"vieras"
Riippuu mistä roikkuu.Tarjoatko maksullista seuraa? Voisin olla kiinostunut, jos hinnasta sovitaan. T.masa
Riippuu mistä roikkuu.Tarjoatko maksullista seuraa? Voisin olla kiinostunut, jos hinnasta sovitaan. T.masa
Hyvät tissit...Aijaa.com - 8921031.jpg
Toinen kampauskuva...Vähän tumma kuva, mutta vähän paremmin ehkä näkyy kuitenkin tuo malli. Olin tosi tyytyväinen lopputulokseen, hyvä oli kampaaja!
KiitosSulla on kivat ruskeat silmät.
Aha. Minkäslainen oma piskisi sitten on?Alkuperäinen kirjoittaja Ällötys;24887739:Ohan harvinaisen ruma rakki.
Aha. No pistähän sitten oma naamavärkkisi kehiin, niin katsotaan mitä nimerkki "ällötyksen" takaa löytyy. =)Alkuperäinen kirjoittaja Ällötys;24887798:Ei minkaanlaista. Vihaan rakkeja.
Joo en yhtään ymmärtänyt, mutta nikistäsi päätellen kommentti ei ainakaan mitään positiivista meinannut.Spider***
opcorn:Joo en yhtään ymmärtänyt, mutta nikistäsi päätellen kommentti ei ainakaan mitään positiivista meinannut.
tuo haluaa nähdä sinut hämähäkkimiehen puvussaJoo en yhtään ymmärtänyt, mutta nikistäsi päätellen kommentti ei ainakaan mitään positiivista meinannut.
JustAlkuperäinen kirjoittaja päätön;24887824:tuo haluaa nähdä sinut hämähäkkimiehen puvussa
Tuitui vaan itsellesi.Alkuperäinen kirjoittaja Ällötys;24887820:Tuiko paha mieli koiran takia?
Joo en yhtään ymmärtänyt, mutta nikistäsi päätellen kommentti ei ainakaan mitään positiivista meinannut.
Mä oon liian vanha leikkimään.Kuka arvaa mitä tuo tarkottaa? Se on viisas.