Miksi ihmeessä ostatte lapsillenne vain vettähylkivän talvihaalarin? En ymmärrä..

• Viestiketjun aloittaja "toppis"
  • Ensimmäinen viesti
hah hah
Joo autohan se on tärkein, jos ei osta vedenpitävää haalaria :LOL: Eiku oikeesti, sinä ääliö joka tuon sanoit, niin koitapa käyttää sitä massaa pääsi sisällä jota aivoiksi kutsutaan, suosittelen lämpimästi!

Tietysti vastavetona voisin alentua samalle tasolle ja haukkua sut pataluhaksi, kun istutat paskaisissa haalareissa turvaistuimessa lastasi, se varman on aika epämiellyttävää pidemmän päälle kun se kura kerääntyy istuimeen -tiedä vaikka hiekanmurut heikentää turvavöiden toimintaa!

"vieras"
Kokeilkaa itse tätä; sisävaatteet päälle, talvihaalari, sitten kurikset siihen päälle,
juoskaa ympäri pihaa 30min.,-sitten näette onko mukava olo???

Pukekaa myös koko viikon aamuin ja illoin ne kurikset ulkovaatteiden päälle ja hikoilkaa siellä eteisessä,
niin ehkä joskus teilläkin välähtää se lamppu.

"vieras"
[QUOTE="vieras";24792195]Kokeilkaa itse tätä; sisävaatteet päälle, talvihaalari, sitten kurikset siihen päälle,
juoskaa ympäri pihaa 30min.,-sitten näette onko mukava olo???

Pukekaa myös koko viikon aamuin ja illoin ne kurikset ulkovaatteiden päälle ja hikoilkaa siellä eteisessä,
niin ehkä joskus teilläkin välähtää se lamppu.[/QUOTE]

No en mä kuriksia pukis kuin vaan silloin kun on oikeesti kosteaa.

Eikä mua hikoiluta lapseni pukeminen. Onkohan sulla huono kunto tai liikaa elopainoa, jos yhdet kurikset on noin työläät ja hikoiluttavat pukea?

"toptop"
Mä olen yrittänyt oppia kokemastani lasten ulkovaatehankinnoitten perusteella. Meillä oli esikoisella 86 cm KappAhl talvihaalari ja se oli TODELLA hankala pukea. Tiukat hihansuut, ja se oli yhtä huutoa se ulosmeno. KappAhlin toppatakkeja olen ostanut kirppareita nyt nelivuotiaalle ja ne on olleet ihan OK. Mä olen ollut erittäin tyytyväinen Remuun, Reimateciin, Lenneen ja Lassieen. On myös ollu HM:ää, Cirafia ja tais olla jotain Lindexiltäkin. Mä olen loskakeleihin ostanut fleecevuoriset kurikset ja käytetyn toppatakin kirpparilta, eli ei siis mikään kylmien kelien vaatetus, mutta loskakeleihin hyvä, ja villahousut jalkaan niin ei tuu ainakaan kylmä. Näin ei tarvi laittaa niitä kuriksiakaan enää päälle. En tiedä mitä te päikyn työntekijät tästä ratkaisusta tykkäätte?

Aikuisten oikeesti, onko tämä enää edes todellista :LOL: |O

Onhan se kiva kurainen ja märkä turvaistuin/auton penkki, jos ei pidä huolta turvaistuimista tai autosta ylipäätään.

Myös kuravaatteissa on sellaisia, jotka voi pukea päälle pelkästään ettei sinne tarvi alle haalaria.

Oletteko ajatelleet, että lapsi ei välttämättä pidä kurahousuja hankalana ollenkaan. Heidän kyky liikkua on monipuolisempaa kuin aikuisella, joka ei suostune mukavuudesta tinkimään.

Kalvopuvuista sen verran, jopa tämä niin mainostettu GoreTex ei ole aina niitä parhaimmin hengittäviä. Kysehän on kalvosta, joka on kankaiden välissä tai pinnassa.

Yhteistyössä