Palstamammojen HAALARIPINO alkakoon! KUVAPINO

  • Viestiketjun aloittaja Laita haalaristasi kuva
  • Ensimmäinen viesti
sekö
On joo kirppislöytöjä. Eka kuva vääristää, eli ei ole mielestäni livenä nafti. mutta se toka on liian pieni. Puku on pikkusiskon, mutta kun pikkusisko ei ollut tuolloin käytettävissä, niin isosisko poseerasi se päällään :)

Kolmas puku päällä on taas aivan liian iso, mutta ehkä se joskus menee? :D
Siis tuo vaaleanpunainen (?) vauvamallin haalari.Sopivalta näyttää
 
"eee"
Kyllä tuo haalari, missä on edessä sydän, on vaan on näköjään livenä vielä karmeamman näköinen kuin kuvassa! Samoin kuin se räikeän liila kukallinen. Kai ne sitten muotia ovat, mutta.......
 
JONSERED Karhunkantaja
[QUOTE="eee";24862709]Kyllä tuo haalari, missä on edessä sydän, on vaan on näköjään livenä vielä karmeamman näköinen kuin kuvassa! Samoin kuin se räikeän liila kukallinen. Kai ne sitten muotia ovat, mutta.......[/QUOTE]

Jos ne toimivat, ne ovat hyviä.
 
"daa"
[QUOTE="eee";24862709]Kyllä tuo haalari, missä on edessä sydän, on vaan on näköjään livenä vielä karmeamman näköinen kuin kuvassa! Samoin kuin se räikeän liila kukallinen. Kai ne sitten muotia ovat, mutta.......[/QUOTE]

Makuasioista ei sovi kiistellä :D
 
Yksi äiti
[QUOTE="eee";24862709]Kyllä tuo haalari, missä on edessä sydän, on vaan on näköjään livenä vielä karmeamman näköinen kuin kuvassa! Samoin kuin se räikeän liila kukallinen. Kai ne sitten muotia ovat, mutta.......[/QUOTE]

Ne on tosi hienoja :)
 
"kerttu"
h
No ei ole ihan helppo homma. Mutta paan nyt kuvin esiin ne, mitkä kätevästi saan.

















Nämä kuvat löytyi äkkiselttään. Esikoisella ei ole pukuja, kun ei pukuja enää käytä.

Näiden lisäksi meiltä löytyy Ticketin lila "pallopuku" muttei siitä ole kuvaa, kun se on ostettu uutena :) Ja tässä on siis vk-pukuja joukossa, kun niitäkin olen viimeaikoina ostellut.
Ihana tuo T2H ja Cupcake. Paljonko olet maksanut noista haalareista jos ovat käytettyjä?
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja pölyesteri käymässä palstalla.;24862763:
http://onepiece.com/assets/gfx/images/4e03de28-bfec-49a6-a1db-7eecea51a60b-760x1200.jpg

Tommosen mä ostin. Itselleni.
Hauska!

Ajattelin ommella itselleni fleece-potkupuvun, liukuestetassunpohjilla.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
En ole vielä saanut ostettua, mutta tyttö sai kummitytön viime vuotisen haalarin. On joku Land & Lake, siitä tulee sitten sellainen kakkoshaalari.
En ole vielä edes päättänyt ostanko Ticketin, vai jonkun muun.

Pojalle en mitään haalaria ostakaan, hän saa housut ja takin, jotain "sportia"-laatua. :D
 
"bbb"
Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24862846:
tällähetkellä on tollanen sininen kokohaalari ja sitten sellainen lappuhaalarimalli.
kyl se nyt on kuultu et sä oot hitsaaja. mäkin olen. pitkä, kaunis ja hoikka nainen ja myöskin levyseppä-hitsaaja. siinä ei ole enää mitään uutta nykypäivänä eikä oikeestaan hienoakaan. itselläni ei ole jatkuvaa tarvetta tuoda ammattiani esille, mielelläni kertoisin parempi palkkaisesta duunista. eipä siinä oikeen glamyyriä ole kun puikko palaa ja välillä ihoon lentelee paskaa polttaen punasia reikiä ihoon. hiukset palaa kans joskus vaikka kuinka pitää suikkaa, kynnet ei kasva jos hitsaa paljon migillä, mikälie siinäkin sitten syynä.
vaikka kuinka näyttävä olen itsekkin niin ei enää kiinnosta hakea huomiota vaikka olenkin suht miehekkäällä alalla, kukaan ei jaksa sille asialle nauraa ja miehiä ei kiinnosta jätkämäinen muija. oma mies ei jaksa ainakaan kuunnella työjuttujani. ja töissä olen yksi jätkistä vaikka olenkin melkonen prinsessa. mut se on ihan turhaa nostaa itteensä jalustalle.
enkä mä sitä tekis tääl netissäkään, koska ei tää tosiaan oo mitää ihmeellistä
 
[QUOTE="bbb";24862929]kyl se nyt on kuultu et sä oot hitsaaja. mäkin olen. pitkä, kaunis ja hoikka nainen ja myöskin levyseppä-hitsaaja. siinä ei ole enää mitään uutta nykypäivänä eikä oikeestaan hienoakaan. itselläni ei ole jatkuvaa tarvetta tuoda ammattiani esille, mielelläni kertoisin parempi palkkaisesta duunista. eipä siinä oikeen glamyyriä ole kun puikko palaa ja välillä ihoon lentelee paskaa polttaen punasia reikiä ihoon. hiukset palaa kans joskus vaikka kuinka pitää suikkaa, kynnet ei kasva jos hitsaa paljon migillä, mikälie siinäkin sitten syynä.
vaikka kuinka näyttävä olen itsekkin niin ei enää kiinnosta hakea huomiota vaikka olenkin suht miehekkäällä alalla, kukaan ei jaksa sille asialle nauraa ja miehiä ei kiinnosta jätkämäinen muija. oma mies ei jaksa ainakaan kuunnella työjuttujani. ja töissä olen yksi jätkistä vaikka olenkin melkonen prinsessa. mut se on ihan turhaa nostaa itteensä jalustalle.
enkä mä sitä tekis tääl netissäkään, koska ei tää tosiaan oo mitää ihmeellistä[/QUOTE]
Olisin mä voinu sun iloksesi laittaa kuvan mun sähkärin haalaristakin, kun ilmeisesti sua niin kauheasti häiritsee :LOL:
 
[QUOTE="eee";24862709]Kyllä tuo haalari, missä on edessä sydän, on vaan on näköjään livenä vielä karmeamman näköinen kuin kuvassa! Samoin kuin se räikeän liila kukallinen. Kai ne sitten muotia ovat, mutta.......[/QUOTE]

Pöh, ne on ihan sikasöpöjä :D

Muodissa ne eivät enää ole (ovat vanhaa mallia) mutta mä tykkään :)
 
[QUOTE="kerttu";24862817]h

Ihana tuo T2H ja Cupcake. Paljonko olet maksanut noista haalareista jos ovat käytettyjä?[/QUOTE]

Cupcake 60€, vaaleanpunainen Ticket 26,80€, pinkki-lime Ticket 22€ ja Kukallinen Ticket oli 40€.
 

Yhteistyössä