Olen rakastunut pyykkitelineeseen

LauhkeaLehmä

Aktiivinen jäsen
24.07.2011
3 389
1
38
Hitsit. Ostettiin uusi tornimallinen pyykkiteline ja se on aiva ihuna. 3 koneellista olen jo ripustanut ja vielä mahtuisi lisää. Perinteiseen malliin mahtui just ja just 7kg koneellinen. I´m in looooooove :heart:

Ei mulla muuta :)

Mulla on rumpu - oon tänään pessyt seitsemän koneellista pyykkiä, oikeastaan koko viime viikon pyykit ja nyt ne on laitettu puhtaana kaappiin. Puoli telineellistä on arkoja tekstiilejä telineellä. Tykkään tosi paljon :D

Alkuperäinen kirjoittaja jassåå;24786321:
siis millanen toi on? Mä olen kyllästyny meijän sini-pyykkitelineisiin :D

Se on sellanen kapea ja korkea, ehkä n. 170 cm. Vie paljon vähemmän tilaa kuin se perusmalli, mutta pyykkiä mahtuu enemmän. Ikeasta käytiin ostamassa. Koitan laittaa linkin, jos vaikka löytyisi Ikevan sivuilta.

[QUOTE="vieras";24786322]Mulla on rumpu - oon tänään pessyt seitsemän koneellista pyykkiä, oikeastaan koko viime viikon pyykit ja nyt ne on laitettu puhtaana kaappiin. Puoli telineellistä on arkoja tekstiilejä telineellä. Tykkään tosi paljon :D[/QUOTE]

Juu rumpuhan se varmasti on kätevä. Mutta valitettavasti vie sähköä :( Eletään tarkanmarkan taloudessa, niin pakko vaan tyytyä ekokuivatukseen :)

Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;24786341:
Juu rumpuhan se varmasti on kätevä. Mutta valitettavasti vie sähköä :( Eletään tarkanmarkan taloudessa, niin pakko vaan tyytyä ekokuivatukseen :)

Lämpöenergiaa se sisällä kuivattaminenkin vie ;) Kodin Energiaopas

Mutta enää en jaksais ripustaa vaatteita ja viikata narulta pois, on tuo kone niin ihana :D

Menettekö naimisiin? Mä rakastuin Eiffelin torniin, mutta se antoi mulle pakit. Ikävä kyllä jouduin menemään naimisiin vaan Näsinneulan kanssa. Petän kyllä satunnaisesti Näsistä Eiffarin kanssa,
siitä on tosi huono Oma Tunto.

Alkuperäinen kirjoittaja no hööh;24786373:
Menettekö naimisiin? Mä rakastuin Eiffelin torniin, mutta se antoi mulle pakit. Ikävä kyllä jouduin menemään naimisiin vaan Näsinneulan kanssa. Petän kyllä satunnaisesti Näsistä Eiffarin kanssa,
Ehkä Näsinneula parempi kuin Puijon torni, tai en ole ihan varma.

Alkuperäinen kirjoittaja no hööh;24786373:

No vastahan me eilen tavattiin :whistle: Ja mieskin löytyy jo. Salarakashan se taitaa olla tuo herra "Antonius"

[QUOTE="vieras";24786360]Lämpöenergiaa se sisällä kuivattaminenkin vie ;) Kodin Energiaopas

Mutta enää en jaksais ripustaa vaatteita ja viikata narulta pois, on tuo kone niin ihana :D[/QUOTE]

Meillä on kuivausrumpu, mutta sitä käytetään ainoastaan lakanoiden kuivaamiseen.

Nukkasihdistä saa irrotella aina runsaasti nukkaa kuivaurummullisen jälkeen, en sinne perheen vaatteita laittaisi missään tapauksessa.

[QUOTE="hmmmmm";24786414]Miten tohon saa pidemmät pyykit? Esim housut lait lakanat/pyyheet, jotka normi telineessä on jo lähellä lattiaa.[/QUOTE]

Siitä saa laitettua alas noita tasoja. Nytkin on toisella puolen pyyhkeitä ja housuja kuivumassa. Pienempää pyykkiä olisi varmasti mahtunut enemmänkin kuin tuo 3 koneellista.

Yhteistyössä