[QUOTE="vaimo";24895351]Missä hitsin kohtaa olen sanonut, että he olisivat epäonnellisia?
Ja missä kohtaa olen sanonut, etten ymmärtäisi moista harrastusta?[/QUOTE]
No eiköhän tämä koko aloitus vastaa tuohon.
[QUOTE="vaimo";24895002]Heidän elämä näyttää niin täydelliseltä ja se varmasti on tarkoituskin, mutta...
Uskotko, että heillä oikeasti on aina ihanaa ja onnellista?
Uskotko, ettei heillä riidellä ja sotketa?
Uskotko, ettei heillä ole missään pölyä?
Minä en usko. Uskon, että heidän elämänsä on aika tavallista elämää, kaikkine huonoineenkin puolineen.
Äidin aika menee siihen, että kulkee lasten perässä ja järjestelee, vaihtelee tahraisia vaatteita ja kiillottaa.
Kun otetaan kuva jostain, kohde tehdään täydelliseksi, lapset asetellaan oikeisiin kohtiin, hiukset oijotaan ja helmat asetellaan...ja räps.
Joskus mietin, saavatko heidän lapset koskaan touhuta ja remuta vapaasti, ilman "pyhävaatteita" ja kampauksia ja hillintää...?
Onko heidän koko elämänsä sitä valokuvausta ja muille esittelemistä?
Itse jossain vaiheessa kuvasin paljon tuohon tyyliin ja lähettelin kuvia tuttavilleni. Aika pian heille tuli kuva "täydellisestä elämästä" ja yhtä pian alkoi tuntua, että koko elämä on yhtä kuvaamista ja asettelua ja heräs kysymys "missä on elämä..?"
On kuvaaminen kivaa ja blogin pitäminen myös.
Sekin on hetken kivaa, kun saa kiillottaa ja asetella ja antaa täydellistä kuvaa.
Mutta ei se ole oikeasti onnellista.[/QUOTE]