Mulla on salaisuus :(

Aikamoista
Ihan tosissaanko muka parempi vaihtoehto huostaanottaa lapset kuin hankkia avustaja kotiin?
Ja jääkärikin saa näillä syillä lykättyä intin käymistä.
Hävettää ihan nää lastensuojelun tyypit.
Lasten parhaaksi, my ass.

Kylmät väreet meni, eikä itkukaan ole kaukana, kun luin kirjoituksesi. Omat huolet tuntuvat erittäin mitättömiltä tällä hetkellä, enkä löydä sanoja ´, jolla pystyisin sinua lohduttamaan. :hug:

Lapsille kertominen on varmasti kamalinta mitä voi tapahtua, mutta uskon, että se helpottaa ja keventää taakkaasi, koska sen jälkee voit vapaantuneemmin puhua asiasta ja hoitaa asioita.

Voimia ja haleja jaksamiseen! :hug:

"höh"
[QUOTE="äiti";24841104]Voimia. Kenelle lapsesi jäävät jos kuolet pois?[/QUOTE]

Ei lapsia voi kenellekään testamentata tai määrät kenelle menevät....Viime kädessä kai sossu sijoittaa lapset.

llll
Mitä jos kertoisit nyt alkuun kaikille että sairautesi on pahentunut ja että ei vielä tiedä tarkemmin tutkitaan tai jotain sen tyylistä. Niin että kaikki osaavat vähän pelätä pahinta mutta et heti suoraan puhu kuolemasta. Ja sitten myöhemmin kerrot enemmän. Ja taas enemmän. Valmistele pikku hiljaa.

Yritä selvittää asiat valmiiksi ennenkö puhut lapsille. Selvitä mihin joutuvat ja kuka hoitaa ja auttaa heitä. Tietysti kaikkea ei voi valmiiksi selvittää mutta niin paljon kun voit.

Paljon voimia sinulle, toivottavasti saat apua ja tukea joltain.

"..."
Lääkäri sanoi, että suurin todennäköisyys lähdölle on yöllä nukkuessa. Sitä vaan ei tiedä milloin vauriot on edenny niin pitkälle et se tapahtuu. Ennustettavuutta ei ole, mutta tällä vauhdilla ei mene puolta vuotta, sen verran nopeaa on toi eteneminen.
Sun on _PAKKO_ valmistella lapset siihen, että joku "kaunis" aamu he voivat lähitulevaisuudessa löytää äitinsä kuolleena sängystä.

lapsilla on oikeus tietää että aikaa ei ole enää kauan.

voi luoja kun tuli paha mieli ja olo puolestasi. toi on varmasti jokaisen vanhemman pahin painajainen :(

*halaus* :(

Venakko Milanna
Voi ei, mikä tilanne:(
En tiedä mitä mä voisin edes anoa tai lohdutta, en tiedä. Ehkä älä kerro vielä mitään, jos vaikka kaikki muutu paremmaksi?! Mikä sairaus se on, mitä kuitenkin lääkärit sano siihen? Voiko hoidot jostain muualta saada? Joku toinen maa? E tiedä edes, mutta jotain voi kokeilla tai kaikki hyvää ja mahdollista?.

Paljon, paljon halauksia sinulle:hug:

heiheleijaa
Oletko aloittaja elänyt elämääsi niin, ette ole kohdellut lapsiasi väärin? Johtuuko sairautesi jostain valinnoista, joita olet elämäsi varrella tehnyt? Oletko kohdellut lapsiasi hyvin?

"Miili"
Voi sinua. Oikein paljon voimia koko perheelle. Itse ajattelisin että kerron heti ja sitten nautitaan yhdessä loppuajasta. Kerro lapsille myös kenelle ilmoittavat ensimmäiseksi kun Sinun aikasi tulee (kerroit että loppu voi tulla nukkuessa) ja kuka heistä sitten huolehtii. Kerro myös se että kuoleminen ei satu.
Nauttikaa niin hyvin kuin pystytte ja olkaa toistenne seurassa paljon.

"vieras"
Mua pelottaa
- Eino Leino 1898 - (Hiihtäjän virsiä, 1900)

Mua pelottaa, mua pelottaa,
mua pelottaa tämä erämaa,
mua pelottaa nämä ihmiset,
nämä katsehet
niin oudot ja kylmät ja kylläiset.

En tunne ma muita, en itseäin.
Miten outojen joukkoon ma jouduinkin näin?
Toki jossakin muualla parempi ois?
Kun huoata vois
tai nukkua, nukkua nuorena pois!

Oi, vieraita oomme me ihmiset
kuin eri tähdillä syntynehet,
kuka kotoisin kuuhuen helmasta on,
kuka auringon,
kuka aivan, aivan on koditon.

Minä lapsonen koditon laaksoissa maan,
minä hankia hiihdän ja harhailen vaan,
minä sydäntä etsin, mi sylkähtäis,
joka luokseni jäis,
yö vaikka mun ympäri hämärtäis.

Minä etsin suojoa itseltäin
ja omilta hulluilta mietteiltäin;
mua pelottaa nämä ihmiset,
nämä katsehet,
mut enin mun syömeni syvyydet

Tuota
Oletko aloittaja elänyt elämääsi niin, ette ole kohdellut lapsiasi väärin? Johtuuko sairautesi jostain valinnoista, joita olet elämäsi varrella tehnyt? Oletko kohdellut lapsiasi hyvin?
Mieheni äiti sanoi samallailla kun mieheni loukkantui töissään, ongelma oli meidän seurustelu kun ei ollut sopivaa hänestä. Mieheni luonnollisesti parani, ja on terve. Mieheni äiti kuitenkin tämän jälkeen on sairastunut ja kärsii päivittäisistä kivuista. Joskus on tehnyt mieli kysyä,en tietenkään koskaan tule, mikä hänen "virheensä" oli, kun joutuu noin kärsimään.

Yhteistyössä