Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIHIUKSET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Noi numero 3 hiukset, mikä pointti tuos edestä otetussa kuvassa on? Näyttävät kuin ois heitetty olalle hiuksista tehty huivi roikkumaan. Ylhäält aika kivan pöyheät tuos takaa otetus kuvas, mut latvoihin mennes näytävät karuilta.
Oon joskus pohtinu hiusten pidennystä kun omat hiukset oli huonos kunnos, mut en sitä kyl ole ikinä ottamassa jos tolta näyttää. Mieluummin käytän peruukkia.

Giselle sain 3 ääntä feikeista hiuksista + kaikki ne jotka totesi että kaikilla on muka pidennykset.
Lisäksi hänen hiuksaan kutsutiin feikeiksi ja kamaliksi Hollywood-kihariksi.

Äläpäs nyt puhu pötyä. En haukkunut Giselen tukkaa kamalaksi. Kirjoitin Giselestä:

"Vitosella on nätti tukka, mutta hollywood-kiharoista en tykkää". Eli kauniit hiukset, jotka voisi laittaa kivemmin arkeen sopivaksi.

Valitettavasti kolmonen, eli näköjään sinun tukkasi, oli minusta noista vähiten nätti. Siitä kirjoitin jokseenkin näin:

"Kolmosella on öh... hieman erikoinen tukka... en tykkää"

Tuo kakkosen kuvan "asettelu" vaikuttaa feikiltä. Juuri tuollaisia kuvia kampaajat ottavat tekemistään pidennyksistä ja laittavat sivuilleen.

http://www.hiustenpidennykset.com/_mgxroot/page_10748.html

Näistä naisista olisin tyylikkyyspisteiden mukaisesti veikannut hmw:ksi kakkosta. Ja hiuksetkin näyttivät pidennetyiltä ja siisteiltä (lue tyylikkäiltä) muihin verrattuna. Giseleä ei lasketa, koska on julkisuuden henkilö.

Muut jotenkin nuhjuisia olemukseltaan, eikä siis vastaa minun käsitystäni hm-naisesta.

anteeksi nyt vaan, mutta kyllä niitä pidennyksiä saa vähän paremman näköisiä, kuin tuo sun tukkasi.
miksi muuten tosi useat naiset, joilla on pidennykset, vetää ne hiukset tolleen hassusti puoliksi tohon eteen, sitten taakse ei jää yhtään hiuksia, ja just tommoset ihme takkuset tuksukiharat pitää niihin lisäkkeisiin laittaa. laittakaa mielummin suoraksi se tukka, on paljon siistimmän näköinen kun tuommoinen homssuinen kiharapehko.

Jotkut on haukkunu kaikki noi hiukset tässä ketjussa. :D Mitä vikaa esim. nelosissa on? Kauniimmat ja paksummat kuin monilla suomalaisilla. Saati sitten vikan kuvan hiuksissa. :D Olen kyllä aika skeptinen julkkisten hiuksia kohtaan. Mistä sitä tietää, onko niissä lisäkkeitä.

Jotkut on haukkunu kaikki noi hiukset tässä ketjussa. :D Mitä vikaa esim. nelosissa on? Kauniimmat ja paksummat kuin monilla suomalaisilla. Saati sitten vikan kuvan hiuksissa. :D Olen kyllä aika skeptinen julkkisten hiuksia kohtaan. Mistä sitä tietää, onko niissä lisäkkeitä.

Minunkin mielestäni ihan nuo kaikki hiukset oli oikein kivoja. En ihan ymmärrä, miksi niitä kaikkia sanottiintakkupesiksi tai vastaaviksi. Eikö saisi olla kiharoita? Mä tykkään kiharoista, pidän silleen mieluiten omaakin tukkaani. Ja joku on erehtynyt niitä kehumaankin kuohkeiksi täällä, vaikka ne on tavalliset, suomalaiset ja ohuet.

Oikein olisin siis arvannut. Nuohan on aivan karmeat nuo sun pidennyksesi. Tosi ohuet ja huonokuntoisen näköiset, ja mikä tuo keltainen värikin on...
Kauniitakin pidennyksiä on olemassa, todellakin, mutta sinun pidennyksesi eivät valitettavasti kuulu niihin :/

Veikkasin ihan oikein, kuvaa nro 3. Tosin kuvan 5 hiukset näyttävät myös elottomilta, toki sen voi tehdä kovat käsittelyaineetkin.
Ja tottakai silläkin on merkitystä kauanko ne on jo päässä olleet ja miten niitä jaksaa hoitaa, mä kyllä usein erotan latvoista hiuspidennykset. Tai sitten sineteistä, osalla ne vilkkuu melko törkeästi hiusten seasta.

Siis kai nyt kaikki tietää ettei hollivuudissa kellään omat hiukset ole pitkät ja paksut? Ai ei tiedä, no voi että. Ei millään malleilla tai näytteliöillä ole omia pitkiä hiuksia vaan pidennykset tai ainakin lisähiuksia on laitettu, eli ei sillä kisellilläkään nuo kaikki omat ole. Se että ne on parhaimman näköiset noista kaikista vaihtoehdoista johtuu siitä että ne on hyvin hoidetut ja lisähiukset on korkealaatuiset, aitoa hiusta.

[QUOTE="mamma";24906340]Siis kai nyt kaikki tietää ettei hollivuudissa kellään omat hiukset ole pitkät ja paksut? Ai ei tiedä, no voi että. Ei millään malleilla tai näytteliöillä ole omia pitkiä hiuksia vaan pidennykset tai ainakin lisähiuksia on laitettu, eli ei sillä kisellilläkään nuo kaikki omat ole. Se että ne on parhaimman näköiset noista kaikista vaihtoehdoista johtuu siitä että ne on hyvin hoidetut ja lisähiukset on korkealaatuiset, aitoa hiusta.[/QUOTE]

No kyllä monilla julkkisnaisilla on ihan aidotkin, paksut hiukset. :D Esim. Sandra Bullockilla.

Kyllä sellä Hollywoodissakin joillain megajulkkiksilla on ihan oma, pitkä ja paksu tukka. Erittäin monella on pidennys tai ainakin tuuhennus, mutta on siellä myös niitä joilla ei ole.

Olen tehnyt 7v hiustenpidennyksiä, ja olen ainakin Suomen mittapuulla ihan hyvä hiustenpidennysten tekijä, toimin myös kouluttajana. Kuvista päätelleen noilla kaikilla voisi ihan hyvin olla myös hiustenpidennys, koska hyvin tehty hiustenpidennys on todella aidon näköinen. Kuitenkin, kuvissa ja luonnossa hiukset on kuitenkin eri näköiset, on täysin eri asia esitellä tukka kuvaa varten kuin nähdä millainen se on luonnossa.

Pelkistä kuvista päätellen, sanoisin että kolmonen on pidennys joka ei ole hyvin tehty. Voi myös olla, että tukka on vaan todella huonokuntoinen ja huonosti leikattu, eli kuvista päätellen kolmosella on rumimmat hiukset.

[QUOTE="Heidi";24905866]Aivan selvästi näyttää sineteiltä. Ei kenelläkään voi tuollaisia pyörylöitä olla pää täynnä rivissä. Ehkä ystäväsi kusettaa sinua ap.[/QUOTE]

Ystäväni kusettaa mua ja palstamammat tietää kaiken paremmin. Asia ymmärretty.

Ps. tiedän täysin, että tuolla nro 2 on luonnonhiukset.

Alkuperäinen kirjoittaja Pör;24906483:
Pelkistä kuvista päätellen, sanoisin että kolmonen on pidennys joka ei ole hyvin tehty. Voi myös olla, että tukka on vaan todella huonokuntoinen ja huonosti leikattu, eli kuvista päätellen kolmosella on rumimmat hiukset.

Helpottavaa kuulla :P Mä jo pelästyin, et toltako ne pidennykset näyttää.

Yhteistyössä