välttelee lapsiparkkeja
lapsiperheeltä useimmiten löytyvät jalat, invaliideiltä ei välttämättä. Ja pieni hyötyliikunta tekee ihan hyvää tälle pullamössö kansalle.
Komppaan tätä. Niin paljon mukavampi ottaa lapsia autosta ja laittaa autoon, kun on vähän enemmän tilaa. Mä pyrin muutenkin ajamaan sellasiin paikkoihin kaupan pihalla, että olis vähän enempi tilaa, varsinkin kun mein toinen auto on 2-ovinen, nii se lasten autosta poisottaminen on oma operaationsa ainaNiin jos lapsiperhepaikat olis kauempana kaupan ovesta niin mä veisin siitä huolimatta auton sinne, koska on helpompi lastata ja kiinnittää lapset istumiin, kun ei tarvii hikoilla oven välissä ettei vaan osu viereiseen autoon.
näin kävi minullekin talvella kun olin raskaana.Ite oon ajanu perhepaikalle ison mahani kanssa sen jälkeen AINA jos suinki on mahdollista ku kertaalleen en mahtunu autoon, viereisen auton parkkeerattua autonsa niin lähelle mun autoa etten saanu ovea tarpeeksi auki. Vänkärin puolelta könyäminen RV 36 ei ollu oikein mahdollista sekään, saati peräkontista. Onneksi oli avulias nuorimies lähellä joka pelasti mamman pulasta.. Mukana olivat myös 1½v ja 3½V lapset
on mul kyl käyny niinki et ajoin ite niin kapeaan väliin etten mahtunu autosta ulos Ettei voi aina toisia syyttää.. Ja tämä tapahtui kans talvella ja sohjokelillä jolloin yritin päästä mahdollisimaan lähelle ettei ois pitkää matkaa kärryjen kans pukattavananäin kävi minullekin talvella kun olin raskaana.
Jos invapaikka on kaupan parkkipaikalla, ei sen kätöstä voi sakottaa.Alkuperäinen kirjoittaja isoäiti mölykylästä;24788751:no invapaikalle jos ajat, sinua sakotetaan, ja jos ajat lapsipaikalle sinua ei sakoteta. siinä se yksinkertainen syy
Voi sakottaa, mutta kaupat ei mielellään annan sakottaa asiakkaitaan eli ilmoita väärinkäytöstä. Sakon saanu asikas kun tahtoo siirtyä muualle asioimaan.Jos invapaikka on kaupan parkkipaikalla, ei sen kätöstä voi sakottaa.
Yhdyn täysin ajatukseesi. Ja onhan se "turvallisempaakin" olle leveässä parkkiruudussa ison auton kanssa kun lapsista ei koskaan tiedä noiden auton ovien avaamisten suhteen, ei kukaan halua maksaa naapuri-auton maalauksia kun lapsi paukauttaa ovella kylkeen..Niin jos lapsiperhepaikat olis kauempana kaupan ovesta niin mä veisin siitä huolimatta auton sinne, koska on helpompi lastata ja kiinnittää lapset istumiin, kun ei tarvii hikoilla oven välissä ettei vaan osu viereiseen autoon. Jotkut parkkikset on joskus 80-luvulla tehty eikä silloin ollut esim. citymaastureita, isoja farmareita joiden vieressä tilaa on tosi vähän siinä ruudussa....
Mutta jotkut ajavat inva- ja perhepaikoille vaikka mikä olisi, tuskin sakkouhkakaan auttaa...