Hei, nyt on LAUANTAI! Mitä lasissa ja lautasella?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24831407:
Pirskahteleva punaviini on jotenkin lähtökohtaisesti melko perverssi ajatus. : /
Kai mie sitten oon perverssi, ku pidän tollaisesta priskahtelevasta punaviinistä.:D

<333
Lautasella oli hetki sitten bouillabaissea ja Cono Sur Brut Sparkling Winea - vieraiden kanssa nautittuna... Jälkkärinä porttia ja juustoja sekä hedelmiä. Ja nyt itselläni hieman punaviiniä lasissa, kunnes on aika mennä nukkumaan!

[QUOTE="joo";24831303]keep calm, entä jos soitat jollekin ystävälle ja menet sen kans ulos? Mä tekisin niin, mut lapset nyt mulla. Mut kiva on kotonakin.[/QUOTE]

Kävi kyllä mielessä. Mulla on yksi lapseton (tai hänen lapsensa on jo muuttanut pois kotoa) ystävä, jolle olisi voinut sopiakin. Mutta tiedän etten jaksaisi kuitenkaan pitkään. Taitaa olla parempi sopia joku kerta etukäteen ja yrittää tsempata sitten siihen iltaan :)

Käyn kohta, kun saan tän raskaan takapuolin tuolista ylös, lämmittämässä lihapiiran, jes miten herkullista... Ja kyytipojaksi kraanavettä täälläkin.

Koskahan sitä taas tempasis oikein isosti ja ostais jotain alkopitoista juomaa? Tänä vuonna oon öö kerran kait juonnu pullon Happy Catia....
Jee mikä saavutus.

Mukissa ruusunmarja teetä, ruokapoliitiikka ei tee nyt mieli, havaittavissa flunssan oireita kera ihanan lihassäryn :) Väsyttäs mut ois niin kiva nyt rauhassa olla vaan kynttilän valossa lämpimän peiton alla fiilistellen :D

Yhteistyössä