Alkaakohan ens viikolla kevät... :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odotan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mielestä alkoi tän viikon maananataina. :D Kevään tulon tunnistaa siitä, että helmikuun lopulla mulle tulee sisustusvimma (käynnissä nyt) ja sitten huhtikuun paikkeilla alkaa pentukuume. Joka vuos sama juttu, mutta onneks mun miehellä on joku tolkku, muuten meillä ois jo ainakin viis koiraa. :D

Tällä hetkellä sisustuvimma on kyllä sujunut edullisesti, purkki valkoista maalia saa kaheliin liikettä moneksi päiväksi. :D

Toivottavasti. Eilen paistoi aurinko ihanasti ja mä niin jo haaveilin olevani keväässä :) Lapselle kun kerroin että lintu sanoo "titityy" niin en kestänyt enää, mä haluun kevään nyt heti.

Sisustusvimma on kyllä hyvä kevään merkki :) Koti ainakin näyttää jo keväältä ja kesältäkin :D

Joo, sama homma mulla, uutta sisustusjuttua kovasti tekee mieli keväällä, nytkin hakusessa verhot ym. ja tykkään ostella tulppaneja, ne on semmosia kevään ihania kukkasia. :)

No joo, lumet nytkin sulaa, räystäistä tippuu vesi, ja lintulaudan päältä on jo sulanu kerros luntaa, ihanaa! Toivottavsti ei enää satais lunta eikä tulis pakkasta.

Yhteistyössä