2 peittoa, 1 pussilakana. parisängyn petivaateongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ostin aivan ihania uusia pussilakanasettejä, vaikka tiesin että niissä on tuplaleveä pussilakana ja meillä taas on miehen kanssa molemmilla omat peitot. Ajattelin että ostan sitten jossain kohtaa sen tuplaleveän peiton. Noh, ongelma vaan että minä haluan paksun, lämpimän peitteen ja mies taas hikoilee helposti. Onko olemassa parisängyn peittoa missä toinen puoli olisi viileä ja toinen luokkaa lämmin? :D vai yritänkö tunkea sinne ne kaksi peittoa sisään, mahtaako mennä ihan myttyyn. Tai jos ompelisin ne yhteen? :P

Niin että kivan pussilakanan takia hirveät järjestelyt? Mä en itse ottaisi tuplaleveää peittoa vaikka se tuotaisiin mulle. Mä nukun aina paksulla peitolla ja mies pelkällä pussilakanalla kesät talvet. Eli meillä pitäisi olla peitto, jossa toinen puoli on tuplatäytteellä ja toinen puoli pelkkää lakanakangasta.

Niin että kivan pussilakanan takia hirveät järjestelyt? Mä en itse ottaisi tuplaleveää peittoa vaikka se tuotaisiin mulle. Mä nukun aina paksulla peitolla ja mies pelkällä pussilakanalla kesät talvet. Eli meillä pitäisi olla peitto, jossa toinen puoli on tuplatäytteellä ja toinen puoli pelkkää lakanakangasta.

jep :D mulla on ollut muutenkin ajatuksissa kauan se tulpaleveä, on jotenkin vaan nätimpi pedatakin, petivaatteet kun on nätit niin kaikkea ei peitetä päiväpeitolla. Ja pussilakanat oli laadukkaat, siksi päätin ne ostaa.

[QUOTE="vieras";24862303]jotain tälläistäkin ajattelin, mutta sitten se ei mahdu pesukoneeseen. Eli ne pitäisi tarvittaessa saada toisistaan irti. Joku nepparisysteemi? eikö tälläistä oikeasti ole keksitty vielä? :O :D[/QUOTE]

No miten sä ajattelit sen tuplapeiton sinne mahduttaa?

Itse pohdin tätä aikanaan ja päädyin siihen et niillä kam-nepeillä, joita kestovaipoissa on, vois saada peitot kivasti ja helposti kiinni toisiinsa, ja sais pesuun sit irti toisistaan.
En kyllä kokeillu käytännösä kun päädyttiin yhteen normileveään peittoon miehen kanssa, hyvin on mahduttu sen alle jo monta vuotta.:)

Yhteistyössä