentään! LOPETA SE SÄRKYLÄÄKKEIDEN SYÖMINEN ja mene sinne synnärille näytille. MIKÄ ON ONGELMA???
Alkuperäinen kirjoittaja öööh;24933191:Sä sit teet sitä remonttia, sulla on niin paljon viikot, et jos vauva on syntyäkseen niin saa syntyä. Hitto mitä narinaa täysin turhasta asiasta! Jos sulla on kohdunsuu auki vaikka sentin niin voitko tehdä remonttia vaiko et? miten vitussa sun kohdunsuun tilanne vaikuttaa mitenkään sen remontin tekemiseen???
Nimim. rv 31+1 ja tein eilen remonttia, en ole tietoinen kohdunsuun tilanteesta