G: Miten paljon miehenne kertoo teille asioita? Jos esim hänen kaverinsa vaimo on raskaana, kertooko heti sinulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
vai ehkä päivien päästä, kun muistaa?

Noin yleensäkin, miten paljon kertoo sinulle yleisiä asioita vai joudutko "lypsämään" asioita mieheltäsi?

Onko miehellesi ihan normaalia, että kertoo sinulle oma-aloitteisesti että naapurin Paavo on kuollut tai että työkaveri Nisse on vaihtanut duunipaikkaa, vai jättääkö kertomatta ja joskus myöhemmin ehkä muussa yhteydessä asia tulee ilmi?

en nyt siis tarkoita mitään perheasioita, vaan asioita ylipäätään...JOS joku ymmärsi :D.

Kertoilee paljon asioita, kaikkein tärkeimmät nyt ainakin ihan kyselemättä ja sitten ne vähemmät tärkeämmät välillä kyselemättä ja välillä mä lypsän tietoja :D

aiemmim mun mies ei koskaan muistanut kertoa tommosia juttuja. ei vaan ymmärtänyt, että ne vois kiinnostaa. nykyään on oppinut, että vaimoa pitää pitää ajantasalla =)

Kertoo kun muistaa (yleensä ei muista), ja vaikka palsta jyrkästi minut tuomitsee, ni tämä on yksi syy, miksi esim puhelutietoja mieheni puhelimesta katselen. Sittten kyselen, että katos juttelit pekan kanssa, mitäs se tmv. Esim yhden tuttavaparin häistä olisi unohtanut kertoa ellen olisi kysellyt.

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
Kertoo kun muistaa (yleensä ei muista), ja vaikka palsta jyrkästi minut tuomitsee, ni tämä on yksi syy, miksi esim puhelutietoja mieheni puhelimesta katselen. Sittten kyselen, että katos juttelit pekan kanssa, mitäs se tmv. Esim yhden tuttavaparin häistä olisi unohtanut kertoa ellen olisi kysellyt.

ei kerro muiden asioita mulle, jos on luvannu salaisuutena pitää. esim. hänen kaveri vaimoineen odottivat lasta, asiasta kuulin, kun vauva syntyi. mies oli kyllä ensimmäisten joukossa kuullut asiasta, mutta ei mulle kertonut, kun oli pyydetty olemaan vielä hetki hissuksiin.. oli sitte vähän pidempäänkin hissuskiin asiasta! :D

useimmiten luulee, ettei mua kiinnosta juorut :headwall:

mies ei myöskään juuri juttele meidän asioista muille, sen kaikki kaverit ei taida vieläkään tietää, mikä meidän lapselle tuli nimeksi ja ristiäiset oli jo reilu kuukausi sitten :whistle:

ei kerro mitään tuollaisia jos ei tule ouheeks, tyyliin joku vanha kaveri saanu lapsen ja mä kuulen siitä kun laps syntyny ja kerron ukolle "Matti ja Maija on saanu lapsen" ja ukko on et joo kyl mä sen tiesin jo puol vuotta sitten et on tulossa vauva...

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mun mies kertoo mulle paljon, ainakin kaiken olennaisen (mutta myös paljon vähemmän olennaista! ) :D

Jep, näin meilläkin. :D Välillä huvittaa tai ärsyttää, kun tulee niin perusteellista raporttia aiheesta joka ei niin kauheesti kiinnostais tai tunnu oleelliselta. Mut hyvä, että tykkää jakaa mun kanssa asioita... Mieluummin niin ku silleen, ettei puhuis paljo mittään. :)

Yhteistyössä