Kilpailu: mikä näistä on FEIKKIHIUKSET? (sis. kuvat)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja high_maintenance_woman
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

high_maintenance_woman

Vieras
Kun tällä palstalla kerrotaan, että feikkihiukset erottaa koska vaan, niin antaa tulla:
yhdellä näistä kuvista on hiuslisäkkeet, muut ovat ihan luonnonhiuksia. Kerro millä kuvalla on feikit?

1.

2.

3.

4.

5.

Niin ja voisin vielä sen sanoa, että on täysin eri asia katsoa hiustenpidennystä kuvassa kuin liikkeessä. Itse pidennyksiä tehneenä koen tunnistavani hiustenpidennyksen lähes aina kun luonnossa sellaisen näen.

[QUOTE="hihihi";24902611]Huomaa ettei sitä oikeasti näe. Kateelliset ne vain aina "näkee" sen. Vastaukset sitä luokkaa että antakaa mun nauraa.

t.kaunis nainen pidennyksillä ;)[/QUOTE]

En ikinä ole halunnut pidennyksiä, mutta jos joku sellaiset laittaa, se on minusta ok ja voi olla kivannäköinen. Kaupungilla olen valitettavasti nähnyt sellaisia viritelmiä, että sääliksi käy: omat hiukset on hädin tuskin niskaan asti ja pidennykset puoleen selkään. Ja sen kyllä huomaa.

[QUOTE="vieras";24902627]En ikinä ole halunnut pidennyksiä, mutta jos joku sellaiset laittaa, se on minusta ok ja voi olla kivannäköinen. Kaupungilla olen valitettavasti nähnyt sellaisia viritelmiä, että sääliksi käy: omat hiukset on hädin tuskin niskaan asti ja pidennykset puoleen selkään. Ja sen kyllä huomaa.[/QUOTE]

Kyse on huonolaatuisista hiuksista, kerran ostin halvemmat ja kyllä huomasi heti että oli tuksupidennykset ja muuten aivan karmeat. :D
Mutta laadukkaat OIKEIN leikatut näyttää tosi kivoilta.
Olen aina ollut sitä mieltä, että jostain syystä pidennyspäät näyttävät poikkeuksetta kauniimmilta kuin itse kasvatetut hiukset...johtuneeko leikkauksesta vai mistä...en tiedä...

Niin olisi kyllä mielenkiintoista kuulla se jo nyt? Ketju tippuu kuitenkin nopeasti ja ei sitä enää löydä. Vastaan edelleen sen kolmosen, koska vitosella, eli Gisele Budchenilla ei ole pidennyksiä muitakun kuvauksissa tai esim. catwalkilla.

[QUOTE="jooh";24902637]Kyse on huonolaatuisista hiuksista, kerran ostin halvemmat ja kyllä huomasi heti että oli tuksupidennykset ja muuten aivan karmeat. :D
Mutta laadukkaat OIKEIN leikatut näyttää tosi kivoilta.
Olen aina ollut sitä mieltä, että jostain syystä pidennyspäät näyttävät poikkeuksetta kauniimmilta kuin itse kasvatetut hiukset...johtuneeko leikkauksesta vai mistä...en tiedä...[/QUOTE]

Pidennykset on kauniit kun ne on kunnolla laitettu, leikattu ja muotoiltu. Ne ei näytä hyvältä kun heräät tai tulet suihkusta, niihin menee ihan pirusti aikaa että ne näyttää oikeasti hyvältä. Niihin on _pakko_ käyttää aikaa, kun taas luonnonpitkään ei. Siltikin pidän mielummin oman, luonnostaan pitkän tukkani kun pidennykset, nekin minulla on ollut. Ei hiustenpidennys ole kuitenkaan ikinä sama asia kuin oikeat, pitkät hiukset. Ei omasta, kavereiden eikä miesten mielestä.

[QUOTE="hihihi";24902611]Huomaa ettei sitä oikeasti näe. Kateelliset ne vain aina "näkee" sen. Vastaukset sitä luokkaa että antakaa mun nauraa.

t.kaunis nainen pidennyksillä ;)[/QUOTE]

Hauskoja nämä tällaiset kommentit :D Miksi ihmeessä kukaan olisi kateellinen hiustenpidennyksistä ? Eiväthän ne edes maksa paljoa. Sama asia kuin jotkut rakennekynnet, ottaa kukaa tykkää mutta en koe tarpeellisiksi ja/tai käytännöllisiksi itselleni. Se vaan että huonot hiustenpidennykset rumentaa hieman ihmisen olemusta jotenkin. Hyviäkin olen kyllä nähnyt :)

t. kaunis nainen ilman pidennyksiä ;)

[QUOTE="tiiris";24902666]Hauskoja nämä tällaiset kommentit :D Miksi ihmeessä kukaan olisi kateellinen hiustenpidennyksistä ? Eiväthän ne edes maksa paljoa. Sama asia kuin jotkut rakennekynnet, ottaa kukaa tykkää mutta en koe tarpeellisiksi ja/tai käytännöllisiksi itselleni. Se vaan että huonot hiustenpidennykset rumentaa hieman ihmisen olemusta jotenkin. Hyviäkin olen kyllä nähnyt :)

t. kaunis nainen ilman pidennyksiä ;)[/QUOTE]

Jätetään tosiaan tuo kateuskortti. Toki sen vaan kommentoin, että HYVÄT, laadukkaat hiuksenpidennykset maksavat kyllä koko päähän yleensä > 500e ja niitä pitää uusia kiinnitystavasta riippuen 2-6kk välein.

Ikävä kyllä monet ostavat hiukset halvalla netistä (keinokuitua tai huonolaatuista aasialaista vaateväreillä värjättyä remyhiusta) ja sitten sen hiuksenpidennyksen erottaakin kadulla heti.

Yhteistyössä