Jokainen 80-lukulainen tottui kastumaan aina syksyisin Varsinkin tumput oli aina likomärät.Tätä argumenttia jo odotinkin. "itselläni ei koskaan mitään vedenpitäviä ollut ja hyvin pärjäsin"-
MIKSI palata 80-luvulle, nyt kun kuitenkin vedenkestävät vaatteet on jo keksitty??
(pudistaa päätään...ei ymmärrä ei...)
no mä en ole nähnyt tarpeelliseksi ostaa, hyvin on kastumatta pärjätty näillä lassien peruspuvuilla. tuo koululainen nyt ei kovin usein missään lätäköissä ole ollut, mutta tarvittaessa hänellekkin vielä kurikset löytyy kaapista.Tätä argumenttia jo odotinkin. "itselläni ei koskaan mitään vedenpitäviä ollut ja hyvin pärjäsin"-
MIKSI palata 80-luvulle, nyt kun kuitenkin vedenkestävät vaatteet on jo keksitty??
(pudistaa päätään...ei ymmärrä ei...)
Prismassa on myös remun toppapukuja, hinta 79e eli kympin kun laittaa enemmän niin saa KappAhlin pukua paremman puvun.Mä suosin vedenkestäviä, mutta kyllä mä ennemmin silti ottasin vettähylkivän Remun, kuin vedenkestävän KappAhllin puvun.
Mulla on valitettavan huonoja kokemuksia näistä halpisvaateketjujen ulkovaatteista, joten jos meille tulisi vain yksi puku, se ei misään nimessä olisi KappAhl, Seppälä, H&M tms.
KappAhllin puku pitää tosiaan enemmän vettä, kuin se linkitetty Remu, mutta kaikilta muilta osin se Remu on mielestäni parempi. Ja koska siinä Remun puvussa nyt kuitenkin on teipattu peppusauma, se kestänee vettä sen, minkä pitääkin kestää.
Oho! Meillä ollut Kappahlin pukuja, ja voittaa mennen tullen Remun. Remu on hut, kylmä, viiltojakin tulee helpommin kuin Kappahlin haalariin .Mä suosin vedenkestäviä, mutta kyllä mä ennemmin silti ottasin vettähylkivän Remun, kuin vedenkestävän KappAhllin puvun.
Mulla on valitettavan huonoja kokemuksia näistä halpisvaateketjujen ulkovaatteista, joten jos meille tulisi vain yksi puku, se ei misään nimessä olisi KappAhl, Seppälä, H&M tms.
KappAhllin puku pitää tosiaan enemmän vettä, kuin se linkitetty Remu, mutta kaikilta muilta osin se Remu on mielestäni parempi. Ja koska siinä Remun puvussa nyt kuitenkin on teipattu peppusauma, se kestänee vettä sen, minkä pitääkin kestää.
Peesi. Talvihaalaria käytetään monta kuukautta ja monen monta tuntia.Mä suosin vedenkestäviä, mutta kyllä mä ennemmin silti ottasin vettähylkivän Remun, kuin vedenkestävän KappAhllin puvun.
ap, parhaiten säästää kun ostaa kausialesta puoleen hintaan mä oon ostanu useamman ticketin puvun tuolla 69 eurolla kausialesta.Juu...mutta mitä siinä "säästää", kun ostaa Lassien 79e? Kun voisi ostaa vedenpitävän samalla tai halvemmalla hinnalla,esim 69e? Ei ainakaan rahaa säästä.
"vettähylkivä riittää meille varsin hyvin".
En siis ymmärrä logiikkaa ostaa huonompaa kalliimmalla. Mikä idea siinä on takana?
Kalliimmalla? En todellakaan osta nykyään mitään 80 euroa haalareita, vaan esim. 25 euron Lassien.En siis ymmärrä logiikkaa ostaa huonompaa kalliimmalla. Mikä idea siinä on takana?
meillä kaitetaan kuivauskaappiin vain puvut mitkä saa laittaa ja lämpötilakin on säädettävissä eli reimatecin pukujakin kuivataan jos tarvevaatii. Nykysellään monet kosteussuojatut puvut jos saa laittaa miedolle lämmölle kuivumaan. Monesti tosin niille riittää ripustus ilmavasti roikkumaan, koska nehän on sisältä kuivia, yleensä vain lahkeen suut sisältä märkiä ja tietty pinta on kostea. Pinta tosin kuivuu ilman kuivauskaappiakin varsin nopeaan.Päiväkodissa niitä kuriksia tosiaan käytetään kun on loskakeli. Ja kunnon pakkasella ei kosteussuojaamatonkaan haalari kastu. Lisäksi päiväkodissa kuivataan haalarit kaapissa, ja ainakin kun olen seurannut niin aika kuumalla ne kaapit ovat. Vettähylkivä siis riittää ainakin meille oikein hyvin.
Niin... voitaisiin vaikka keskustella siitä, minkä merkkinen auto-kodinkoneet-talopaketti-kotiteatteri-vaatteet-kengät-laukku-jne. SULLA on ja miksi hemmetissä olet valinnut just ne, kun halvemmalla olisit saanut parempaa (koska ihan varmasti jokaiseen noista löytyy jonkun mielestä halvempi ja parempi vaihtoehto).En siis ymmärrä logiikkaa ostaa huonompaa kalliimmalla. Mikä idea siinä on takana?
Mistä saa 25euron talvihaalareita?Koskaan kuullutkaan...Kalliimmalla? En todellakaan osta nykyään mitään 80 euroa haalareita, vaan esim. 25 euron Lassien.
Juu...mutta mitä siinä "säästää", kun ostaa Lassien 79e? Kun voisi ostaa vedenpitävän samalla tai halvemmalla hinnalla,esim 69e? Ei ainakaan rahaa säästä.
En siis ymmärrä logiikkaa ostaa huonompaa kalliimmalla. Mikä idea siinä on takana?
Juu...mutta mitä siinä "säästää", kun ostaa Lassien 79e? Kun voisi ostaa vedenpitävän samalla tai halvemmalla hinnalla,esim 69e? Ei ainakaan rahaa säästä.
Niissä haalareissa on paljon muitakin ominaisuuksia kuin pelkkä vettähylkivyys. Paremmin vettähylkivä voi olla muilta ominaisuuksiltaan huonompi, ja siten kokonaisuutena huonompi, vaikka yksittäinen ominaisuus olisikin parempi.En siis ymmärrä logiikkaa ostaa huonompaa kalliimmalla. Mikä idea siinä on takana?