vantaalaiset hoi (eläinlääkäriasiaa)

O74
Itse käytän 24h avoinna olevaa Eläinsairaala Aistia. Ei oo mielestäni mitenkään älyttömän kallis, ainakaan mitä vertailin kun soittelin kissanpennun rokotuksen hintaa. Myös kaksi muuta kissaani ja koirani käyvät tuossa eläinsairaalassa. Ja mikä parasta, Eläinsairaala Aistissa on lääkäri paikalla 24h joten saat sieltä hoitoa heti kun tarvitset.
 
aussie
Ollaan käytetty koiraa apexissa malmilla rokotuksissa ja korvatulehdusta yms hoitamassa. Mukavat eläinlääkärit, mutta tosi kallista ja sen takia ens kerralla mennään johonkin toiseen paikkaan. Luustokuvauksiin ei sinne kannata menä kun on törky kallista. Ja odottelemaan on siellä kans joutunut, mutta odotustila on kuitenkin ihan tarpeeks iso. Asiallisia ja osaavia eläinlääkäreitä, mutta tosiaan hinta on kova.
 
ex-tammistolainen
Me käytettin pari vuotta koiria siinä Pakkalassa kaupungin eläinlääkärillä. Hyvä palvelu, lääkäri tosin ulkomaalaistaustainen melkein joka kerta (ei aina oikein ymmärretty toisiamme), suht edullinen ja ottivat kahdesti koirani ylimääräisenä operoitavaksi (kerran kohtutulehduksen vuoksi sterilointi päivystyksenä, toisen kerran tassuhaavan ompelu jouluaattona).

Helsingin puolella Apex on hyvä mut sikakallis, Pakilassa Tikki edullinen muttei kovin iso klinikka.
 
"diu"
Itse käytän 24h avoinna olevaa Eläinsairaala Aistia. Ei oo mielestäni mitenkään älyttömän kallis, ainakaan mitä vertailin kun soittelin kissanpennun rokotuksen hintaa. Myös kaksi muuta kissaani ja koirani käyvät tuossa eläinsairaalassa. Ja mikä parasta, Eläinsairaala Aistissa on lääkäri paikalla 24h joten saat sieltä hoitoa heti kun tarvitset.
Me ollaan käyty tuolla myös, tosin fysioterapeutilla vain eikä lääkärillä, mutta aivan loistava hoitaja ja loistava palvelu tuolla + kohtuuhinnat! Aistihan siis on Louhelassa :)
 
"aili"
Kaupungin eläinlääkäri palvelee ihan asiallisesti, eikä ole kallis. Erityisesti jos eläin sairastuu illalla tai viikonloppuna vakavasti, niin sieltä saa apua. Ongelma on, ettei mitään vakituista potilas-lääkäri -suhdetta tietenkään synny, kun aina on eri lääkäri (kieliongelmia ei meillä ole ollut, kun lääkäri on aina ollut suomalainen). Hakunilan ostarilla oleva Karvakamut on myös hyvä paikka ja kohtuuhintainen. Hyvä puoli on vielä, että apteekkikin on siinä vieressä eli ei tarvitse lääkkeitäkään kaukaa hakea.
 
"santtu"
Mä voin kokemuksesta sanoa että tassusta ollaan saatu aina hyvää palvelua. Ja karvakamuista aivan mahtavaa palvelua hinnakasta oli koiran ultra, verikoe, pissakoe ja antibiotit yhteensä 169e makso mutta koiran kanssa toimimisen laatu oli ehdottomasti parasta mitä ikinä olen saanut. Suosittelen:)
 
matsuru
käytin tänään kissani eläinlääkäriasema Tassussa Hakunilassa, erittäin ihana eläinlääkäri ja ystävällinen ja kiireetöntä palvelua!!!! Tassuun jatkossakin <3
 
"vieras"
Me täältä Keravalta ollaan käytetty 2-vuotiasta koiraamme Hakunilassa Karvakamussa. Mukava palvelu ja paljon edullisempi kuin Keravan omat eläinlääkäriasemat. Koiran kastroimisessa oli liki 100€:n hintaero.
 
"Catti"
Myyrmäessä sijaitsevassa Länsi-Vantaan eläinklinikalla ovat kissani saaneet joka kerta aivan ensiluokkaista hoitoa. Kulkuyhteydet ovat hyvät julkisilla ja omallakin autolla liikkuessa parkkipaikkoja on hyvin. Eläinlääkärit ovat mukavia ja osaavia.
 
Miau
Pakkalaan kunnalliseen en veisi enää vaikka maksettaisiin. Nuori typykkä määräsi verta oksentavalle kissalle jotain lääkettä, olisko ollut antibioottia tms, joka oli kuulemma huonoin mahdollinen hoito, koska pahensi tilannetta entisestään. Ei myöskään löytänyt syytä veren oksentamiselle. Kirsussa todettiin kasa kasvaimia pelkästään käsin koskemalla. Pointsit Kirsulle!
 
EI enää ikinä Tassuun
Koiraa käytetty Tassussa, yritetty kysyä syytä tätä vaivanneeseen vaivaan. En saanut vastausta kysymyksiini, koiraa ei tutkittu millään tavalla, vaikka pyysin. Lupaan, että en enää toiste mene häiritsemään näiden "Tassulaisten" päivää jatkossa, sen verran koppavaa kyytiä tuli sieltä.
Onneksi on olemassa hyviäksin elänlääkäreitä, mielummin ajan ja maksan kuin menen tuonne.
 
En ole Vantaalta, mutta vastaan silti. Eläinsairaala Aisti on aivan ehdottomasti paras paikka missä olen koskaan lemmikkejäni käyttänyt. Todella hyvää hoitoa, tutkimuksista jälkitarkastuksiin asti ensiluokkaista palvelua, ja jälkeenpäin eläinlääkäri soitteli vielä useaan kertaan perään kuullakseen koiran voinnista ja paranemien etenemisestä. Kyseessä oli siis rotikan selkäytimessä kasvava kysta, joka leikattiin pois. Ja jatkossakin olen valmis ajamaan puoli Suomea, jos lemmikkini tarvitsee vaativia operaatioita.
 
"vieras"
Älkää vaan viekö eläintänne Länsi-Vantaan eläinklinikalle! Kissamme alkoi yhtäkkiä voida huonosti, käveli kummasti horjuen jne. vietiin tonne ja ell totesi että sillä on tassu kipeenä, siks se kävelee horjuen, ihan kuin humalainen. Seuraavana päivänä kissa meni entistä huonompaan kuntoon, vietiin se tällä kertaa Myyrmäessä olevaan Aistiin. Kissalla oli munuaistulehdus, eikä mikään tassun ontuminen! Kissa oli sairaana vasta toista päivää siis tuolloin, ja munuaiset olivat lakanneet lähes täysin toimimasta, ainut vaihtoehto oli lopettaminen ;(

Tästä lähtien suoraan Aistiin vaan. En voi olla miettimättä että oisko kissa hengissä nyt jos oltais suoraan viety Aistiin, jossa on ihana & taitava henkilökunta, eikä tonne paskaan länsi-vantaan ellklinikkaan.
 
"Eläinrakas"
Ehdottomasti Marjatta Laakso. Siellä olemme käyttäneet kaikki eläimemme aina kun mahdollista varmaankin jo noin 15 vuoden ajan. Ja on kyllä mielestäni todella edullinen. Esimerkiksi kerran käytimme saksanpaimenkoiraa jolla oli anaalirauhaset tulehtuneet ja tukkeutuneet, koira tarkastettiin ja rauhotettiin, rauhaset tyhjennettiin ja hoidettiin kuntoon. Marjatta vielä auttoi koiran kantamisessa autoon! Kaikki tämä rauhottavine pistoksineen maksoi 38 euroa. Aion myös viedä tänne kissani tulevaisuudessa hoidettavaksi. Suosittelen lämpimästi!
Tuo tikkurilan eläinlääkäri asema tms. on kyllä törkyisen kallis mielestäni. Kerran yhdet näytteet otettiin koiran patista, näyte siis analysoitiin vain katsomalla minkä väristä patin sisään kertynyt neste on, tämä lysti maksoi lähes 82 euroa...
 
"Vierailija"
[QUOTE="vieras";27626716]Älkää vaan viekö eläintänne Länsi-Vantaan eläinklinikalle! [/QUOTE]

Täysin samaa mieltä. Koira käytettiin yli vuosi sitten keuhkoröntgenissä tarkastaaksemme ettei kasvaimen niistä levinneet keuhkoihin. Koiralla oli eläinlääkärin mielestä syöpä keuhkoissa ja elinaikaennuste "ehkä kevät ehkä kesä". Vuosi on mennyt ja koira on hengissä ja voi hyvin. Teinreklamaation mutta eivät suostuneet keskustelemaan rahojen palautuksesta. Ammattitaidotonta ja epäkohteliasta porukkaa.
 
"janessa"
Aiemmin käytin koiriani korson kirsussa ja olin aina yhtä tyytyväinen,ihana eläinlääkäri joka oikeasti arvosti eläimiä. Sitten vaihdoin tassuun, kun kirsun ell. oli ehkäpä jo siirtynyt varhaiseläkkeelle,eikä aikoja ollut,kuin silloin tällöin.Tassusta sain ihan järkyttävää kohtelua. KOitin kysyä ell siitä,kun pentuni ei pissaa ja kakkaa kun kerran päivässä (joka ei ole normaalia,3 koiraa ennestään minulla)..en saanut vastausta, ell.ei edes puhunut minulle.Eikä pentua tutkittu. Anaalirauhaset kyllä tyhjennettiin.. nyt olen käynyt karvakamuissa ja olen ollut erittäin tyytyväinen. Saan koirilleni heidän arvoista ,sekä itseäni arvostavaa kohtelua ja pystyn vastavuorosesti puhumaan ell. kanssa :) Hinnat heillä kuitenkin sen verta huikeat,että taidanpa siirtyä tuohon nikinmäen ell.
 
4 kissaa ja 4 koiraa
Tassussa on uusi omistaja, olemme saaneet siltä erinomaista palvelua viimeisen vuoden aikana. Rokotukset, hammashoidot jne. Ovat investoineet uusiin laitteisiin.
 
"Lissu"
Olen käyttänyt kissoja Marjatta Laaksolla jo muutaman vuosikymmenen ajan ja tyytyväisyys on aina ollut taattu. Arvostan eläinlääkäriä, joka ajattelee ensisijaisesti eläimen parasta ja uskaltaa rohkaista omistajaa sen viimeisen, ikävän päätöksen tekemisessä silloin, kun se eläimen kannalta on oikea ratkaisu. Kokemusta minulla on myös eri eläinlääkäriasemista(Laakson ollessa esim.lomalla) ja kokemukset eivät aina ole olleet yhtä positiivisia, jäänyt hieman "rahastuksen" ja kiireen maku. Eläinlääkäri Laaksolla hinnat ovat kohtuulliset, omistajan informointi sekä neuvonta toimii hyvin ja käynnistä jää hyvä mieli, silloinkin, kun on tehty se "viimeinen palvelus" rakkaalle lemmikkiystävälle. Tokikaan hänellä ei ole mahdollisuuksia esim. suuriin leikkauksiin, mutta ns.normaalikäynnit ja pienemmät leikkaukset (kuten sterilisaatio) hoidetaan mallikkaasti. Suosittelen lämpimästi!
 
kiukkunen
[QUOTE="Kaisa";22331504]Hei,

Itse en todellakaan ell. Tassua suosittele, niin rumasti kohtelivat kun vietiin doggia lopetettavaksi ja alkoivat tunkemaan koiraa heti lopetuksen jälkeen muovipussiin ja koska kyseessä oli iso koira eikä siihen mahtunut, katkasivat koiran niskat siinä nenän edessä. Eläinlääkäri totesi vain "Sehän on jo kuollut".

Lisäksi ihan perus silmäasioissa aivan noviisieja, kyselevät asiakkaalta mitä on ennen saanut lääkkeeksi ja mikä on ollut diagnoosi. ja pelaavat sen mukaan.

Siihen loppui meidän käynnit.[/QUOTE


itse olen kanssa pettynyt. kävin rokottamassa meidän SEKAROTUISEN rakkaan koiramme. halusin sirun koirallemme ja eläinlääkäri ihmetteli miksi sekarotuiselle pitää laittaa siru ja se kalliimpi versio, eikö muka riitä virka-aikana katsottava sirun tunnisteet jos häviää. sanoin ettei ole sun rahoista kii ja laita se siru jossa on 24 h tunnistus. en tajua tätä koska on sekarotuinen niin miksi näin.

toinen on karvakamut mikä sai mun sappeni kiehumaan. oli hätätilanne, koirani teki pentuja ja hänellä oli komplikaatio, heille ei käynyt että siskoni työnantaja olisi maksanut toisesta pankista rahat suoraan heille ja olisin pantanut oman auton siksi aikaa takuuksi että rahat tulee. itsellä tili oli vasta parin päivän päästä ja koira teki ennen aikoja pennut komplikaatiolla, jouduin sitten ajamaan kiireessä yli 100 kilometriä että ne leikkaavat koiran.
vaikka muuten olen ollut todella tyytyväinen heidän hoitoonsa mutta silloin mietin ett nyt vaihtui eläinlääkäri.
 
Me ollaan oltu varsin tyytyväisiä Animagiin, entiseen Käpälämäkeen Tikkurilassa. Sieltäkin soittivat vielä parin päivän kuluttua perään ja kyselivät elukan vointia
 
KoituiKissanKohtaloksi
Itse olen monia vuosia käyttänyt koiraani juuri tuolla Vantaan kaupungin eläinlääkärillä (Pakkalassa), aina saatu hyvää palvelua ja asianmukaista hoitoa.

Hankin kissan reilu vuosi sitten ja viime viikolla ennen vappua kissani tuli todella huonokuntoisena kotiin (on siis ulkokissa). Veimme kissan juuri kyseiseen eläinlääkäriin, jossa se laitettiin happikoneeseen ja otettiin röntgenkuvat keuhkoista ja vatsan seudulta. Kissa ei siis hengittänyt kunnolla, vaan hengitys oli todella pinnallista ja sillä epäiltiin kyynpuremaa tai rotan myrkkyä. Mitään ei kuitenkaan löytynyt, joten kissa oli muutaman tunnin seurannassa ja tipassa ja päästettiin sitten kotiin. Myöhemmin samana päivänä huomasin, että kissa ei todellakaan ole enää siinä kunnossa, että edes selviää yön yli, soitin Pakkalaan, mutta he eivät ottaneet kissaani vastaan vaan käskivät soittaa Myyrmäen Aistiin. Sieltäkin vastattiin, että seuraava vapaa-aika on vasta kello 10 illalla ja käskivät soittamaan Eläinlääkäri Herttaan, joka sijaitsee Herttoniemessä. Sinne saimme ajan tunnin päähän.
Siellä lääkäri ihmetteli, että eikö kissalta otettu mitään verikokeita, vaikka epäilivät myrkytystä ja sanoi, että kissa on tukehtumassa. Hänkin vei kissani hengityskoneeseen, ja laittoi lähetteen yliopistolliseen eläinsairaalaan. Sinne veimme kissamme kiireellä, mutta mitään ei ollut enää tehtävissä. Kissani ei pystynyt enää hengittämään ilman happikonetta ja jouduimme lopettamaan sen. Kissani oli vasta alle 1,5 vuoden ikäinen ja terve, joten minulla herääkin kysymys, tekikö Pakkalan eläinlääkäri hoitovirheen päästäessään kissani kotihoitoon, eikä ottanut verikokeita... Tätä tässä nyt selvitellään...
Tämän episodin jälkeen en kyllä vie enää yhtä ainuttakaan eläintäni Pakkalan lääkäreiden hoiviin, sen verran pahalta tuntuu, etteivät tehneet kaikkea mitä olisivat voineet tehdä, vaan päästivät kissaparan kitumaan kotiin, joka lopulta johti kuolemaan :(
 
"Memmu"
Mielestäni parhaat lekurit löytyy Koskenhaantieltä Kontulasta Marttilan Jukka, hoitaa vakaalla ammattitaidolla koiran kirsusta hännänpäähän. ( itse käyttänyt koiria milloin minkäkin vamman ja vaivan vuoksi jo" toistakymmentä vuotta " ) Laakson Marjattaan luotan myös, hyvä ja tietävä. Molemmat ottavat eläimet yksilöinä huomioon ja ohessa myös me haastavat omistajat. Nyt mietin pennulleni rokotuspaikkaa ja ehtoopuolenkulkijalle sitä viimestä "niittiä" hintaakin mietin, mutta mitäpä sitä ei rakkaan kanssakulkijan eteen tekisi. Semmonen lääkäri on kuitenkin hyvä, joka antaa avun vaivaan, tikkurilassa sakunarttuni kärsi verikorvasta monta päivää tumpelon toimista, ei suostunut tyhjennyksen jälkeen sitomaan painesidettä korvaan..vaan käski tulla uudestaan, ja uusi maksu, Jukka toi avun ja " tikitti" korvan, lupaksi jäi, mutta siitä viis.
 
Hauvanomistaja
Itse käytetään Espoon Eläinlääkäriasemaa siinä lähellä Selloa Everstinkujalla. On pieni mutta toimiva paikka ja itse tekevät monia tutkimuksia. Plussana hyvät nettisivut. :) Tosi huolellista tutkimusta tehty meidän koiran kanssa aina, myös perus rokotuskäynneillä. Oon myös joskus vaan soittanut sinne ja saanut puhelimessa apua! Eli tosi Jees ja ihana hoitaja, johon meidän piski on ihan rakastunu... ;)
 

Yhteistyössä