Mitä "työsuhde-etuuksia" teillä on? Eli etuja työpaikkanne kautta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivooja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tällä hetkellä mulla ei ole työpaikkaa, mutta toimistotyössä sain käydä muistaakseni puoleen hintaan uimahallilla ja salilla, ja grilli-kioskilla ollessani sain ostaa puoleen hintaan ruokaa ja elintarvikkeita.

-ilmainen kuntosali ja ohjattuja jumppia yms.
-ilmaiset silmälasit 2-vuoden välein(ei kuitenkaan hyödytä minua)
-hammaslääkärissäkäynti maksuton 300euroon asti
-työpaikalla hieroja
-firman halvat lomamökit

Me päästään alehintaan hierojalle, kuntosalille ja uimahalliin. Sitten meillä on tietty joululounas, joulukukat, joululahjat, virkistyspäivä pari kertaa vuodessa ja muita reissuja esim teatteriretkiä ja pikkujoulut.

Kulttuurisetelit, puhelinetu, firman tarjoamat palvelut halvemmalla. Sitten erilaisia ulkopuolisten palveluntarjoajien palveluja alennuksella, ei tosin mitään suuria juttuja.

Työnantaja antaa puhelimen käyttöön ja maksaa sen laskut. Työterveyshuolto, jossa saa käyttää myös alaikäiset lapset. Lounassetelit, liikuntasetelit. Mitähän muuta... Ei nyt tuu äkkiä mieleen.

Niin joo ja sit on lomaosakkeita joita saa käyttää puoli-ilmaiseksi, tyyliin joku viikko Levillä 100 euroa. Itse en ole koskana käyttäny ni en silleen ole ihan ajantasalla.

Henkilökunta-alennus
Alennusta kuntosalilta ja liikuntasetelit
Kattava työterveyshoito
Halpa ruoka ja ilmaiset juomat
Hierontaa halvalla

Kiva työ ja ihanat työkaverit :heart:

- lomaosakkeita pitkin poikin mantuja edulliseen hintan käytettävissä
- oman firman tuotteista 47 % alennus
- ruokaetu (eli työnantaja tarjoaa ruoan verotusarvolla)
- palvelut edullisesti työpaikalla (esim. - 20 % suutarin palveluista - sen kuin jättää kengät aulamestarille tai 20 euroa puolen tunnin hieronnasta)
- kuntosali ja uima-allas työpaikalla
- edullisia lippuja esim. matkanjärjestäjiltä tai alennuksia henkilöstökortilla vaikka sisustusmyymälöistä
- kahvia ja muita välipaloja
- juhlia toisinaan henkilöstölle
- jos ollut talossa tasavuosia, saa extravapaapäiviä
- lounassetelit päiviltä jolloin ruokala ei auki (verotusarvolla)
- sairauskuluvakuutus 50.000 euroon asti per naama
- harrastuskerhot, joiden kautta voi saada esim. uimahalliin halvemmalla lippuja tai ilmaista golf-opastusta tms.

- työterveyshuolto
- ateriaetu
- "päiväunet"
- alennuksia erilaisista liikkeistä, harrastusmaksuista ym

Nuo tuli ekana mieleen. Olen vasta niin vähän aikaa ollut, ettei ihan kaikki ole vielä selvillä ;)

liikuntaseteleitä
henkilökunta alennuksia mm. matkoista,hotelleista,ruoasta ja vaatteista ym.
hierontaan jotain alennuksia
elixiaan edullisempi jäsenyys
pari mökkiä lapissa jotka edullisesti käyttöön
joka vuosi suuret bileet :D sehän on se tärkein!

en muista mitä kaikkee, oon osuuskaupalla.

Yhteistyössä