Onko ketään muita kohtalotovereita, jotka haluaisi vähentää tavaranmäärää huushollissa... ei tiedä mistä aloittaa ja suututtaa, kun on semmoinen hamsteri 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli kesäkuussa pistetään talvitakit kiertoon?:saint:Ja vaatteissa on sellanen sääntö, jos et ole käyttänyt sitä vaatetta kertaakaan viimeseen 1-2kuukauteen, niin et tule sitä todennäköisesti käyttämään tulevaisuudessakaan.
Onko ketään muita kohtalotovereita, jotka haluaisi vähentää tavaranmäärää huushollissa... ei tiedä mistä aloittaa ja suututtaa, kun on semmoinen hamsteri![]()
"Kyllä se anoppi lopulta tajuaa olla ostamatta kun ei näy missään esillä krääsät. " repesin XD
Hyviä neuvoja ja tuo kirja pitää lukea! Meillä on siistiä ja imuroin joka päivä (taloudessa lemmikkejä) + tavarat järjestyksessä, mutta sitä roinaao on aivan liikaa. Hamsterille on vaikeaa just tuo luopuminen... ärsyttää..mä otan kirpparipöydän kerran vuodessa ja sinne menee vaivatta vaatteet ja vähän tavaraa. Kumma, että jos otan jokun tavaran käteen, niin aina tulee tunne, että juu, mä vielä tarvitsen tätä :/ ÄRSYTTÄVÄÄ!
Kumma, että jos otan jokun tavaran käteen, niin aina tulee tunne, että juu, mä vielä tarvitsen tätä :/ ÄRSYTTÄVÄÄ!