Kohta alkaa Tanssii Tähtien Kanssa! Kivvaa :)!

"meriska"
[QUOTE="vieras";24747615]Jarppi oli mun mielestä aika hyvä.[/QUOTE]

Vai hyvä??:D No mua alkoi hirveesti naurattamaan kun se yritti "tanssia", oli kyllä tosi surkean näköistä vääntöä.
 
Mäki katsoin tänään ko ohjelmaa ekaa kertaa! :D
Näin tosin vasta siitä Sadun ja Samin kohdasta alkaen, mutta lopussa taisikin olla kaikki parhaat parit.

En osaa vielä sanoa kuka ois mun suosikki, tuosta Sadusta ainakin tykkäsin. :)
 
Mäki katsoin tänään ko ohjelmaa ekaa kertaa! :D
Näin tosin vasta siitä Sadun ja Samin kohdasta alkaen, mutta lopussa taisikin olla kaikki parhaat parit.

En osaa vielä sanoa kuka ois mun suosikki, tuosta Sadusta ainakin tykkäsin. :)
Satu oli kyllä positiivinen yllätys! Eniten petyin paljin hehkutettuun Jarppi Leppälään sekä Siiri Nordiniin, jolta jostakin syystä odotin itse paljon.
 
Satu oli kyllä positiivinen yllätys! Eniten petyin paljin hehkutettuun Jarppi Leppälään sekä Siiri Nordiniin, jolta jostakin syystä odotin itse paljon.
Juu, sama täällä. Katoin jälkeenpäin sen niiden esityksen ja olipa kyllä valju.
Ei tuntunut missään sitä katsoessa, kuten vaikka Sadun&Samin ja Jutan&Janin esityksiä katsellessa. Varsinkin jälkimmäistä katsellessa mä heiluin tässä sohvalla ihan innoissani! :D
 
"vieras"
:D jani oli ihan huippu! Mut joo, on vähän vatsan kohdalle kertynyt, niin kuin muillakin keski-ikäisillä :D
Oli ihan loistava ja mun suosikki, kunnes luin netistä että sehän on vuosia tanssinut Marcon ja Aira Samulinin tanssikouluissa ja jopa esiintynyt tanssiesityksissä.
Eli ei todellakaan lähde samalta viivalta muiden kanssa ja sen kyllä huomasi ensimmäisestä tanssistakin.
Epäreilua.. :(
 
[QUOTE="vieras";24748240]Oli ihan loistava ja mun suosikki, kunnes luin netistä että sehän on vuosia tanssinut Marcon ja Aira Samulinin tanssikouluissa ja jopa esiintynyt tanssiesityksissä.
Eli ei todellakaan lähde samalta viivalta muiden kanssa ja sen kyllä huomasi ensimmäisestä tanssistakin.
Epäreilua.. :([/QUOTE]

Entäs Anneli Sari, joka on tehnyt vuosikymmenien uran estraditaiteilijana? Hänen show'nsa sisältävät laulua ja tanssia. Viivi Pumpanenkin on harrastanut showtanssia, mikset moiti häntä?

Ja onhan siellä ollut mm. Sami Sarjula, joka on tanssinut myös Hunkseissa, Laura Voutilainen, jonka esityksissä on aina ollut paljon tanssia.
 

Yhteistyössä