jani oli ihan huippu! Mut joo, on vähän vatsan kohdalle kertynyt, niin kuin muillakin keski-ikäisilläJani oli tosi hyvä, mutta sen housut kaikkia muuta, ku hyvät.
Satu oli kyllä positiivinen yllätys! Eniten petyin paljin hehkutettuun Jarppi Leppälään sekä Siiri Nordiniin, jolta jostakin syystä odotin itse paljon.Mäki katsoin tänään ko ohjelmaa ekaa kertaa!
Näin tosin vasta siitä Sadun ja Samin kohdasta alkaen, mutta lopussa taisikin olla kaikki parhaat parit.
En osaa vielä sanoa kuka ois mun suosikki, tuosta Sadusta ainakin tykkäsin.
Juu, sama täällä. Katoin jälkeenpäin sen niiden esityksen ja olipa kyllä valju.Satu oli kyllä positiivinen yllätys! Eniten petyin paljin hehkutettuun Jarppi Leppälään sekä Siiri Nordiniin, jolta jostakin syystä odotin itse paljon.
Kuka Marko? Ja mitä sitten?Onko se Marko homo?
Oli ihan loistava ja mun suosikki, kunnes luin netistä että sehän on vuosia tanssinut Marcon ja Aira Samulinin tanssikouluissa ja jopa esiintynyt tanssiesityksissä.jani oli ihan huippu! Mut joo, on vähän vatsan kohdalle kertynyt, niin kuin muillakin keski-ikäisillä
Mitä mitä sitten? Sanoinko, että siinä olisi jotain pahaa? Mitä se sulle kuuluu?Kuka Marko? Ja mitä sitten?
Huomenna iltapäivällä.Äh, missasin. Olisin halunnut nähdä Janin! Tuleekohan uusintana?
Katsomosta ainakin näkee jakson jälkeenpäin.Äh, missasin. Olisin halunnut nähdä Janin! Tuleekohan uusintana?