Mieluummin mäkin juon olutta, mutta jotenkin nuo nyt tarttuivat mukaan kaupasta. Viskiä mun pitäisi opetella juomaan... =)Pitää varmaan joskus maistaa, vaikka viski onkin enemmän mun juoma. Perry ja mansikka-lime on ainakin olleet aika hyviä.
Mieluummin mäkin juon olutta, mutta jotenkin nuo nyt tarttuivat mukaan kaupasta. Viskiä mun pitäisi opetella juomaan... =)Pitää varmaan joskus maistaa, vaikka viski onkin enemmän mun juoma. Perry ja mansikka-lime on ainakin olleet aika hyviä.
Mun pitäis oppia juomaan olutta, viskin juomisessa mä olen aika hyvä. Mä voisin opettaa sulle viskinjuonnin ja sä mulle oluen.. Jos ei onnistu oppiminen, niin mä voin juoda viskit ja sä oluet, ei menis mitään hukkaanMieluummin mäkin juon olutta, mutta jotenkin nuo nyt tarttuivat mukaan kaupasta. Viskiä mun pitäisi opetella juomaan... =)
Tää oiskin hyvä diiliMun pitäis oppia juomaan olutta, viskin juomisessa mä olen aika hyvä. Mä voisin opettaa sulle viskinjuonnin ja sä mulle oluen.. Jos ei onnistu oppiminen, niin mä voin juoda viskit ja sä oluet, ei menis mitään hukkaan