Voi ei!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Häpeästä harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huhu";24701901]Öö, tiedoksesi, että aikuista miestä ei pitäisi edes joutua komentamaan kuin jotain pikkupilttiä. ;)[/QUOTE]

pakkohan sitä ukkoa on ojentaa ja laittaa mussukka nurkkaan häpeämään.

Iso voimakas mies joi vajaan pullollisen vodkaa ja tuli muistamattomaksi kun normaalisti juo vain kaljaa... Minä, normaalikokoinen nainen, voin juoda pohjiksi saman määrän vodkaa ja vielä baarissalisää enkä riehu iltaa muistamattomana, eli ontuva selitys...

[QUOTE="hehheh";24702589]Iso voimakas mies joi vajaan pullollisen vodkaa ja tuli muistamattomaksi kun normaalisti juo vain kaljaa... Minä, normaalikokoinen nainen, voin juoda pohjiksi saman määrän vodkaa ja vielä baarissalisää enkä riehu iltaa muistamattomana, eli ontuva selitys...[/QUOTE]

Niillä oli kuulemma ollut juomaskabat siellä, eli on juotu paljon ja nopeasti :D

Ja sulle "jep", kyllä mäkin käsken suksimaan vittuun, jos joku kolli alkaa mussa kiehnäämään, eikä usko, että mua ei todellakaan kiinnosta. Itse varmaan jaksaisit kuunnella epätoivoista vonkausta tuntikaupalla? Good for you!

lilli, kyllä ne kai näkee jos siellä ei ole paljoakaan porukkaa syömässä ja kyseinen naamanaarmuinen herra istuu niiden lähistöllä :D Vai pitäiskö sitä tuijottaa visusti vaan omaa lautastaan, ettei vahingossakaan näe muita ihmisiä? :D

hgf, eipä ukollani ole tarvetta pettää. Luotan häneen jopa niin paljon, että sais mun puolesta nukkua vaikka alastomien naisten ympäröimänä! :D Mulla on itellä niin paljon miespuolisia kavereita, että tiedän kyllä ettei kaikki miehet juokse vaan pillun perään... Toi nyt vaan on kateellisten panettelua, kun suurin osa mammoista on jo kaupan kassalla mustiksia, eikä päästä ukkoa yksin kauppaan, ettei se vaan siinä pin-koodia näpytellessään ehdi tekee temppuja kassaneidin kanssa ;)

En nyt ymmärrä, miksei mua sais huvittaa tää tapaus? :D Kun ottaa huomioon mun kauhukuvat asiaan liittyen ja sit ton tapahtuneen, ni totta hemmetissä oon helpottunut asiasta! Pitäis vissiin sit itkeä tai aloittaa mykkäkoulu...
En muutenkaan jaksa marmattaa turhista asioista, kuten paskasista sukista lattialla, tai vessanpytyn rinkulan jättämisestä ylös. Ja jos äijä konttaa kännissä kotiin, niin huolehdin sen sänkyyn (jos satun olee hereillä tai heräämään) ja autan farkut veke jaloista. Viereen oksennusämpäri ja vesilasi. Harvoin ku dokaa, niin saattaa itsekin yllättyä alkoholin vaikutuksista.
Miks kaikkeen pitäis suhtautua aina niin nuivasti, naama norsunvitulla? Itse ainakin elän täysillä tätä päivää, en jaksa murehtia turhista asioista, muistan sanoa rakastavani läheisiäni usein, hymyilen paljon ja olen onnellinen :) Kukaan ei ole täydellinen, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen mieheeni. Hän kun ei ole väkivaltainen ja pettävä juopporetku. :heart:

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu ja idunnor
Kuten sanoin, ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt mitään tuollaista! En tiedä kuinka vahvaa kirkasta olivat lipitelleet siellä, joten ei ihme, että vintti pimenee!

joopajoo:lle, materian voi korvata rahalla, ihmishenkeä tahi terveyttä ei! Niin monet kerrat on uutisissa ollut juttua mereen hypänneistä ihmisistä, joten olen todellakin onnellinen, ettei mieheni saanut päähänsä mitään niin tyhmää!

Ja muillekin, jotka ihmettelevät suhtautumistani asiaan, Rakastan miestäni todella paljon! En todellakaan anna tämmöisen tapauksen vaikuttaa asiaan. Enkä osaa olla edes vihainen hänelle, eiköhän lähes jokainen ole joskus humalassa tehnyt jotain, mitä on myöhemmin katunut.
En muutenkaan ymmärrä semmoista, että heti vastoinkäymisen sattuessa pitäisi olla karjumassa naama punaisena saati eroamassa.
Sinähän sanoit, että Vodkaa oli juonut. Jos ei aiemmin ole riehunut ja nyt riehui niin miksei myös petä, vaikka aiemmin ei ole pettänyt?

[QUOTE="vieras";24706002]Sinähän sanoit, että Vodkaa oli juonut. Jos ei aiemmin ole riehunut ja nyt riehui niin miksei myös petä, vaikka aiemmin ei ole pettänyt?[/QUOTE]

Ei varmaan koskaan voi tietää mitä tuleman pitää, mut miksi edes murehtia turhaan? Mieluummin uskoo aidosti siihen, että puoliso ei petä, kuin että on 100% varma siitä, että pettää se kuitenkin.

• Tykkää
Reactions: DragonMistress
Niin, eihän sitä koskaan tiedä, mutta ihan yhtä hyvin ne lehmätkin voivat lentää joskus tulevaisuudessa ja kämppä siivota itse itsensä... Siihen asti joudumme elämään tämän päivän tiedoilla ;)
Ja jos joskus on vielä noin kännissä, niin voin olla varma, ettei ainakaan petä. Harvoin ylikännisillä miehillä edes seisoo, saati että tajuaisivat, mitä sillä pimpsalla pitikään tehdä ;)

ihquu....me ollaan 17vee ja leikitään kotia mun ihanan kultsipuppeli öykkärimiehen kanssa, joka sekoaa laivalla ja huutelee työntekijöille törkeyksiä. ihquu...tiätsä.

ja kaikki on tiätsä sen Absolut-vodkan vika ja vikkarin henkilökunnan ja koko laivan ja tietysti tukholman vika kun sinne piti matkustaa...tyhmä ruotsi...tyhmät hurrit...mut mun ihana kultsipuppeli eiikinä enää mene stokikseen...tyhmä tyhmä viikkari...

ihquu....me ollaan 17vee ja leikitään kotia mun ihanan kultsipuppeli öykkärimiehen kanssa, joka sekoaa laivalla ja huutelee työntekijöille törkeyksiä. ihquu...tiätsä.
Joo ja q se soitti ja kerto ni mä olin heti et niiq ää :O ja sit mä olin vähän niinq öö |O ja sit mä aattelin et mä en kestä ja mä niinq kualen! Sit se vaa sano et se johtu niist steroideist joit se aina vetää.

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
Aikuiset miehet tietävät rajansa, mitä voi ottaa ja mitenkä paljon.

Outoa jos miehesi ei ole (olettaen että on aikuinen) koskaan muka viinaa juonut ja näin ollen ei tiennyt ettei pääkoppa kestä sitä...

Aikuiset miehet eivät pelaa juomapelejä koska tietävät että sääntöjä noudatettaessa kenenkään pää ei yksinkertaisesti kestä sitä rallia.
Ainakaan kovin pitkään... opiskelijapojat on sitten asia erikseen.

Itse teen jonkin verran töitä ravintolassakin (tuurailen ja silleen) suurin osa tietää rajansa, sitten on se oma pieni ryhmänsä jotka kaksi kertaa vuodessa lähtee jonnekkin (muualle kuin omaan vakkari nightclubiin ) ja katsoo että heillä on oikeus ruveta öykkäröimään, käyttäytyä niin kuin säännöt eivät heitä koskisi.

Rajoilla tarkoitan juurikin sitä että mitenkä käytös muuttuu, en sitä että juo itsensä pöydän alle, se on eriasia.

Viimeksi muokattu:
Aikuiset miehet tietävät rajansa, mitä voi ottaa ja mitenkä paljon.

Outoa jos miehesi ei ole (olettaen että on aikuinen) koskaan muka viinaa juonut ja näin ollen ei tiennyt ettei pääkoppa kestä sitä...

Aikuiset miehet eivät pelaa juomapelejä koska tietävät että sääntöjä noudatettaessa kenenkään pää ei yksinkertaisesti kestä sitä rallia.
Ainakaan kovin pitkään... opiskelijapojat on sitten asia erikseen.

Itse teen jonkin verran töitä ravintolassakin (tuurailen ja silleen) suurin osa tietää rajansa, sitten on se oma pieni ryhmänsä jotka kaksi kertaa vuodessa lähtee jonnekkin (muualle kuin omaan vakkari nightclubiin ) ja katsoo että heillä on oikeus ruveta öykkäröimään, käyttäytyä niin kuin säännöt eivät heitä koskisi.

Rajoilla tarkoitan juurikin sitä että mitenkä käytös muuttuu, en sitä että juo itsensä pöydän alle, se on eriasia.

Mieheni (kuten minäkin) juo todella harvoin. Ja omastakin kokemuksesta voin sanoa, että silloin se alkoholi iskee päähän joskus aika yllättäen!
Tiedän moniakin aikuisia, jotka pelaavat juomapelejä tai ottavat juomaskaboja ja he ovat opiskelunsa opiskelleet aika kauan sitten. Ihan johtajatasolla olevia kaiffareita mahtuu joukkoon myös.

Heh: mies ei käytä mitään huumeiksi luokiteltavia aineita, sorry vaan...

BBT: meehän kaivamaan ne hiekat sieltä römpsästä veke... ;)

Yhteistyössä