iik! Tontti varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pallero
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pallero

Vieras
ja pitäisi talo siihen rakentaa. Hui! ja tietenkin myydä tämä entinen. Mua kyllä nyt jännittää. Enkä tiedä yhtään millaista taloa pitäisi tehdä. Ainoa kriteeri on, että keittiön täytyy olla lähellä ulko-ovea. Siis ettei tarvitse kulkea olohuoneen kautta, kun tuo ruokakassit jääkaappiin. mistähän aloittaisi...

mä en _koskaan_ ajatellut rakennuttaa taloa, eikä mieskään. Aina ollaan puhuttu, että meidän suhde ei sitä kestä. Mä alan kiukuttelemaan, kun mies kiukuttelee. Nyt sitten kuitenkin vähän pakon edessä päädyttiin tähän ratkaisuun. Eli koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. :D

Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
mä en _koskaan_ ajatellut rakennuttaa taloa, eikä mieskään. Aina ollaan puhuttu, että meidän suhde ei sitä kestä. Mä alan kiukuttelemaan, kun mies kiukuttelee. Nyt sitten kuitenkin vähän pakon edessä päädyttiin tähän ratkaisuun. Eli koskaan ei pidä sanoa ei koskaan. :D

Koettakaapa ihan itse rakentaa, ei rakennuttaa. Siinä mielenkiintoinen matka itseensä ja parisuhteeseen.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:

Koettakaapa ihan itse rakentaa, ei rakennuttaa. Siinä mielenkiintoinen matka itseensä ja parisuhteeseen.

ei onnistu meiltä. Ollaan päätetty, että ne tekee jotka osaa. Ja me tehdään tahoillamme sitä, mikä parhaiten osataan. :)

Yhteistyössä