ulkonainen
En tykkaa kaljuista miehista. Suomessa niita nakyy yllattavan paljon, en tieda mista johtuu... Taalla Hollannissa en muista ikina tavanneeni kaljua kokonaan kaljua miesta.
Ja siis en tykkaisi etta mieheni menettaisi hiuksensa, mutta minkas sille sitten voisi. Han saisi harkita pitaako kaljun vai hankkiiko hiusimplantit.En tykkaa kaljuista miehista. Suomessa niita nakyy yllattavan paljon, en tieda mista johtuu... Taalla Hollannissa en muista ikina tavanneeni kaljua kokonaan kaljua miesta.
Mitkä ihmeen hiusimplantit? Siis peruukin vai? Sellanenhan vasta naurettava on, hyi.Ja siis en tykkaisi etta mieheni menettaisi hiuksensa, mutta minkas sille sitten voisi. Han saisi harkita pitaako kaljun vai hankkiiko hiusimplantit.
Nykyaan hiusimplantit ovat taysin huomaamattomat, toki niilla ei voi hoitaa kokonaan kaljuuntunutta miesta. Ei ole siis mikaan peruukki, vaan omia hiuksia siirretaan.Mitkä ihmeen hiusimplantit? Siis peruukin vai? Sellanenhan vasta naurettava on, hyi.
Hyi, naurettavaa ja turhamaista. En oikeen vois kattoo miestä vakavalla naamalla jos se menis johonkin hiustensiirtoon.Nykyaan hiusimplantit ovat taysin huomaamattomat, toki niilla ei voi hoitaa kokonaan kaljuuntunutta miesta. Ei ole siis mikaan peruukki, vaan omia hiuksia siirretaan.
Mutta jos itse kaljuuntuisit, naurattaiisi vielä yhtä paljon? Ja olisi yhtä turhamaista??Hyi, naurettavaa ja turhamaista. En oikeen vois kattoo miestä vakavalla naamalla jos se menis johonkin hiustensiirtoon.
Ja hyi, miten naiset kayttavat meikkeja jne. Aivan turhamaista, eiko totta? Eikohan me eleta 2000-lukua ja miehetkin SAAVAT panostaa ulkonakoonsa ihan niin paljon kuin lystaavat.Hyi, naurettavaa ja turhamaista. En oikeen vois kattoo miestä vakavalla naamalla jos se menis johonkin hiustensiirtoon.
Eihän monikaan asia mitä ulkonäkömme eteen tehdään ole mitenkään 'normaalia'. Mun mielestä on hassua vaatia tasa-arvoa, ja sitten kuitenkin nauraa ja pilkata jos mies tekee jotain mitä naisetkin.Naisen kaljuuntuminen ei ole normaalia, kuten miestyyppinen kaljuuntuminen on. Ja aika typerää, ettei nykyään saa edes olla kalju, vaan pitää joidenkin akkojen takia mennä johonkin hiustensiirtoon. Ikäänkuin joku hiustensiirto ja peruukit olis normi, kun taas normaali miehen kaljuuntuminen joku omituisuus.
Onhan naisillakin palvikaljua, joten mista normaalista nyt puhut? Suurin osa miehista ei myoskaan kaljuunnu.Naisen kaljuuntuminen ei ole normaalia, kuten miestyyppinen kaljuuntuminen on. Ja aika typerää, ettei nykyään saa edes olla kalju, vaan pitää joidenkin akkojen takia mennä johonkin hiustensiirtoon. Ikäänkuin joku hiustensiirto ja peruukit olis normi, kun taas normaali miehen kaljuuntuminen joku omituisuus.
No kyllä mun milestä osa mun miehen komeaa ulkonäköä on sen tuuhea tukka. Ja mun mielestä on ihanaa, että mun mies on niin komea mun silmälleni että ihan huimaa kun sitä katson. Ja se että mua haittaisi (vaikka en mä nyt sitä sentakia jättäisi) ei ole sen 'pikkusieluisempaa' kuin se että mua myös haittaisi, jos siltä puuttuisi vaikka etuhammas, tai se lihoisi sen 30 kg.Voi hemmetti. En mä mieheni kanssa ole sen hiusten takia eli ihan sama millaiset kutrit on päässä oli niitä tai ei. Pikkusieluisia ovat ne joille se olisi kova paikka. En edes ymmärrä miten se voisi olla naiselle kova paikka, mutta sen kyllä jos se olisi sille miehelle.
Kerro minulle miten se voisi olla naisellekova paikka tai joku kelle on niin miksi??
Tiedätkö sä mikä on pälvikalju? Katso googlella, jos et tiedä ja sivisty vähän. Pälvikaljuun ei sitäpaitsi hiussiirto auta. Mitä ihmettä pitää viisastella jos ei tiedä?Onhan naisillakin palvikaljua, joten mista normaalista nyt puhut? Suurin osa miehista ei myoskaan kaljuunnu.
Ja miksi mies menisi "akkojen takia" hiussiirtoon, eikohan mies menisi ihan itsensa takia. Ikavaa noin vanhoillinen suhtautuminen miesten ulkonaon kohennukseen.
Mulla on aikanaan lukiossa ollut miesopettaja, joka kampasi pitkäksi kasvatetut takahiukset eteenpäin otsalle (sillä oli sellainen kapeahko, kiitoratatyyppinen kalju päälaella). Oli muuten vinkeennäköiset hiukset kovassa tuulessa ulkona...Mulla on tukka ohentunut ihan reippaasti päälaelta mutta eukko ei ole siihen reagoinut mitenkään. Taidan vetää loputkin pois sitten kun pälvi on riittävän suuri.
Mun mielestä hassuimpia on ne miehet jotka yrittää kasvattaa sivuille pitkät hiukset ja sitten kampaavat ne kaljun peitoksi.
Mika ihme sun ongelma on? Tottakai palvikaljua voidaan hoitaa hiustensiirroilla ja sinun vertaus rakennekynsiin on vahan ontuva. Ymmarratko etta joku mies voi oikeasti karsia kaljuuntumisesta?Tiedätkö sä mikä on pälvikalju? Katso googlella, jos et tiedä ja sivisty vähän. Pälvikaljuun ei sitäpaitsi hiussiirto auta. Mitä ihmettä pitää viisastella jos ei tiedä?
Ja joo, voihan miehet mennä vaikka laitatuttamaan rakennekynnet, mutta se on oksettavaa minusta. Kaljua on monella tässä ollut lupa sanoa epämiellyttäväksi, mutta hiussiirteet pitää kaikista olla ok. Selvä.