Valittaa ja narista turhasta?
Ettekö ikinä kyllästy ainaiseen narinaan ja turhasta valittamiseen?
Timppa on sikapossu!Naisilla se vaan on geeneissä. Ei sille minkään mahda.
Nyt mä kekkasin ketä sä muistutat ulkonäön puoloesta: Brittiläisen tv-sarjan Mennään bussilla Olivea.Kerro sinä, ap. Sinähän sen tiedät.
Osui ja upposiAlkuperäinen kirjoittaja minä:Naiset valittaa kun miehet jättää vessanpöntön renkaan ylös.
Miehet ei yleensä valita, vaikka naiset
laittaa vessanpöntön kannenkin alas.
Vaikka pienempi paha se kai on, että nainen istuu kylmälle posliinille,
kun se, että mies kusee pöntön kannelle ?
Novittu, varmasti kävin päivällä Prismassa sijaitsevassa myymälässäSua ei näkyny keravalla äsken!arvasin että notkut täällä
Mutta kun ei enää ole Jurvan kuntaa! Mihin sitten?Alkuperäinen kirjoittaja minä:Kaikki valitukset pitää laittaa jurvan kuntaan
Oliko sulla vittu päässä vai missä kun et nähny mua?Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24830726:Novittu, varmasti kävin päivällä Prismassa sijaitsevassa myymälässä
Ai, miun mies on oppinu hyvin laittamaan vessanpöntön renkaan takaisin alas.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Naiset valittaa kun miehet jättää vessanpöntön renkaan ylös.
Miehet ei yleensä valita, vaikka naiset
laittaa vessanpöntön kannenkin alas.
Vaikka pienempi paha se kai on, että nainen istuu kylmälle posliinille,
kun se, että mies kusee pöntön kannelle ?
Sä olit väärässä paikassa väärään aikaan, olisit päivystäny alkossa niin olisit voinu nähdä mutOliko sulla vittu päässä vai missä kun et nähny mua?
kävin kans prismassa.hirvee käpykauppa.
Hehe, etkö sä olet se mestarivalittaja itse. Äkäinenkin vielä.Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;24830308:Valittaa ja narista turhasta?
Paras vastaus tähänastisista