V
"vanhanaikainen"
Vieras
No ehhkä käsitin väärin, mutta minusta ihmisillä on omituinen tapa kutsua itsensä kylään. Eikö sitä pitäisi kutsua se toinen kylään? Eikä ängetä kenellekään toiselle kutsumalla itsensä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
:/ tosi ikävää käytöstä ystävältäsi. Minä itse haluan sopia tapaamisen etukäteen, koska en halua päästää ketään sotkuiseen kotiin. Oletteko siis yllättäen menossa kylään vai sovitko etukäteen?Mua kanssa ihmetyttää nykyään muutaman kaverin kanssa tuo kyläilyhomma.. Puhelimessa sanotaan että olispa kiva nähdä,nähdäänkö seuraavan kerran kun tuutte jne.jne... (asutaan eri paikkakunnalla) Mutta sitten kun laitan viestiä että kävisikö että tullaan,niin joko vastausta ei tule tai sitten se on tyyliin ei nyt sovi,ollaan just menossa kauppaan jne., ehdotan toista ajankohtaa,ei käy sekään.. Jotenkin tulee se olo että ok,ei tupata kun ei tykätä.. Itse kun on sellanen että jos on vieraita tulossa niin meille kyllä aina käy,ei ole sellaista hommaa ( kaupassakäynnit ym. )mitä ei vois tehdä toisenakin ajankohtana. Poikkeuksena tietty se että milloinka töissä ollaan niin silloin ei tietenkään käy. Ja sen ymmärrän että jos nähtäis viikoittain niin toki silloin voi sanoa että ei nyt sovi,mutta meillä kyseessä kuitenkin parikertaa vuodessa tapahtuvat kyläilyt. Ja sama juttu kahdenkin eri kaverin kanssa.. Mielestäni ollaan väleissä eikä riidoissa vaikka joku vois sitäkin ehdottaa.. Jotenki tuntuu että onko ihmiset jollaintapaa niin mukavuudenhaluisia että niistä arkirutiineista ei haluta poiketa minkään syyn takia..
Ihan hullua alkaa sovittelemaan kummankin kalenteria yhteen, eihän yhteistä hetkeä kerta kaikkiaan löydy sillä mallilla.
Senkun soitat 5-minuuttia ennen kuin olet oven takana, jos se ei käy, niin sitten kannattaa jättää yhteydenpito kokonaan pois.
:/ tosi ikävää käytöstä ystävältäsi. Minä itse haluan sopia tapaamisen etukäteen, koska en halua päästää ketään sotkuiseen kotiin. Oletteko siis yllättäen menossa kylään vai sovitko etukäteen?
Niin siis ei olla menossa yllättäen,yleensä ollut puhetta että ollaan paikkakunnalla esim 2 vkon päästä, ja sitten lähempänä ajankohtaa kysyn uudestaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;24700210:No pohojosessa onkhin, etelämmässä EI :O Meinaan tuo matkan pituus....
Ei ehkä kannata yrittää väkisin kaverustua, jos toinen noin selvästi osoittaa olevansa ei-kiinnostunut vastakkaisista puheista huolimatta. Siitä saa vain itselleen pahan mielen ihan turhaan.
tuo on yks mikä ei mene ja uppoa minun kaahliin että kylästelyt sovitaan kalenterin kans.. kops. eikös sole helpompaa mennä ja kävästä ja silläselvä. ja 30km on lyhyt matka kävästä kahvila![]()