Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIHIUKSET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eli oikea vastaus oli nro 3. Siinä on microring-pidennykset 60cm. Omat hiukseni ovat noin 50cm pitkät.

Kaikki nuo muut ovat kyllä ihan luonnonhiuksia ilman pidennyksiä. Tuossa kuvassa 2 esimerkiksi tuttu valittaa, miten hänen poninhäntänsä katkoo päällishiukset, ne ovat kärsineet. Ei hänellä todellakaan mitään sinetteja ole päässä.

Tuo nro 5 on kuuluisan mallin Gisellen omat hiukset kuvassa ilman pidennyksiä. Monesti toki hänelläkin on kuvauksissa pidennnykset. Kuten palstan tyyliin kuuluu, hänelläkin kerrottiin olevan kamalat hiukset.

Vastaan että ykkösellä on pidennykset. Kakkonen on mielestäni aito.

Kaupungilla näkee liian usein näitä "ahhh minä ja mun ihanat pidennykset"-naisia, jotka pöyhivät tukkaansa vähän väliä. Sitten kun se tukka tosiaan näyttää siltä, että 20cm osalta luonnonkiharaa ja loppu luonnottomasti suorana roikkuvaa, eri sävyistä hiusta, niin...:D

Eli oikea vastaus oli nro 3. Siinä on microring-pidennykset 60cm. Omat hiukseni ovat noin 50cm pitkät.

Eli nuo ovat sinun hiuksesi. Ei voi muuta kysellä kuin että MIKSI??
Aattelin ensin ykköstä, mutta sitten kun selvis että on ap:n omat hiukset kyseessä, niin mieli muuttui että mahdollisesti 3 tai 4.

3 sen takia kun on otettu parikin kuvaa mukaan ja 4 sen takia että kyseessä vaikuttaisi olevan herutuskuva + parhaimman näköiset hiukset.

3-kuvat ei oikein ole edustavia, hiukset ovat aika kamalan näköiset...

Eli nuo ovat sinun hiuksesi. Ei voi muuta kysellä kuin että MIKSI??
Aattelin ensin ykköstä, mutta sitten kun selvis että on ap:n omat hiukset kyseessä, niin mieli muuttui että mahdollisesti 3 tai 4.

3 sen takia kun on otettu parikin kuvaa mukaan ja 4 sen takia että kyseessä vaikuttaisi olevan herutuskuva + parhaimman näköiset hiukset.

3-kuvat ei oikein ole edustavia, hiukset ovat aika kamalan näköiset...

Minkä tahansa kuvan tänne laittaa, ei saa kuin kamalia kommnetteja. Myös siis supermalli Gisellen hiukset jo haukuttiin tässä ketjussa.

Mä oon varmaan sokea kun en näe niitä Gisellen hiusten haukkuja missään? Niin ketkä kaikki ne haukkui hänen hiuksiaan?

Mä sanoin 2 tai 3, ja totesin myös että nron 3 hiuksia sietäisi pätkäistä kunnolla jos on aidot. Koska oli feikit, en ymmärrä miksi pitäisit pidennyksiä? Veikkaan, että näyttäisit ilman pidennyksiä paljon paremmalta ja hiukset tuuheammalta kun leikkaisi kunnolla.

[QUOTE="hihihi";24902611]Huomaa ettei sitä oikeasti näe. Kateelliset ne vain aina "näkee" sen. Vastaukset sitä luokkaa että antakaa mun nauraa.

t.kaunis nainen pidennyksillä ;)[/QUOTE]

Kasvata omat hiukset, niin ei tarvi feikkejä pitää :)

t. nainen, jolla omat hiukset piiiitkät. :)

Mun veikkaus on numero kolme. Onhan tossa koitettu ettiä mahollisimman takkusia ja pörrösiä ja juurikasvusia hiuksia plus noi juuri suoristetut, mutta kolmosessa näkee selvästi aidon hiuksen ja feikin eron. Jos ykkösessä ois toi karsea tyvikasvu värjättynä ja hiukset harjattuna, sanoisin että kolmoset on rumimmat, mutta nyt ton juurikasvun ja harjaamattomuuden vuoks toi ykkönen vie kisassa voiton.

Saatan tietty olla väärässäkin, mutta kolmonen on ainakin luonnottomimman näköinen. Anteeksi vaan kauheasti jos ne on jonkun aidot hiukset.

[QUOTE="Joo";24905460]Mun veikkaus on numero kolme. Onhan tossa koitettu ettiä mahollisimman takkusia ja pörrösiä ja juurikasvusia hiuksia plus noi juuri suoristetut, mutta kolmosessa näkee selvästi aidon hiuksen ja feikin eron. Jos ykkösessä ois toi karsea tyvikasvu värjättynä ja hiukset harjattuna, sanoisin että kolmoset on rumimmat, mutta nyt ton juurikasvun ja harjaamattomuuden vuoks toi ykkönen vie kisassa voiton.

Saatan tietty olla väärässäkin, mutta kolmonen on ainakin luonnottomimman näköinen. Anteeksi vaan kauheasti jos ne on jonkun aidot hiukset.[/QUOTE]

Nii ja jos ykkönen on ap:n omat hiukset niin anteeksi nyt siitäkin ennen kun ehdit hernestää, varmaan ihan nätti tukka kunhan käy vähän kampaajalla siistimässä.

Kasvata omat hiukset, niin ei tarvi feikkejä pitää :)

t. nainen, jolla omat hiukset piiiitkät. :)

Suomessa on luonnostaan niin hauras ja hento hius, että todella harvoin näkee kauniita vahvoja omia pitkiä hiuksia. Usein ne pitkät hiukset on sellaisia surkeita hiirenhäntiä ja pään kohdalla hiukset nuolee oikein päänahkaa. Suomalaiset eivät jaksa tupeerata aamuisin. Ikävä kyllä itsellänikin on siis pitkät hiukset (alle lapaluiden), mutta otan nuo pidennykset sen takia, että saan niisä paksuutta hiuksiin.

[QUOTE="vieras";24905405]Mä oon varmaan sokea kun en näe niitä Gisellen hiusten haukkuja missään? Niin ketkä kaikki ne haukkui hänen hiuksiaan?

Mä sanoin 2 tai 3, ja totesin myös että nron 3 hiuksia sietäisi pätkäistä kunnolla jos on aidot. Koska oli feikit, en ymmärrä miksi pitäisit pidennyksiä? Veikkaan, että näyttäisit ilman pidennyksiä paljon paremmalta ja hiukset tuuheammalta kun leikkaisi kunnolla.[/QUOTE]

Giselle sain 3 ääntä feikeista hiuksista + kaikki ne jotka totesi että kaikilla on muka pidennykset.
Lisäksi hänen hiuksaan kutsutiin feikeiksi ja kamaliksi Hollywood-kihariksi.

Pidetäänkö noita pidennyksiä siis aina edessä? Onko tuossa kuvassa, mikä takaa otettu, kaikki hiukset sun omia? Kun sanoit että sulla on alle lapaluiden asti.

Ja siis missä ne Gisellen haukut oli?

Yritin jo ottaa kuvia tuohon feikkikynsiketjuun, mutta kamera ei suostu ottamaan lähikuvia. Yritän jatkaa harjoittelua ja laitan ketjun illalla. Linkitän sen tähän päätteeksi.

Siinä nähdään, miten muka feikkikynnet tunnistetaan vain kynsilakalla laitetuista kynsistä.

Giselle sain 3 ääntä feikeista hiuksista + kaikki ne jotka totesi että kaikilla on muka pidennykset.

No daa. Ihmiset jotka tunnisti Gisellen ja muualta ties että hän käyttää paljon lisäkkeitä, luonnollisesti lisäkkeitä käsittelevässä ketjussa veikkas häntä.

Sinä ilmeisesti tunnet Gisellen henk. koht. kun osaat varmuudella sanoa ettei ko. kuvassa lisäkkeitä ole, vaikka omasta mielestäsi niitä ei pysty oikeista erottamaan? :)

Eli se on siis haukkumista, jos luulee että jollain on pidennykset..? Eikä kaikki tuollaisista kiharoista tykkää. Mä luulin, että on oikein kunnolla haukuttu ja ihmettelin kun en nähnyt sellaista.

Suomessa on luonnostaan niin hauras ja hento hius, että todella harvoin näkee kauniita vahvoja omia pitkiä hiuksia. Usein ne pitkät hiukset on sellaisia surkeita hiirenhäntiä ja pään kohdalla hiukset nuolee oikein päänahkaa. Suomalaiset eivät jaksa tupeerata aamuisin. Ikävä kyllä itsellänikin on siis pitkät hiukset (alle lapaluiden), mutta otan nuo pidennykset sen takia, että saan niisä paksuutta hiuksiin.

Ihan vilipittömästi kysyn, että näyttääkö sun hiukset sun omasta mielestä noissa kuvissa jotenkin paksuilta tai hyväkuntosilta?

Ei kai feikiksi sanominen tarkoita välttämättä haukkumista. Jos on hienot feikit, niin se on oikein onnistunutta.
Jos taas on rumat feikit, niin lähinnä säälittävää. Omasta mielestäni.

Toi vitosen lookki on ainut josta itse mahdollisesti maksaisin...

[QUOTE="Niin";24905547]Ihan vilipittömästi kysyn, että näyttääkö sun hiukset sun omasta mielestä noissa kuvissa jotenkin paksuilta tai hyväkuntosilta?[/QUOTE]

Nuo 2 kuvaa oli ainoat kuvat tässä läppärilläni, jossa näkyy hiukseni. Ei siis ole kauheena valinnanvaraa. Nuo ovat 2v vanhoja kuvia. En jaksanut eilen alkaa kuvaamaan mitään uutta kuvaa.

Tuolta suunnilleen hiukseni näyttävät. Hiukseni on kyllä paksut pidennyksien kanssa. Kummassakin noissa kuvissa osa hiuksista on selän takan/olkapään takana. Kyllä hiukset on ihan hyväkuntoiset. Oikeasti hiukset on muuten kullankeltaiset, mutta noissa kuvissa valotuskin vääristää ne kuparinvärisiksi/punertaviksi.

[QUOTE="vieras";24905571]Mun teini tiesi heti, missä kuvassa on pidennykset kun kysyin. Sanoi että mutsi hei, kyllä sen näkee... Eli ehkä nuoriso tunnistaa feikkihiukset paremmin kun vanhempansa :)[/QUOTE]

Harmi vaan, ettet vastannut ennen oikein ennen kuin kerroin vastauksen. Nyt on hyvä viisastella vastauksen paljastuttua. Tässä ketjussa oli vain tasan 3 arvaajaa, jotka arvasi oikein. Ja oikeaksi ei lasketa, jos vastasi kaikki, koska se oli väärin arvattu.

Harmi vaan, ettet vastannut ennen oikein ennen kuin kerroin vastauksen. Nyt on hyvä viisastella vastauksen paljastuttua. Tässä ketjussa oli vain tasan 3 arvaajaa, jotka arvasi oikein. Ja oikeaksi ei lasketa, jos vastasi kaikki, koska se oli väärin arvattu.

Mä mitään viisastellut, kunhan kerroin. Tyttö tuli juuri koulusta, joten enpä olisi voinut hänen vastaustaan aikaisemminkaan laittaa. Halusin siis itse nähdä, tunnistaako hän feikkihiukset kun tiesin jo vastauksen. Ja tunnistihan hän.

Yhteistyössä