Facebook alkaa valvoa kaikkia liikkeitäsi netissä, vaikka olisit uloskirjautunut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";24707833]Arvatkaa onko mulle naurettu kun en ole facebookissa ja olen syyksi kertonut et näin tulee käymään. :)[/QUOTE]

Onneksi minäkään en ole siihen liittynyt.

[QUOTE="heh";24709925]Aivan kuten google ei keräisi käyttäjistään tietojaa.. Hei miettikään nyt vähän, ennen kuin toimitte. :D[/QUOTE]

Google ei pysty identifioimaan ihmistä, fb pystyy. Iso ero mainostajille.

Facebookiin tehdyt uudistukset lähettävät käyttäjästä palveluun tietoa, vaikka käyttäjä olisi kirjautunut ulos Facebookista

Ainoa tapa estää Facebookin tietojen keruu on poistaa evästeet selaimesta joka kerta, kun kirjautuu ulos Facebookista.

Kuinka moni meinaa lopettaa fb:n käyttämisen?

en ole ksokaan alkanut käyttää. Jo pankitkin keräävät röyhkeästi ihmisistä tietoa, joita ne eivät ennen pyytäneet. en anna mitään tietoa itsestäni jos ei ole pakko. soitin pankkiin ja ne opastivat, että se vaatii vain puhelinnumeron, kaikki muut 20 kysymystä sai jättä auki.

Onhan se seurannut jo kauan.... ensinnäkin, mun feisbbuukissa on sivuilla mainoksia niiltä sivuilta, ja niistä tuotteista joita olen klikannut, esim. juuri elloksen tai hm:n just ne vaatteet, jotka olen klikannut auki tai ostoakoriin. Sama jos käyn jollain sisustussivustolla, tulee sen paikan mainos heti mun etusivun reunoille mainokseksi. Näin on ollut jo vaikka kuinka kauan.

fucking facepalm

palstaämmät lukevat iltalehtien otsikoita ja spekuloivat sitten palstalla tietoturvakysymyksistä ja tekniikasta

ei voi paljon huvittavampaa tai oikeastaan säälittävämpää luettavaa olla

ILTALEHDESSÄ LUKI ETTÄ FACEBOOK VAKOILEE MEITÄ KAIKKIA OMG OMG OMG

Ja Petteri Järvinenkin oikein antoi lausunnon, sehän on kirjoittanut niitä aateekookirjojakin! Kyllä nyt on maailmanloppu tulossa, fucking apocalypse now.

Voi saatanan saatana.

Yhteistyössä