Palstamammojen HAALARIPINO alkakoon! KUVAPINO

  • Viestiketjun aloittaja Laita haalaristasi kuva
  • Ensimmäinen viesti
En jaksa alkaa kuvata itse eikä netistä löytynyt just samanlaista, mutta suurinpiirtein tällainen, mallina vaan snow baggie (ei uusin malli).


Lisäksi ajattelin hommata tällaisen setin, taidanpa pistää heti tilaukseen, tosin en ole päättänyt vielä väriä. :)

 
Suzyanne
Nämä 2,5 v. pojalla.







Keskimmäinen oli sovitettaessa ihan liian iso, ostin jo elokuussa kun huutiksesta löysin. :D

Nuo kaksi muutakin huutiksesta, uutena, noin puoleen hintaan verrattuna kaupasta ostettuun. Ihan tyytyväinen olen.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: Eragon
"pöllö"
meillä tämmöinen (ei ole oma kohde, netistä vaan jonkun kuvan hain).. mutta siis tommonen meillä kuin tässä joku on myynyt: http://www.huuto.net/kohteet/uusretro-lassie-pollo-vaaleanpun-toppahaalari-56cm-uusi/187458765
 
[QUOTE="Tiu";24863471]Meidänkin likalla tuo ja tykkään ihan valtavasti, toivottavasti sopii vielä..[/QUOTE]

Tykästyin kans tuohon paljon, meil menee onneks viel tän talven ja si jossai välis kierrätän pikkusiskolle :p
 
"lilli"
No ei ole ihan helppo homma. Mutta paan nyt kuvin esiin ne, mitkä kätevästi saan.

















Nämä kuvat löytyi äkkiselttään. Esikoisella ei ole pukuja, kun ei pukuja enää käytä.

Näiden lisäksi meiltä löytyy Ticketin lila "pallopuku" muttei siitä ole kuvaa, kun se on ostettu uutena :) Ja tässä on siis vk-pukuja joukossa, kun niitäkin olen viimeaikoina ostellut.
Missä olen voinut törmätä näihin samoihin kuviin jo aiemmin? Heti kun näin, niin tajusin että olen nähnyt ennen... Joku blogi?
 
vvvv
En jaksa alkaa kuvata itse eikä netistä löytynyt just samanlaista, mutta suurinpiirtein tällainen, mallina vaan snow baggie (ei uusin malli).


Lisäksi ajattelin hommata tällaisen setin, taidanpa pistää heti tilaukseen, tosin en ole päättänyt vielä väriä. :)

Onko kokemusta Villervallasta? Ei näytä olevan mitenkään kamalan kallis merkki. Kiva on myös se vihreä/turkoosi.
 
vvvv
Ei ole kokemusta muuten kuin yhdestä t-paidasta. Ihan edullisia ovat, kivan värikkäitä. :) Ominaisuuksilta nuo ulkoiluvaatteet ei sitten taida ollakaan huippulaatua, mutta kokeillaan.
Siksi kyselen, kun ehdin jo ostaa reiman puvun (alesta löytyi halval) ja samal hintaa ois saanut tuon villervallan (tosin haalarina)... et oiskohan tuo ollut vastaava teknisiltä ominaisuuksilta. Ei taida ihan vedenkestävä olla jne?
Harmittaa, kun tuo Villervalla ois ollut paljon mukavamman näköinen/värinen..
 

Yhteistyössä