Alkuperäinen kirjoittaja häh;24790259:
Eli tärkeintä on se auto. Ja päiväkodin tilat,ja tätien mieltymykset mitä puetaan. Samantekevää onko lapsella mukava ulkoilla, tai märkä/kylmä.
Onneksi olen kotiäiti. Voin ajatella lapseni parasta, enkä mieti miten kuraiseksi auto tulee.
Sitä kuraista istuinta on vi"#¤%&/()=maista pestä.
Ja ne ekstrahyvät kosteudenpitävät haalarit vaikka hyviä ovatkin, on toisinaan epäkäytännöllisiä päiväkodissa, jossa on rajallinen tila kuivattaa kuivauskaapissakaan, ne 12 haalaria vie aika paljon enemmän tilaa mitä vievät nopeasti kuivuvat ja ohuet kurahousut.
Vaikak ne pitävät lapsen kuivana, ne ovat märkiä ja kuraisia päältäpäin. Jos ne jättää naulakoille, on likaisena kaikki, kuivauskaapissa ne kuivuvat hitaasti ja vievät plajon tilaa, kun siellä on niitä hanskoja, pipoja, ruokalappuja........Been there- niitä huoltamassa ja ripustelemassa.
Siloin kun mun taaperoikäinen oli päiväkodissa, olin hyvin onnellinen että sain riisuttua lapselta kurahousut kaikkinen vesineen ja roiskeineen ennen lapsen istuimeen asettamista.
Ylipäätään en ymmärrä, että jos päiväkoti toimii kuten toimii (jokainen päiväkoti eritavalla) miksi siitä pitää vanhempien alvariinsa pullikoida ja niuhottaa. Syynsä heillä siihen on, sopii mennä koettamaan miten käytäntö parhaiten pelaa.