Ensi viikolla ollaan ihan plusasteissa että se siitä.aamula oli 6.9 pakkasta.. talvi se tullee
no hitto, talvi on tullu joka vuosi niin tullee se nytki viimevuonan oli jo pysyvä lumi lokakuussaEnsi viikolla ollaan ihan plusasteissa että se siitä.
Ei olisi pakko.. :saint: Voisin helposti skipata talven ja mennä suoraan kevääseen.no hitto, talvi on tullu joka vuosi niin tullee se nytki viimevuonan oli jo pysyvä lumi lokakuussa
Ei niitä revontulia täällä juurikaan näy, lumi on ihan jees, mutta kylmä ja aina myöhässä olevat julkiset kulkuvälineet ja niiden kylmässä odottelu.. Toppavaatteet.talvi on paras vuenaika! paljon lunta, revontulet
Et usko vaiAlkuperäinen kirjoittaja minä:Säätieto lupaa lämpenevää
Kyllä iltalehti tietää...Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minun lempparivuodenaikani on aina se, joka on just tulossa. Helppo ihminenTalvi on mun lempivuodenaika. Eikun syksy. Eikun kevät. Vai olisiko sittenkin kesä? Ehkä kuitenkin se talvi, kirkas tähtitaivas, huuruinen hengitys ja puhtaat hanget. Mä en suostu luopumaan yhdestäkään vuodenajasta. Suomen rikkaus :heart:
Mä olen ihan samaa mieltä. Mii lav evri vuodenaika :heart:!Talvi on mun lempivuodenaika. Eikun syksy. Eikun kevät. Vai olisiko sittenkin kesä? Ehkä kuitenkin se talvi, kirkas tähtitaivas, huuruinen hengitys ja puhtaat hanget. Mä en suostu luopumaan yhdestäkään vuodenajasta. Suomen rikkaus :heart:
Juu ei tänne vaan lämmintä oo luvassa. Viime yö meni pakkasen puolella ja tälle päivälle luvattu paria +astetta. Ensi yönä pitäis olla liki nollaa ja sataa räntää... Et se siitä lämpimästä viikonlopusta. Mut ei siinä mittää. Talvea jo odottelen ja kaipailenkin. Koirille hommattu uudet valjaat ja värkkäsin lisää vetoliinojakin. Reet pitäis vielä käydä läpi ja kunnostaa jos tarvetta ja sit saapi lumet ja paukkupakkaset tulla. Juuri katselin itselleni uusia talvikenkiäkin missä ois pakkasenkestävyys -40 =)Alkuperäinen kirjoittaja minä: