Miten pian vauvasi syntyi sen jälkeen kun pää oli kiinnittynyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "sini"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"sini"

Vieras
Tämä vauva on ollut jo 6 päivää kiinnittynyt siis "lähtökuopissa", mutta ei vaan synnytys ala... No 38.viikko on menossa, ehtiihän tässä. Luin jostain, että "ennen vanhaan" on sanottu, että lapsi syntyy kahden viikon päästä kiinnittymisestä. Muistatko sinä miten sinulla oli? Huomasitko kiinnittymistä?

Että aika kauan, koska molemmat olivat kiinnittyneet aikaisin, mulla oli vihlontaa häpyluun tienoilla parisen kuukautta, kun pää oli niin hyvin kuopissaan koko sen ajan. Se oli ikäänkuin vauva olisi kääntänyt päätä...oih, muistan sen vihlonnan vieläkin vaikka lapset on jo melkein aikuisia.

Että aika kauan, koska molemmat olivat kiinnittyneet aikaisin, mulla oli vihlontaa häpyluun tienoilla parisen kuukautta, kun pää oli niin hyvin kuopissaan koko sen ajan. Se oli ikäänkuin vauva olisi kääntänyt päätä...oih, muistan sen vihlonnan vieläkin vaikka lapset on jo melkein aikuisia.

joo, ei oo häävi olla., varsinkin kun vauva venyttelee ja "puskee" päällään...

mulle ei kukaan ainakaan sanonut että olis kiinnittynyt..ei tosin ollut paineen tunnetta tai kipuja alapäässä kun joku päivä ennen synnytystä..olisko sit silloin kiinnittynyt.

Esikoinen ei kiinnittynyt ollenkaan, mutta kakkonen kiinnittyi jo kuukausi ennen laskettua aikaa. Sektioon mentiin hänenkin kanssaan (kuten siis myös esikoisen) kaksi viikkoa lasketun jälkeen, kun ei käynnistynyt yrittämälläkään. Eli eipä se kiinnittyminen vielä mitään kerro.

5 viikon päästä! :headwall: Voin kertoa että ei ollut hauskaa. Joka kerta lääkärissä tai neuvolassa "kehutiin" kuinka syntyy hetkellä milä hyvänsä.. niin varamaan.

Yhteistyössä