D
DeadMeat
Vieras
No onneksi miehelläs oli se itsemurhababy kohtalotoverina ja onneksi sai sen kanssa tulla yhdessä takas. Itsemurhababy oli tosi tosi katkera miehelleen älyttömästä pilasta... Onneksi heillä oli toisensa...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Voihan paska. Just ehdin ilakoimaan siitä, että raha-asiat on kunnossa ja saadaan jotaki säästöönkin. Ei oo reilua ei![]()
Mutta onneksi ei mitään vakavampaa sattunut! Yritän tässä lohduttautua sillä, että muru on sentään yhtenä kappaleena ja tallessa!
Voihan paska. Just ehdin ilakoimaan siitä, että raha-asiat on kunnossa ja saadaan jotaki säästöönkin. Ei oo reilua ei![]()
Mutta onneksi ei mitään vakavampaa sattunut! Yritän tässä lohduttautua sillä, että muru on sentään yhtenä kappaleena ja tallessa!
Alkuperäinen kirjoittaja häh;24701137:Miten tuo tonen juttu ( nainen ) liittyy miehesi puuhiin? Tai sit liittyykin paljon enemmän kun kertoi.
Nyt tästä kehtaa kirjotella jo ihan omana ihtenään![]()
Ukko palautui kotia ja oli saanut lisäinfoa aiheeseen liittyen (koska ei todellakaan ole mitään muistikuvaa illasta).
Röökikopissa oli ollut kaveriporukassa väittely ja ukko oli lyönyt röökikopin seinää.
Siitä oli kulkenut ohi joku työntekijä, joka oli asiasta marmattanut, jolloin ukko oli aukonut (kännissä) sille työntekijälle päätään
Muutenki oli kuulema ihan ihme menoa ollut... Jonku naisen mies oli tehny naiselleen källin ku muija oli ollut kannella röökillä. Oli käyny sanoo henkilökunnalle, että se nainen koittaa tappaa itseään ja henkilökunta oli raahannu tän kyseisen naisen putkaanJa aamulla olivat dumpanneet sen sit stokikseen, periaatteella "tapa ittes jossain muualla ku meidän laivassa"
Ja siis se nainen ei todellakaan ollut tappamassa itteään...
Laivan stevarit oli kuulemma mukavia, harmittelivat että joutuvat jättää ukon sinne satamaan, mutta kun kapteenilta oli tullut käsky...
Loppu hyvin, kaikki hyvin, tiedetäänpähän jatkossa kiertää viikkarin laivat kaukaa!
En nyt kuitenkaan ymmärtänyt, että mitä ukkos joutuu korvaamaan? Hajottiko se sen röökikopin palasiksi vai ei? Ja miten tuo nainen liittyi tarinaan? Sitenkö, että tuli sitten miehesi kanssa samalla laivalla takaisin?
Ei joudu korvaamaan, koska ei hajottanut mitään. Alun perin kirjoittaessani en tiennyt (eikä miehenikään tiennyt), että onko mitään hajonnut! Joten ihan vaan uteliaisuuttani kyselin, jos jollain ois tietoa, mitä tommosesta voi joutua pulittamaan.
no ei kai se henkilökunan vika ole jos matkustajat töppäilee. pitää nauttia niitä viinaksia sillain, että pysyis edes jollalailla järkipäässäNyt tästä kehtaa kirjotella jo ihan omana ihtenään![]()
Ukko palautui kotia ja oli saanut lisäinfoa aiheeseen liittyen (koska ei todellakaan ole mitään muistikuvaa illasta).
Röökikopissa oli ollut kaveriporukassa väittely ja ukko oli lyönyt röökikopin seinää.
Siitä oli kulkenut ohi joku työntekijä, joka oli asiasta marmattanut, jolloin ukko oli aukonut (kännissä) sille työntekijälle päätään
Muutenki oli kuulema ihan ihme menoa ollut... Jonku naisen mies oli tehny naiselleen källin ku muija oli ollut kannella röökillä. Oli käyny sanoo henkilökunnalle, että se nainen koittaa tappaa itseään ja henkilökunta oli raahannu tän kyseisen naisen putkaanJa aamulla olivat dumpanneet sen sit stokikseen, periaatteella "tapa ittes jossain muualla ku meidän laivassa"
Ja siis se nainen ei todellakaan ollut tappamassa itteään...
Laivan stevarit oli kuulemma mukavia, harmittelivat että joutuvat jättää ukon sinne satamaan, mutta kun kapteenilta oli tullut käsky...
Loppu hyvin, kaikki hyvin, tiedetäänpähän jatkossa kiertää viikkarin laivat kaukaa!
Olen samaa mieltä kanssani, isoäiti mölykylästä, mutta sanopa se suomalaiselle äijäporukalle, joka on saanut ilmaisen matkan ja ilmaiset viinat![]()
Missä kohtaa sanon, että on laivayhtiön vika?
Ja se, että jatkossa kierretään viikkari kaukaa, niin miettikäähän itse. Jos teidän pikku-pilttejä joku kaupantäti komentais, niin varmasti boikotoisitte (ei kaikki, mutta useammat) kyseistä putiikkia jatkossaTai jos pikkuinen maija-petterinne ajettais käytöksensä takia ulos kaupasta (itkupotkuraivokohtaus esim.), niin varmastikaan ette jalallannekaan astuisi enää sinne
Mulla nyt painaa tässä boikotoinnissa myös sen naisen kohtelu.
Mielestäni viikkari on ollut aina huonompi yhtiö. Vanhat laivat, ei muuta tekemistä kuin olla hytissä tai baarissa. Mutta se on halvempi yhtiö. Jatkossa mielummin matkustamme siis siljalla, on kävelykatua ja hytit mukavampia![]()
Ja tuskin ukkeli kehtaa naamaansa viikkarilla näyttää, jos on enemmänkin mölissyt siellä xD
Mieheni ei harrasta syrjähyppyjä, kuten en minäkään. Miehelläni on ollut tilaisuuksia ja ammatinvalintansa vuoksi naiset juoksevat hänen perässään, mutta silti hän on kieltäytynyt.
Ai mistäkö tiedän? Siitä, että olen sattunut muutaman kerran olemaan tietämättäni samassa ravintolassa hänen kanssaan ja havahtunut siihen, että miesääni karjaisee "Usko nyt, mulla on muijakaveri, suksi nyt vittuun siitä kiehnäämästä ja häiritsemästä!" ja siellä on armas mieheni avannut ääntään <3
Lisäksi ystäväni ovat olleet joskus samassa seurueessa/baarissa ja kertoneet, kuinka taas joku pissaliisa on yrittänyt vikitellä miestäni, mutta hän on sanonut, ettei kiinnosta.
Ja sinulle, Marko, Kyllä, minulla on ihana mies. Rakastava, huolehtiva ja työssä käyvä. Voimaa löytyy kuin pienestä pitäjästä, mutta ei tekisi pahaa kärpäsellekään. Ainakaan selvinpäin. Uskoisin, että ei nyt hetkeen juo yhtikäs mitään alkoholipitoista, eiköhän hän sen verran pelästynyt ja ole sen häntä koipien välissä...
Sinulle hmph, You must be kidding me, aren't you?
Kuten sanoin, ei ole koskaan aikaisemmin tehnyt mitään tuollaista! En tiedä kuinka vahvaa kirkasta olivat lipitelleet siellä, joten ei ihme, että vintti pimenee!
joopajoo:lle, materian voi korvata rahalla, ihmishenkeä tahi terveyttä ei! Niin monet kerrat on uutisissa ollut juttua mereen hypänneistä ihmisistä, joten olen todellakin onnellinen, ettei mieheni saanut päähänsä mitään niin tyhmää!
Ja muillekin, jotka ihmettelevät suhtautumistani asiaan, Rakastan miestäni todella paljon! En todellakaan anna tämmöisen tapauksen vaikuttaa asiaan. Enkä osaa olla edes vihainen hänelle, eiköhän lähes jokainen ole joskus humalassa tehnyt jotain, mitä on myöhemmin katunut.
En muutenkaan ymmärrä semmoista, että heti vastoinkäymisen sattuessa pitäisi olla karjumassa naama punaisena saati eroamassa.
No siten liittyy, että olivat puhelleet viereisissä kopeissa aikansa kuluksi
Ja ennen ku kaikki alkaa marmattaa mun pinkeistä rilleistä, niin en toki hyväksy tuollaista käytöstä! En haluis, että kukaan tulee minunkaan duunipaikalle aukomaan mulle päätä. Ja koska en itse ollut paikalla, en voi sanoa, millaista menoa siellä on ollut. Ja koska ukolla on blackout, niin hänkään ei voi kertoa kuin sen, mitä kaverit hälle kertovat. Ja ei, ei ole laivayhtiön vika, että mieheni käyttäytyi tyhmästi (ja todennäköisesti saa porttarin viikkarille)
Lentäähän sitä baaristakin pihalle, jos perseilee ja saattaa saada porttarinkin.
Muttä hyvä että ei ollut sen pahemmasta kyse, eli ei ole odotettavissa mitään tuhansien eurojen laskua
Laivatytölle ja muille kanssamatkustajille pahoitteluni mahdollisista traumoista![]()
Siel oli kuulema ollut joku ukko poski naarmuilla (kynsitty) syömässä aamupalaa yksin(ukon kaverit kerto), eli oiskohan niillä ollu jotain riitaa sit, tiedä häntä.
Ei joudu korvaamaan, koska ei hajottanut mitään. Alun perin kirjoittaessani en tiennyt (eikä miehenikään tiennyt), että onko mitään hajonnut! Joten ihan vaan uteliaisuuttani kyselin, jos jollain ois tietoa, mitä tommosesta voi joutua pulittamaan.
Sitä en tiedä, millä se nainen tuli takas suomeen, he olivat siis samaan aikaan putkassa, eri kopeissa vaan!Ja juu, minusta tämä on hassunhauskaa, kun ottaa huomioon ne kauhukuvat, mitä mielessäni maalailin
En itekään tykkäis, jos joku öykkäriporukka riehuis samalla laivalla/hotellissa/baarissa, missä ite oisin, mutta olen todella helpottunut, että kyse oli VAIN öykkäröinnistä
![]()