Jos mä vaihdan avatarin? *flirt*Nyt tarvittais muutama mies. Mä olisin niin valmis.... vaikka pieneen flirttiin
Mä oon vaik tässä:
Jos mä vaihdan avatarin? *flirt*Nyt tarvittais muutama mies. Mä olisin niin valmis.... vaikka pieneen flirttiin
Mee pois, raittiiden kokoontumisajot oli ja meni. Ne on jo nukkumassa.Jaahas. Alkoholistien kokoontumisajot taas. Parisenkymmentä tyyppiä vetää jotain alkoa. Suurella osalla myös colajuomia. Oikeesti aika säälittävää. Eikö viikonloppua voi viettää ilman alkoa?
voii. En vietä tätä. Monta vietän. Tätä en.Jaahas. Alkoholistien kokoontumisajot taas. Parisenkymmentä tyyppiä vetää jotain alkoa. Suurella osalla myös colajuomia. Oikeesti aika säälittävää. Eikö viikonloppua voi viettää ilman alkoa?
Ja sinä teet täällä mitä? Mitä säälittävää on siinä, että juo lauantai-iltana muutaman lasillisen alkoa? opcorn: Veikkaanpa kuule, että alkoholistit touhuavat ihan jotain muuta kuin turisevat palstalla. :xmas:Jaahas. Alkoholistien kokoontumisajot taas. Parisenkymmentä tyyppiä vetää jotain alkoa. Suurella osalla myös colajuomia. Oikeesti aika säälittävää. Eikö viikonloppua voi viettää ilman alkoa?
Ei voi vielä tietää. =)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832991:(Kuinkas myöhään te yleensä jatkatte? :xmas: t. nimim. envarmaanmeenukkuu)
Muuten sopis. Mutku sä olet varattu :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833010:Jos mä vaihdan avatarin? *flirt*
Mä oon vaik tässä:
:flower:Nyt tarvittais muutama mies. Mä olisin niin valmis.... vaikka pieneen flirttiin
aina välillä elämme.Jos mä joun vielä yhdenkin, mä alan meikkaamaan ja painun ulos. Elämme vaarallisia aikoja...
Lilli vai tuo poitsu?Muuten sopis. Mutku sä olet varattu :snotty:
Eihän tässä nyt enempään uskalla avautua:flower:
no jou jouJos mä joun vielä yhdenkin, mä alan meikkaamaan ja painun ulos. Elämme vaarallisia aikoja...
Onhan se säälittävää että viikossa on 7 vuorokautta. Ajatella, vain seitsemän! Ja yhtenä (vähintään) pitää juoda alkoa?! On se säälittävää ettei pysty elämään ilman pulloa/tölkkkiä/lasia. Että se on niin hienoa, nyt on perjantai mitä juotais? Nyt on lauantai mitä juotais? Nyt on pikkulauantai, mitä juotais? Ja nää tyypit on äitejä?!!!!Ja sinä teet täällä mitä? Mitä säälittävää on siinä, että juo lauantai-iltana muutaman lasillisen alkoa? opcorn: Veikkaanpa kuule, että alkoholistit touhuavat ihan jotain muuta kuin turisevat palstalla. :xmas:
Just ajattelin ihan samaa ja kattelin vielä kelloakin, että aikaa kyl olis...Jos mä joun vielä yhdenkin, mä alan meikkaamaan ja painun ulos. Elämme vaarallisia aikoja...
Aivan, kuvittele, tässä mä olen, ihan sinkku tietty:Lilli vai tuo poitsu?
Ja sen illan jälkeen he eivät enää halunneet, eivätkä osanneet enää olla yksin.Elämme vaarallisia aikoja...
Lilii, kuka toi poitsu on?Lilli vai tuo poitsu?
Tee kuule ls-ilmoitus jos siitä mieli paranee. Mulle saa laittaa yksäriä, niin annan osoitteen ja nimen sitä varten.Onhan se säälittävää että viikossa on 7 vuorokautta. Ajatella, vain seitsemän! Ja yhtenä (vähintään) pitää juoda alkoa?! On se säälittävää ettei pysty elämään ilman pulloa/tölkkkiä/lasia. Että se on niin hienoa, nyt on perjantai mitä juotais? Nyt on lauantai mitä juotais? Nyt on pikkulauantai, mitä juotais? Ja nää tyypit on äitejä?!!!!
Hei, kukkisten kukkis, kuka sanoo, ettei pysty elämään ilman alkoa? Onko kyse pystymisestä vai halusta? Siihenhän sinä et voi ottaa kantaa lainkaan. Äitejä, isiä, mummoja, pappoja, jonkun lapsia. Ihmisiä?Onhan se säälittävää että viikossa on 7 vuorokautta. Ajatella, vain seitsemän! Ja yhtenä (vähintään) pitää juoda alkoa?! On se säälittävää ettei pysty elämään ilman pulloa/tölkkkiä/lasia. Että se on niin hienoa, nyt on perjantai mitä juotais? Nyt on lauantai mitä juotais? Nyt on pikkulauantai, mitä juotais? Ja nää tyypit on äitejä?!!!!
Minä?Lilii, kuka toi poitsu on?
Eikun vastasin persvaolle, mutta taisi piste puuttua välistä Mut en mä osaa flirttailla sun kanssa siltikään :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24833081:Minä?
No ei, googlasin "handsome man".
Ihan sua varten. :hug: