kellä muka on varaa ostaa markettihaalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä minä saan kk 1800 € käteen, mies 2100 €, ostetaan jopa kaksi merkki pukua tai takkia. Mies osti just viime ke Peak Performance takin pojalle joka maksoi 165 € ja itselleen saman merkin takin 220 € :D

[QUOTE="vieras";24735164]Mites kummassa mun lapset on pysyneet kuivina ja lämpiminä Lassieissa ja Jonathaneissa? Yhtään rumaa en ole joutunut ostamaan näistä merkeistä.

Mä en myy käytettyjä haalareita, mä lahjoitan ne eniten tarvitsevalle.[/QUOTE]

Voi rakas ihminen. Miten sä et nyt yhtään ymmärrä mun pointtia? Mulla ei ole tällä hetkellä varaa siihen, että ostaisin marketista haalarin esim. 60 eurolla ja antaisin sen sitten kauden jälkeen vaan pois. Vaikka kuinka pitäisivät kuivina ja lämpiminä. Mun on tämän hetkisessä rahatilanteessa "pakko" ostaa merkkihaalari, josta saan myydessä ainakin puolet omista takaisin, jotta mulla sitten on varaa ostaa taas välikausihaalari ja niin edelleen.

[QUOTE="a p";24735185]Juuri ostin 50e käytetyn, uuden veroisen ticketin haalarin, johon käytössä tuli toiseen lahkeeseen reikä kun jäi kiinni naulaan. Sain siitä silti myydessä 40e takaisin.[/QUOTE]
Yhtä asiaa minä en ymmärrä, palstalla aina leuhkitaan kuinka ostettiin uudenveroinen käytetty Ticket to Heaven-haalari puoli-ilmaiseksi, mutta myytiin se sama haalari lähes loppuunkulutettuna melkein ostohinnalla pois. Kuka ne teidän loppuunkuluttamat haalarit sitten ostaa, koska muutenhan tässä ei ole mitään logiikka?

ostin viime talvena lassien haalarit tytölle. makso 40e ja sopii vielä tulevan talven, eli 20e/talvi. jos ei oteta pienestä öljytahrasta hihassa ni haalareissa ei näy mitään käytön jälkiä. ja ainoot haalarit mitä neitillä käytössä on ja kovassa käytössä onki ollu, tais noilla vetää persmäkee sorakasan päältä keväällä. ja ihan veden ja tuulen pitävät on.

no meillä on onneksi mummu joka haluaa huolehtia että lapsenlapset ei palele talvisin ja ostaa niille haalarit ym talveksi. nytkin saatiin molemmille kunnon haalarit talveksi. tai täällähän ne ei ole kunnolliset kun maksoivat vain 100e/kpl ja eivät ole massan suosimia merkkejä. mutta meillä todella hyviksi todettu ja hyvää kestävää laatua.

Mä en ymmärrä, miksi ap ihmettelee että kenellä muka on varaa ostaa markettihaalari.

Joo, hänellä itsellään ei ole, sen ymmärrän. Mutta oikeastiko hän pohtii että kenellä muka on varaa sellainen ostaa? Ööö...veikkaan että lähes jokaisella työssäkäyvällä on, tai perheellä jossa toinen vanhempi on töissä ja toinen ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmär;24735330:
mistä näitä hölmöjä oikein riittää jotka ostaa niitä rikkinäisiä tikettejä ihan hulluihin hintoihin?
hei etkö ymmärrä ett ne on niin laadukkaita ett ne ei mee ikinä rikki, ne vaan saattaa näyttää siltä.

ja laskekaas miten paljon haalareille tulee hintaa per talvi.

Viimeksi muokattu:
oikeesti en ymmärrä noita tikettejä ym... mitä järkeä on maksaa jostain meristä kun saman laadun saa oikeasti halvemmallakin!?!?!? jos ainut syy on jälleenmyyntiarvo niin silloin ollaan todella pahasti hakoteillä. kyllä meillä on varaa ostaa marketista lapsille haalarit ym puvut, mutta mummo on halunnut yhdistää synttätilahjat ja haalarit tarvittaessa. ja hän olisi sitä mieltä että pitäisi olla kallista tikettiä mutta luojan kiitos uskoo kun olen sanonut että meidän lapsille kelpaa muukin kuin massatyyli. riittää kun on muuten laadukas ei hinnakas.

Markettihaalarit on kyllä yleensä hyviä. Lassie ja Remu on kestäviä ja hintaansa nähden hyvin pitävät vettä. Itse en osta jälleenmyyntiarvoa miettien, vaan meidän käyttötarpeita.

Ei meidän vanhasta Ticketistäkään mitään saanut käytettynä, kun oli niin karmean kulunut jo yhden talven jälkeen ;( Meidän lapset todella touhuaa ulkona, joten ostan sellaisen joka menis niillä siistinä talven-pari.

[QUOTE="a p";24735083]Pointti oli se, että jos pienituloinen ostaa tickettiä (tms.) niin se ei automaattisesti ole pelkkää brassailua, vaan yksinkertaisesti järkiostos, jonka eteen on nähty vaivaa. Haluan pienituloisenakin pitää lapseni kuivana ja lämpimänä, ja plussaa on jos vaatteet vieläpä näyttävät hyvältä. Siksi ostan laadukasta, jälleenmyyntiarvonsa säilyttävää merkkiä. En siksi, että se nyt vaan on hienoa kun on ticketit.[/QUOTE]

Enpä osaa sanoa, en koskaan ole ostanut käytettyä haalaria, oli merkki mikä tahansa. Huvittaa nämä merkit, mammojen on pädettävä jollakin!

Meillä Cittarissa myydään myös Reimateceja sun muita eli kai sekin sitten on markettimerkki. Samoin kuin Vikingit ovat markettikenkiä :D
Juuh :D. On Reimaa tecillä ja ilman, Color Kidsiä, jne. Marketeissa on ihan laatutavaraa, mutta jotkut ei vaan sitä tajua.

Ei meidän ei-marketista ostetut Vikingit tai Reimatecit oo sen parempia olleet kuin Cittarista hankitutkaan, mutta kai se vaan on niinq hienompaa ostaa lastenvaateliikkeestä eikä marketista.

Juuh :D. On Reimaa tecillä ja ilman, Color Kidsiä, jne. Marketeissa on ihan laatutavaraa, mutta jotkut ei vaan sitä tajua.

Ei meidän ei-marketista ostetut Vikingit tai Reimatecit oo sen parempia olleet kuin Cittarista hankitutkaan, mutta kai se vaan on niinq hienompaa ostaa lastenvaateliikkeestä eikä marketista.

Jep, vaikka ne maksavat saman verran molemmissa paikoissa...
Apua muuten, tajusin juuri että pojalla on markettihaalari, Cittarista ostettu Reimatec. Nyt kannattaa varmaan alkaa hävetä. Samoin muuten Cittarista ostetut Vikingin markettikengät. Koko lapsi ihan markettilapsi, reppana :laugh:

Minä ostan kaiken mahdollisen marketista jos vain voin. Samalla kauppareissulla kaikki. Ja näen myös laadun sekä pääsen itse käsiksi tavaraan. Siksi en osta netistä mitään. En jaksa mitään edes takaisin lähettämistä tai sitä, että en ole nähnyt livenä tuotetta ja sitten kun se tulee niin se on jotain roskaa.

Kirppareita kiertelen ja sieltä löytää kivasti kaikkea. Mutta kyllä meidän muksut pitää tänäkin talvena markettihaalareita/ pukuja.

[QUOTE="a p";24735083]Pointti oli se, että jos pienituloinen ostaa tickettiä (tms.) niin se ei automaattisesti ole pelkkää brassailua, vaan yksinkertaisesti järkiostos, jonka eteen on nähty vaivaa. Haluan pienituloisenakin pitää lapseni kuivana ja lämpimänä, ja plussaa on jos vaatteet vieläpä näyttävät hyvältä. Siksi ostan laadukasta, jälleenmyyntiarvonsa säilyttävää merkkiä. En siksi, että se nyt vaan on hienoa kun on ticketit.[/QUOTE]

En nyt ymmärrä tätä logiikkaa yhtään. Minä olen laiska myymään kirpparilla saati sitten huutiksessa. Osan vaatteista olen säästänyt, jos vielä tulee tarvetta, osan antanut kavereille.

Meillä on siis vain yksi lapsi. Mies on keskituloinen myös, niukin naukin. Minä en saa enää mitään, kun lapsi yli kolmen ja työtön olen. Ei ole tullut mieleenkään ostaa kalliita merkkivaatteita, jotta voisin myydä ne edelleen! Juurikin lassieta meillä on ollut haalarina ja oikein hyvä ja toimiva merkki on ollut. Marketista ostetaan vaatetta paljon muutenkin. Hyvin riittää tähän varat ja kelpaisivat nää markettivaatteet seuraavallekin lapselle käyttöön, jos seuraava olisi. Lisäksi riittää matkusteluunkin rahaa.

Mihin teidän rahat sitten kuluu, kun ei ole varaa ostaa vaatetta uutena?

No mä en oo kyllä koskaan myynyt haalaria eteenpäin.. Antanut olen jos joku on tarvinnut. Ostan lapsille vaatteet käyttöön ja pojan käytössä on markettihaalarit kestäneet sen hetken minkä ovat mahtuneet päälle. Eli yhden käyttökauden. Miksi pitäisi ostaa joku "merkkihaalari" ainoastaan sen takia että siitä voi kiskoa vielä hintaa kun se on jäänyt itselle tarpeettomaksi?

Yhteistyössä