[QUOTE="hehheh";24702589]Iso voimakas mies joi vajaan pullollisen vodkaa ja tuli muistamattomaksi kun normaalisti juo vain kaljaa... Minä, normaalikokoinen nainen, voin juoda pohjiksi saman määrän vodkaa ja vielä baarissalisää enkä riehu iltaa muistamattomana, eli ontuva selitys...[/QUOTE]
Niillä oli kuulemma ollut juomaskabat siellä, eli on juotu paljon ja nopeasti
Ja sulle "jep", kyllä mäkin käsken suksimaan vittuun, jos joku kolli alkaa mussa kiehnäämään, eikä usko, että mua ei todellakaan kiinnosta. Itse varmaan jaksaisit kuunnella epätoivoista vonkausta tuntikaupalla? Good for you!
lilli, kyllä ne kai näkee jos siellä ei ole paljoakaan porukkaa syömässä ja kyseinen naamanaarmuinen herra istuu niiden lähistöllä

Vai pitäiskö sitä tuijottaa visusti vaan omaa lautastaan, ettei vahingossakaan näe muita ihmisiä?
hgf, eipä ukollani ole tarvetta pettää. Luotan häneen jopa niin paljon, että sais mun puolesta nukkua vaikka alastomien naisten ympäröimänä!

Mulla on itellä niin paljon miespuolisia kavereita, että tiedän kyllä ettei kaikki miehet juokse vaan pillun perään... Toi nyt vaan on kateellisten panettelua, kun suurin osa mammoista on jo kaupan kassalla mustiksia, eikä päästä ukkoa yksin kauppaan, ettei se vaan siinä pin-koodia näpytellessään ehdi tekee temppuja kassaneidin kanssa
En nyt ymmärrä, miksei mua sais huvittaa tää tapaus?

Kun ottaa huomioon mun kauhukuvat asiaan liittyen ja sit ton tapahtuneen, ni totta hemmetissä oon helpottunut asiasta! Pitäis vissiin sit itkeä tai aloittaa mykkäkoulu...
En muutenkaan jaksa marmattaa turhista asioista, kuten paskasista sukista lattialla, tai vessanpytyn rinkulan jättämisestä ylös. Ja jos äijä konttaa kännissä kotiin, niin huolehdin sen sänkyyn (jos satun olee hereillä tai heräämään) ja autan farkut veke jaloista. Viereen oksennusämpäri ja vesilasi. Harvoin ku dokaa, niin saattaa itsekin yllättyä alkoholin vaikutuksista.
Miks kaikkeen pitäis suhtautua aina niin nuivasti, naama norsunvitulla? Itse ainakin elän täysillä tätä päivää, en jaksa murehtia turhista asioista, muistan sanoa rakastavani läheisiäni usein, hymyilen paljon ja olen onnellinen

Kukaan ei ole täydellinen, mutta olen enemmän kuin tyytyväinen mieheeni. Hän kun ei ole väkivaltainen ja pettävä juopporetku. :heart: