Te jotka vauvaa yritätte

• Viestiketjun aloittaja mielenkiinnosta
  • Ensimmäinen viesti
Olemme 22v ja 28v ja viides kuukausi menossa, toista lasta "yritämme" tai odotellaan jos jotain sattuisi tapahtumaan. :D Voi tosin olla että lopetetaan koko yritys jossain vaiheessa.

Viimeksi muokattu:
"minä vaan"
Meillä 3 lasta , ja jokainen tärpännyt heti kun ehkäisy jätetty pois. Nyt lapsiluku täynnä ja mieheltä
"piuhat poikki".( kahdella ekalla ikäeroa tasan vuosi )

"vieras"
Vastaan vaikken yritä enää, jotta saisin ainakin yhden harmaan hiiltymään;

35 v on mulla ikää, ekasta kierrosta tärppäsi ilman mitään sen kummempia yrittämisiä. Yksi räpellys vähän sinnepäin ja tässä sitä ollaan.
Miksi hiiltyisin, vaikka olenkin kokenut pitkä lapsettomuuden, edelleen toisen onni ei ole minulta pois. Osia en vaihtaisi, en sinun tai kenenkään muun kanssa, oma elämäni on omaani, mureheineen, iloineen ja suruineen.

Toivon sinulle ja tulevalle vauvalle kaikkea hyvää Anatolia.

yhden äiti
34v, yks lapsi, jolla ikää 11kk (tärppäs eka kerrasta) ja nyt toinen saa tulla, yks kierto yritetty (tai laukaistu kerran sinne päin :D) ja viikon päästä pitäs kattoa, alkaako menkat vai tehdäänkö testi :)

"vieras"
täällä 30 ja 36-vuotiaat yrittäjät. Tytär on 6 kk ja toinen saa tulla jos on tullakseen.. 3 kk ollaan oltu ilman ehkäisyä.. Tietysti kummasti auttaisi asiaa jos olisi jonkinlaista kiertoa olemassa (imetän, kiinteiden opettelu menossa). :) niin ja eka tärppäsi toisesta kierrosta..

[QUOTE="vieras";24889620]Miksi hiiltyisin, vaikka olenkin kokenut pitkä lapsettomuuden, edelleen toisen onni ei ole minulta pois. Osia en vaihtaisi, en sinun tai kenenkään muun kanssa, oma elämäni on omaani, mureheineen, iloineen ja suruineen.

Toivon sinulle ja tulevalle vauvalle kaikkea hyvää Anatolia.[/QUOTE]
Kiitos :) ja sinulle myös kaikkea hyvää.

En tarkoittanut, että juuri sinä hiiltyisit. Ja koko hiiltymiskommentti oli lähinnä vitsi liittyen eilen illalla tehtyyn aloitukseen, missä joku rutisi minun mainostavan raskauttani joka ketjussa - vaikken mainostakaan sitä joka ketjussa, mutta puhun täällä iloisesta asiasta toki aika paljon, kun ei ihan vielä oikeassa elämässäkään viitsi kaikille hehkuttaa.

"vieras"
33v, kuudes lapsi toiveena. Sellainen pikku"kiire" päällänsä että ois kiva jos tärppäis nyt tästä ekasta kierrosta tai sit tokasta niin saisin vielä saman äp-rahan kuin edellisestä. Olen hoitovapaalla ja jollei seuraavasta kierrosta tärppää pitää miettiä onko varaa tippua minimille vai laittaa yritys jäihin ja mennä 6kk töihin.
Olen tehnyt aikoinaan päätöksen että lapset tulee olla tehtynä 35-vuotiaana niin ihan kamalasti ei enää voi lykätäkään.

ei onnistu
Vastaan vaikken yritä enää, jotta saisin ainakin yhden harmaan hiiltymään;

35 v on mulla ikää, ekasta kierrosta tärppäsi ilman mitään sen kummempia yrittämisiä. Yksi räpellys vähän sinnepäin ja tässä sitä ollaan.

Eihän teillä ollut tarkoituskaan tehdä vauvaa. Eikös se ole yritys paikata suhdettanne,"kesällä mietin kaikenlaista".

Eihän teillä ollut tarkoituskaan tehdä vauvaa. Eikös se ole yritys paikata suhdettanne,"kesällä mietin kaikenlaista".
Ah miten upea analyysi, joskin ihan pieleen menevä.

Me jätettiin ehkäisy pois - kävin yksityisellä poistamassa kierukan. Sitten harrastimme seksiä ilman ehkäisyä. Ei me puhuttu mistään 'aletaan nyt virallisesti yrittämään vauvaa'- jutuista, eikä laskettu ovispäiviä tai tehty ovistestejä, muttei mitenkään yritetty estää raskauden alkamistakaan. Eli siinä mielessä ihan tekemällä tehty, joskin raskaaksitulon nopeus oli yllätys.

Kesällä tosiaan mietin kaikenlaista, mua hirvitti lähestyvä 35 v syntymäpäivä ja sitä kriisiä purin mm. lenkkeilemällä hullun lailla, bilettämällä kuin viimeistä päivää, suunnittelemalla muuttoa ihan vieraalle paikkakunnalle, ja myös miettimällä sitä olisiko elämä vielä parempaa sinkkuna. Se ikäkriisi oli ja meni - eikä kyllä parisuhteeseen liittynyt, ei tässä sen enempää tai vähempää paikattavaa ole kuin koskaan aikaisemminkaan.

"mommy"
Olin 19-ja mies 21-vuotias, kun saimme plussan. Noin vuosi sitä "yrittämistä". Jätettiin vain ehkäisy pois. Perussairauteni takia "tein" lapseni aikaisin, kauhisteleville palstamammoille tiedoksi. Kaikki kun eivät voi saada lapsia, vaikka miten nuoria olisivat. :)

Mä olen 25 ja mies 27. Yksi lapsi ennestään, häntä aloin odottamaan vajaa vuosi ekan keskenmenon jälkeen. Puoli vuotta sitten, kun lapsi täytty vuoden, jätettiin ehkäisy pois, ja nyt on parhaillaan elämäni kolmas keskenmeno menossa. Kaksi plussaa siis viiden kuukauden sisään, yk1 ja olisko toinen sitten yk4. Seuraavaa odotellessa...

"vieras"
Kesällä tosiaan mietin kaikenlaista, mua hirvitti lähestyvä 35 v syntymäpäivä ja sitä kriisiä purin mm. lenkkeilemällä hullun lailla, bilettämällä kuin viimeistä päivää, suunnittelemalla muuttoa ihan vieraalle paikkakunnalle, ja myös miettimällä sitä olisiko elämä vielä parempaa sinkkuna. Se ikäkriisi oli ja meni - eikä kyllä parisuhteeseen liittynyt, ei tässä sen enempää tai vähempää paikattavaa ole kuin koskaan aikaisemminkaan.
ette taida sittenkään olla niin onnellisia kuin kuvittelin :O se mua kiinnostaa että oletko kertonut noista täällä vai onko tuo harmaa joku sun tuttu "oikeasta" elämästä?

"vieras"
Kiitos :) ja sinulle myös kaikkea hyvää.

En tarkoittanut, että juuri sinä hiiltyisit. Ja koko hiiltymiskommentti oli lähinnä vitsi liittyen eilen illalla tehtyyn aloitukseen, missä joku rutisi minun mainostavan raskauttani joka ketjussa - vaikken mainostakaan sitä joka ketjussa, mutta puhun täällä iloisesta asiasta toki aika paljon, kun ei ihan vielä oikeassa elämässäkään viitsi kaikille hehkuttaa.
Silloin, kun on raskaana niin kyllä sitä pitääkin mainostaa!! On se vaan niin ihanaa itselle, ken ei sitä kestä niin painukoon maanrakoon :)
Hehkuta siis ihan niin paljon kuin haluat!

Yhteistyössä