Exän nyksä facessa :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sinisulka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="jii";24794407]Ei kunmä tarkotin, että tuola TrueBloodilla ON herne nenässä aika syvällä... heh heh :-)[/QUOTE]

Niinku mä en tiennyt kommentoitko ekaan vai toka lauseeseen. Joo siis mitä sitä enää väittämään ettei ois herne nenukassa sen viestin jälkeen, mistä huomaa et selkeesti on.

• Tykkää
Reactions: sinisulka
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24794315:
En usko että sulla olis semmosia avuja jotka sais mun hermot kestämään yli sen viikon. Avuilla tarjoten ulkonäköä jolla just sen viikon vois kestää. Mutta se tärkeempi puuttuu edelleen. Pään sisältö.

Mikäs päätön on mitään pään sisällöstä sanomaan :D Mulla sentään on beautiful pää :D

Mut aina sanotaan, että rakkaus tekee sokeaksi :D

No okei tää viimenen komma minkä viimeks sulta luin, niin osotti aika selvästi sen, että sun ihastut päätöntä kohtaan taitaa olla ainakin yli viiskytä prossaa :D Sori eka harkitsin et laitanko yyveellä, mut voin suoraan sanoa että NO THANKS en oo kiinnostunut päättömästä...dont worry.

[QUOTE="vieras";24794421]Niinku mä en tiennyt kommentoitko ekaan vai toka lauseeseen. Joo siis mitä sitä enää väittämään ettei ois herne nenukassa sen viestin jälkeen, mistä huomaa et selkeesti on.[/QUOTE]

Ilmeisesti sarkasmin ymmärtäminen hukassa?
Eihän tälle tapaukselle voi muuta kuin joko nauraa tai sääliä. Viittaamasi kommentti oli sitten naurunsekaista sääliä ehkä. En todellakaan voi sanoa, että minulla olisi sinisulan takia mistään herne nenässä :D

voi itkut..luuletko omistavasi sun exät? ja tuntevasi ne paremmin, ajan tai jonkun perusteella? siirry nykyhetkeen. sinun täytyy jatkaa nyt eteenpäin ja etsiä muita läheisiä. sanon tämän koska haluan että et joudu suremaan turhaan ja aiheuttamaan turhaa kitkaa ja itsellesi häpeää. Aina kuulee juttua tuollaisista existä, ja niille nauretaan. Mies panostaa nykysuhteeseen ja et voi mennä siihen väliin tekemättä itsestäsi typerystä.

Jahas, vai on exän nyxällä muka homma valvonnassa, ku nyxän exä liehittelee exää. Nyxä on varmaan jo tajunnu, miten latvalaho sen nyxän exä on, joten eipä tarvi exän nyxän olla huolissaan nyxän exästä.

ai taas tätä samaa nyxä eksä ja exän nyksä sekoilua :whistle: mites se sinisulan nyxä?eksä sen kans vois tekstailla noita mitä sulla on päällä juttuja,jos kerran asutte erillänne?ja miks sä tykkäät kaikista kommenteista,vaikka niissä ois jotain arvostelua sun toimia kohtaan? :O

ai taas tätä samaa nyxä eksä ja exän nyksä sekoilua :whistle: mites se sinisulan nyxä?eksä sen kans vois tekstailla noita mitä sulla on päällä juttuja,jos kerran asutte erillänne?ja miks sä tykkäät kaikista kommenteista,vaikka niissä ois jotain arvostelua sun toimia kohtaan? :O

Olen ihmetellyt ihan samaa :D

Tästähän voisi kohta kirjoitta jonkun teinarin :D

Yhteistyössä