Ai mtn nin :OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832688:Eikä menny oikein.
Just piti kysyä, että onk lasit jo tyhjät! :attn:
Ja no way Jose.
Ai mtn nin :OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832688:Eikä menny oikein.
Just piti kysyä, että onk lasit jo tyhjät! :attn:
mun tulee. :'(Tuleekhs ighävä? :xmas:
Sama (sylissä).Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832744:perkele, toisen kerran juomat näppiksellä:kieh:
" kuvittelee majuria luikkimassa tonttuhattu päässä & mäkin kassi kädessä yön pimeydessä".Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832738:Mut Majurihan sano että se ei aio tuoda sitä. :snotty:
I'll be back :kiss:mun tulee. :'(
Höpsistäkeikkaa.Mä meen ainakin nukkumaan.
Hirveetä. Tää vaatii vertaisryhmän. Heti.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832773:Mä oon jotenkin shokissha, kun Jukka Pojan iiiiiiihanan Silkkii-biisin jälkeen Youtube tarjosi Arttu Wiskaria!! :|
Äläpä. :O Ja minätyttö vieläpä kuuntelin sen.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24832773:Mä oon jotenkin shokissha, kun Jukka Pojan iiiiiiihanan Silkkii-biisin jälkeen Youtube tarjosi Arttu Wiskaria!! :|
Kyl mun pitäis. Miten mä muuten jaksan huomenna hampparibuffassa?Höpsistäkeikkaa.
Se on huomenna se. Tänään ei ole murheen murustakaan missään =)Kyl mun pitäis. Miten mä muuten jaksan huomenna hampparibuffassa?
Tehdäänkö siellä itse ne hampsut vai onko valmiiksi tehty erilaisia kuten pitsaBuffassa?Kyl mun pitäis. Miten mä muuten jaksan huomenna hampparibuffassa?
Siellä saa itse tehdä sellaiset kuin haluaaTehdäänkö siellä itse ne hampsut vai onko valmiiksi tehty erilaisia kuten pitsaBuffassa?
Mää jo mietinkin, et miten te oikein känisä kirjoitatte Carlsbergin.Karlens on Lidlin tuotemerkki. Nestemäisten tuotteiden. - ei pesuaineiden.:xmas:
Se ei vissiin ole mikään ketjusysteemi? Never höörd...Siellä saa itse tehdä sellaiset kuin haluaa
Känisä sitä saattaa kirjoittaa yhtä sun toista väärin.:xmas:Mää jo mietinkin, et miten te oikein känisä kirjoitatte Carlsbergin.
RepesiMää jo mietinkin, et miten te oikein känisä kirjoitatte Carlsbergin.
Hitsi, mullakin soi se nyt päässä. En vaan saa päähän sen biisin nimeä. Fred jotain...Alkuperäinen kirjoittaja SyysYö;24832831:jos vielä pari biisiä sonatalta ja sitten tämä siirtyisi sänkyyn näkemään märkiä unia bic macista..( äh, nyt alkoi soida se e-roticin renkutus päässä!!)
Ei ei ei... sellainen pieni kortteliravintola täällä päin.Se ei vissiin ole mikään ketjusysteemi? Never höörd...
Muah.Känisä sitä saattaa kirjoittaa yhtä sun toista väärin.:xmas:
AhaSiellä saa itse tehdä sellaiset kuin haluaa